Το κοινό θα αποφασίσει αν θα κυκλοφορήσει η γρήγορη Alfa Romeo Tonale Quadrifoglio

Το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού θα είναι ο βασικός παράγοντας που θα κάνει την Alfa Romeo να δημιουργήσει την καυτή έκδοση Tonale Quadrifoglio.

Το κοινό θα αποφασίσει αν θα κυκλοφορήσει η γρήγορη Alfa Romeo Tonale Quadrifoglio

Το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού θα είναι ο βασικός παράγοντας που θα κάνει την Alfa Romeo να δημιουργήσει την καυτή έκδοση Tonale Quadrifoglio.

Οι εκδόσεις επιδόσεων της Alfa Romeo με το σήμα Quadrifoglio οδεύουν προς τη μετάβαση στην αμιγώς ηλεκτρική εποχή, όπως τόνισε το αφεντικό της εταιρείας Jean-Philippe Imparato και θα μπορούσε να υπάρξει μια ανάλογη έκδοση για τη νέα Tonale.

Η πιο ισχυρή έκδοση του ανταγωνιστικού Audi Q3 είναι μέχρι τώρα η Plug-in Hybrid, με απόδοση 245 ίππων, αλλά ο Imparato πιστεύει ότι το πλαίσιο του αυτοκινήτου του μπορεί να διαχειριστεί εύκολα 300 ή και περισσότερους ίππους. Και ενώ η Tonale Quadrifoglio δεν είναι στα πλάνα, θα εξαρτηθεί από το ενδιαφέρον και τη ζήτηση των πελατών αν θα υπάρξει λόγος η Alfa Romeo να εξελίξει αυτή τη γρήγορη έκδοση.

«Η Quadrifoglio δεν είναι προς στιγμή ο αυτοσκοπός για την Tonale» δήλωσε ο Imparato. «Για αυτό το αυτοκίνητο εστίασα την ενέργειά μας στη μετάβαση στον εξηλεκτρισμό, έτσι για τη στιγμή θα έλεγα ότι η Tonale Plug-in Hybrid με 275 ίππους και κίνηση με μηδενικούς ρύπους για περίπου 80 χιλιόμετρα είναι αυτό που θέλουμε».

«Αν έχουμε μεγάλη ανταπόκριση από το κοινό και προσδοκίες, τότε θα ασχοληθώ με την εξέλιξη, αλλά δεν αποτελεί προτεραιότητα. Θα ρίξω την ενέργεια από την εξέλιξη της Quadrifoglio σε άλλες εκδόσεις, εκτός αν οι πελάτες που θέλουν κάποια ξεχωριστή Tonale είναι πολλοί στον αριθμό. Αν γίνει αυτό τότε θα δούμε».

Ο Imparato τόνισε ότι οι εκδόσεις Quadrifoglio προσδίδουν κύρος της Alfa Romeo, αλλά ενώ η εταιρεία πηγαίνει προς την αμιγώς ηλεκτρική της φάση, θα πρέπει να το κάνει αυτό ενώ θα προσφέρει αυθεντικές επιδόσεις. «Οι εκδόσεις Quadrifoglio θα παραμείνουν» είπε «και θα τις εξελίξουμε πάνω σε κάθε προϊόν, με την προϋπόθεση όμως ότι θα μπορέσουμε να πετύχουμε το σωστό επίπεδο απόδοσης».

«Η έκδοση Quadrifoglio είναι το μικρό μωρό που προστατεύεις, γιατί δεν έχεις την πολυτέλεια να προδώσεις του DNA. Είναι ένα είδος ομπρέλας πάνω από τα μοντέλα μας, αλλά με το υψηλότερο επίπεδο επιδόσεων, δηλαδή 0-100 χλμ./ώρα σε 2 με 3 δευτερόλεπτα, φόρτιση σε λιγότερο από 20 λεπτά, τη σωστή αυτονομία, δυναμική οδική συμπεριφορά και ούτω καθεξής. Θα είναι ακριβή, αλλά θα έχω όλη τη δύναμη που χρειάζομαι για να προωθήσω αυτή την πρόταση, που έρχεται από τη Stellantis».

Για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, το μεγαλύτερο από τα τρία πλαίσια της Stellantis που υποστηρίζει ηλεκτρικούς κινητήρες, αποδίδει πάνω από 445 ίππους, επιτρέποντας δυνητικά σε ένα τετρακίνητο μοντέλο να έχει περισσότερους από 800 ίππους, με τον Όμιλο να υπόσχεται 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 2 δευτερόλεπτα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!