Ανανέωση για το Audi Q8 e-tron Sportback που εντοπίσαμε σε δοκιμές

Το ηλεκτρικό coupe-SUV της Audi θα αποκτήσει πιο αποδοτικούς κινητήρες και μικρές αλλαγές στο στιλ του.

Ανανέωση για το Audi Q8 e-tron Sportback που εντοπίσαμε σε δοκιμές

Το ηλεκτρικό coupe-SUV της Audi θα αποκτήσει πιο αποδοτικούς κινητήρες και μικρές αλλαγές στο στιλ του.

Η Audi ετοιμάζει μια σημαντική ανανέωση του e-tron Sportback με πιο «καθαρό» σχεδιασμό, μεγαλύτερη αυτονομία και το νέο όνομα Q8 e-tron Sportback. Το νέο μοντέλο θα φτάσει στα τέλη του έτους, μαζί με το Q8 e-tron και οι κατασκοπευτικές λήψεις μας δίνουν μια πρώτη ιδέα της εμφάνισης του.

Το έντονα καμουφλαρισμένο μπροστινό μέρος του πρωτότυπου αυτοκινήτου προπαραγωγής αποκαλύπτει μόνο την ύπαρξη αλλαγών και περιμένουμε ότι οπτικά θα έρθει πιο κοντά στο Q4 e-tron, με την κλειστή μάσκα. Τα φώτα δείχνουν να μην έχουν αλλαγές αλλά οι αεραγωγοί  του προφυλακτήρα έχουν διαφορετικό σχήμα και βλέπουμε ένα νέο σχέδιο ζάντας.

Αν και το συγκεκριμένο πρωτότυπο έχει συμβατικούς εξωτερικούς καθρέφτες, προαιρετικά το μοντέλο θα έχει ψηφιακούς. Στο πίσω μέρος παραμένει η μπάρα φώτων σε όλο το πλάτος και το κεκλιμένο πίσω μέρος του απερχόμενου Sportback και παρά το καμουφλάζ του πίσω προφυλακτήρα, η σχεδίαση παραμένει σχεδόν αμετάβλητη.

Οι πιο σημαντικές αλλαγές δεν θα είναι ορατές, αφού το Q8 e-tron Sportback θα έχει αναβαθμισμένες μπαταρίες και ηλεκτρονικά ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό στην κατηγορία του. Μιλώντας στο Auto Express πέρυσι, ο Oliver Hoffman, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi για την τεχνική ανάπτυξη δήλωσε: «Είμαστε πολύ ξεκάθαροι: με το Q6 e-tron έχουμε το B-segment ενώ το e-tron εστιάζει στο C -segment», είπε ο Hoffman. «Το e-tron είναι ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο για την Audi γιατί ήταν ο πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης για εμάς και είναι σημαντικό να διατηρείται σύγχρονο. Έτσι ετοιμάζουμε μια μεγάλη ενημέρωση στην αυτονομία και τον χρόνο φόρτισης».

Η μπαταρία θα μπορούσε να έχει χωρητικότητα άνω των 100 kWh και σημαντική αύξηση σε σχέση με την αυτονομία των 420 χιλιομέτρων του σημερινού μοντέλου. Για το Q8 e-tron αναμένουμε αυτονομία άνω των 480 χιλιομέτρων και ταχύτερη φόρτιση από τα 150 kW του e-tron Sportback.

Στο εσωτερικό, το Q8 e-tron θα διατηρήσει την ίδια αρχιτεκτονική. Το σημερινό e-tron Sportback είναι εξοπλισμένο με οθόνη infotainment 10,1 ιντσών, σε συνδυασμό με μια οθόνη αφής για τον έλεγχο του κλιματισμού και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ωστόσο, το Q8 e-tron θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερη οθόνη ως απάντηση στο νέο σύστημα iDrive 8 της BMW και στην τεράστια οθόνη infotainment Hyperscreen της Mercedes.

Το Q8 e-tron Sportback αναμένεται να κυκλοφορήσει προς το τέλος της χρονιάς για να επεκτείνει τον κύκλο ζωής του μοντέλου πριν την αντικατάσταση του με ένα ολοκαίνουργιο το 2026 που θα έχει και καινούρια αρχιτεκτονική.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!