Ετοιμάζεται το νέο τεράστιο 8θέσιο Land Rover Defender 130

Η διαρροή των σχεδίων που κατέθεσε η εταιρεία για να το κατοχυρώσει αποκαλύπτουν το οκταθέσιο μοντέλο που θα παρουσιαστεί μέσα στο έτος.

Ετοιμάζεται το νέο τεράστιο 8θέσιο Land Rover Defender 130

Η διαρροή των σχεδίων που κατέθεσε η εταιρεία για να το κατοχυρώσει αποκαλύπτουν το οκταθέσιο μοντέλο που θα παρουσιαστεί μέσα στο έτος.

Έχουμε καταφέρει να εξασφαλίσουμε ήδη κατασκοπευτικές φωτογραφίες του επερχόμενου Land Rover Defender 130 με καμουφλάζ, αλλά αυτές οι εικόνες που κατέθεσε η ίδια η μάρκα για την κατοχύρωση διπλώματος ευρεσιτεχνίας μας δίνουν την πιο ξεκάθαρη εικόνα του οκταθέσιου SUV μέχρι σήμερα. Το Defender 130 θα έχει πιο μακρύ αμάξωμα και θα είναι το μεγαλύτερο και πιο ευρύχωρο Defender που θα ολοκληρώσει, μαζί με τα 90 και 110 τη σειρά του αναγεννημένου off-road.

Από τις εικόνες φαίνεται ότι το μεταξόνιο του Defender 130 παραμένει αμετάβλητο και το επιπλέον μήκος προέρχεται από τον πολύ μεγαλύτερο πίσω πρόβολο. Η Land Rover πιθανότατα θα χρησιμοποιήσει το επιπλέον μήκος για να βελτιώσει τον χώρο των ποδιών για τους επιβάτες της τρίτης σειράς, καθώς και για να αυξήσει τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ. Ωστόσο, η πίσω επέκταση θα επηρεάσει τις εκτός δρόμου δυνατότητες του Defender, μικραίνοντας τη γωνία διαφυγής. Κατά τα άλλα, η σχεδίαση παραμένει ίδια εκτός από μικρές διαφοροποιήσεις τους  πλευρικούς αεραγωγούς που βρίσκονται πάνω στα εμπρός φτερά.

Η νέα έκδοση με το μεγάλο αμάξωμα θα προσφέρει περισσότερο χώρο στην καμπίνα και θέσεις για έως και οκτώ επιβάτες, δηλαδή έναν περισσότερο από το Defender 110 με την προαιρετική τρίτη σειρά. Φημολογείται ότι θα τοποθετηθεί ως η πιο πολυτελής έκδοση του Defender, με τη νέα εκτός δρόμου ναυαρχίδα της Land Rover να προσφέρεται σε εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό. Αλλά είναι μάλλον απίθανο να δούμε μια έκδοση με hardtop.

Με μήκος περίπου 5,1 μέτρα, το Defender 130 θα είναι περίπου 342 χιλιοστά μακρύτερο από το 110 και περίπου 227 χιλιοστά μακρύτερο από τον πλησιέστερο ανταγωνιστή του, τη Mercedes-Benz G-Class.

Κάτω από το καπό του πρωτότυπου βρίσκεται ο τελευταίος ήπια υβριδικός εξακύλινδρος κινητήρας βενζίνης 3,0 λίτρων της Land Rover, ο οποίος θα παρέχει ισχύ περίπου 400 ίππων και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 6 δευτερόλεπτα. Εκτός από τον ισχυρό βενζινοκινητήρα, θα είναι διαθέσιμος και ο εξακύλινδρος ήπια υβριδικός, διπλά υπερτροφοδοτούμενος, πετρελαιοκινητήρας 3,0 λίτρων με απόδοση 300 ίππων.

Αυτός θα μπορεί να επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 7 δευτερόλεπτα. Θα μπορούσαν επίσης να διατίθενται τόσο το plug-in υβριδικό P400e των 405 ίππων όσο και οι ισχυρότερες υπερτροφοδοτούμενες μονάδες V8 5,0 λίτρων με ισχύ 525 ίππων.

Μετά το μακρύτερο Defender 130, η Land Rover φημολογείται ότι ετοιμάζει με απόλυτη μυστικότητα μια pick-up έκδοση του μοντέλου που θα χρησιμοποιεί την ίδια μεγάλη πλατφόρμα. Αν αυτό ισχύει, το διπλοκάμπινο pick-up θα ανταγωνιστεί το Ford Ranger.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!