Έρχεται στην Ευρώπη το νέο Genesis GV60

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της Genesis θα κυκλοφορήσει μέσα στο έτος στην Ευρώπη και θα έχει ισχύ έως και 435 ίππους και παραδόξως… «Drift Mode».

Έρχεται στην Ευρώπη το νέο Genesis GV60

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της Genesis θα κυκλοφορήσει μέσα στο έτος στην Ευρώπη και θα έχει ισχύ έως και 435 ίππους και παραδόξως… «Drift Mode».

Η Genesis, το premium παρακλάδι του Ομίλου Hyundai, ανακοίνωσε ότι το αμιγώς ηλεκτρικό coupe-SUV GV60 θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη μέσα στο έτος, χωρίς να ορίζει χρονοδιάγραμμα για το μοντέλο, που θα βρεθεί αντιμέτωπο με τα Audi Q4 e-tron, Tesla Model Y και Jaguar I- Pace.

Το GV60 βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP, όπως το Kia EV6 και το Hyundai Ioniq 5 και εφοδιάζεται με μια μπαταρία 77,4 kWh, η οποία προσφέρει μέγιστη αυτονομία 450 χιλιομέτρων στην πισωκίνητη έκδοση με έναν κινητήρα. Αυτό το μοντέλο έχει ισχύ 228 ίππων και 350 Nm ροπής, όμως υπάρχουν άλλες δύο επιλογές, τετρακίνητες, με δύο ηλεκτροκινητήρες. Οι τιμές και για τα τρία SUV θα ανακοινωθούν κοντά στην ημερομηνία κυκλοφορίας του μοντέλου.

Στη μέση της γκάμας βρίσκεται το Genesis GV60 Sport, το οποίο έχει έναν κινητήρα 218 ίππων στον πίσω άξονα και έναν 100 ίππων στον εμπρός, για να προσφέρει συνδυασμένη ισχύ 318 ίππων και 605 Nm ροπής. Η επιπλέον απόδοση μειώνει την αυτονομία του αυτοκινήτου στα 400 χιλιόμετρα, αν και έχει ένα σύστημα που αποδεσμεύει τον εμπρός κινητήρα όταν δεν χρειάζεται, αυξάνοντας έτσι την απόδοση.

Στην κορυφή της σειράς βρίσκεται η έκδοση Genesis GV60 Sport Plus, η οποία έχει το ίδιο σύστημα δύο κινητήρων με το Kia EV6 GT, που αποδίδει ισχύ 435 ίππων και 605 Nm ροπής. Σύμφωνα με τη Genesis αυτό το μοντέλο θα κάνει 0-100 χλμ./ώρα σε τέσσερα δευτερόλεπτα, όμως η αυτονομία πέφτει στα 366 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κορεατικό κύκλο δοκιμών.

Η Genesis εφοδιάζει το GV60 με δύο χαρακτηριστικά που δεν έχουμε δει σε άλλα οχήματα με την πλατφόρμα E-GMP της Hyundai και της Kia, τα οποία είναι διαθέσιμα μόνο στο κορυφαίο μοντέλο Sport Plus. Το πρώτο ονομάζεται Boost Mode, ενεργοποιείται από ένα πλήκτρο στο τιμόνι και δίνει στο αυτοκίνητο επιπλέον 55 ίππους και 95 Nm ροπής για να διευκολύνει τις προσπεράσεις. Το δεύτερο ονομάζεται Drift Mode και ενώ μοιάζει ασύμβατο με ένα ηλεκτρικό SUV, αλλάζει την κατανομή ροπής για να στείλει περισσότερη ισχύ στον πίσω κινητήρα.

Η ηλεκτρονική αρχιτεκτονική 800 V του επιτρέπει ταχυφόρτιση έως 350 kW, ενώ μπορεί να αναπληρώσει την ενέργεια της μπαταρίας του από 10% έως 80% σε 18 λεπτά Η μέγιστη απόδοση φόρτισης AC έχει αυξηθεί από 7,2 kW σε 11 kW, σε σύγκριση με τα αδέρφια του που φέρουν το σήμα της Hyundai και της Kia.

Το GV60 έχει πολλές έξυπνες τεχνολογίες, όπως το Face Connect, που αναγνωρίζει τους χρήστες και ξεκλειδώνει. Η υπέρυθρη κάμερα αναγνωρίζει τον χρήστη και προσαρμόζει τις προ-αποθηκευμένες θέσεις καθισμάτων και καθρεφτών και τις επιλογές του infotainment και του head-up display.

Επιπλέον υπάρχει σύστημα ελέγχου με δακτυλικά αποτυπώματα και ένα ψηφιακό κλειδί που συγχρονίζεται με το smartphone του ιδιοκτήτη, ώστε ο οδηγός να μπορεί να μπει και να ξεκινήσει το αυτοκίνητο αγγίζοντας απλά τη λαβή της πόρτας.

Η καμπίνα έχει ασύρματο φορτιστή smartphone και δύο οθόνες 12,3 ιντσών, για το infotainment και τα όργανα, ενώ υποστηρίζει ενημερώσεις over-the-air, ακόμα και για την ανάρτηση, τα φρένα, το τιμόνι, τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και τον κεντρικό εγκέφαλο που ελέγχει τους ηλεκτροκινητήρες και το σύστημα φόρτισης του αυτοκινήτου.

Ο εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει αποφυγή εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόνομο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, προειδοποίηση τυφλού σημείου, φώτα με υποβοήθηση μεγάλης σκάλας, έξυπνο cruise control και ημιαυτόνομη υποβοήθηση παρακολούθησης λωρίδας. Στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού υπάρχουν τα θερμαινόμενα καθίσματα, οι ψηφιακοί πλαϊνοί καθρέφτες, η πανοραμική ηλιοροφή και το ηχοσύστημα Bang & Olufsen.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!