Το Noble M500 αποκτά τον V6 κινητήρα του Ford GT

Το μοντέλο βρίσκεται στην τελική φάση πριν την παραγωγή του και περιγράφεται από τη βρετανική μάρκα ως το «μικρό αδερφάκι» του M600

Το Noble M500 αποκτά τον V6 κινητήρα του Ford GT

Το μοντέλο βρίσκεται στην τελική φάση πριν την παραγωγή του και περιγράφεται από τη βρετανική μάρκα ως το «μικρό αδερφάκι» του M600

Η βρετανική εταιρεία με έδρα το Λέστερ, Noble, αποκάλυψε το πρώτο νέο μοντέλο της μετά από 12 χρόνια. Ονομάζεται M500 και τοποθετείται κάτω από το επιβλητικό M600 με τον V8 κινητήρα των 660 ίππων. Το είδαμε για πρώτη φορά ως στατικό πρωτότυπο στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood το 2018 και προς το παρόν εξακολουθεί να είναι πρωτότυπο, όμως έχει προχωρήσει στο τελευταίο στάδιο πριν την παραγωγή του.

Τροφοδοτείται από μια ενημερωμένη έκδοση του κινητήρα V6 3,5 λίτρων με διπλό υπερσυμπιεστή, που προέρχεται από το Ford GT και θα έχει ισχύ περίπου 560 ίππων. Δηλαδή 100 λιγότερους από το Ford, αλλά λίγο περισσότερους από την νέα Chevrolet Corvette και την Aston Martin Vantage. Το μοντέλο θα διατίθεται αποκλειστικά με χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και δεν θα έχει τον εξοπλισμό ασφαλείας που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε όλα τα αυτοκίνητα, όπως οι αερόσακοι και το ABS.

Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο του αυτοκινήτου μοιράζεται πολλά στοιχεία με το παλιό M600, χρησιμοποιώντας ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και ελατήρια με παθητικά αμορτισέρ. Τα δύο αυτοκίνητα έχουν ίδιο μήκος αλλά το M500, αλλά είναι λίγο φαρδύτερο. Είναι όμως και πιο προσιτό, αφού το Μ600 κόστιζε όταν ήταν καινούριο περίπου 240.000 ευρώ ενώ αναμένουμε το Μ500 να κοστίζει περίπου 180.000 ευρώ.

Η Noble εγκαταλείπει την ακριβή ιδέα του αμαξώματος από ανθρακονήματα, που είχε το Μ600 και επιλέγει την πιο οικονομική λύση των πλαστικών πάνελ ενισχυμένων με ίνες γυαλιού. Έτσι το βάρος μειώνεται στα 1.400 κιλά περίπου, που είναι σχεδόν 100 κιλά λιγότερα από την Corvette.

Η καμπίνα των επιβατών έχει επανασχεδιαστεί για να παρέχει λίγο περισσότερο χώρο από το M600. Το αυτοκίνητο σε αυτές τις εικόνες έχει καθίσματα από ανθρακονήματα, αλλά θα μπορούσαν να διατεθούν πιο άνετες επιλογές. Η υπόλοιπη καμπίνα είναι μινιμαλιστική, με απλά ψηφιακά όργανα και μια μεγάλη οθόνη infotainment στο ταμπλό. Ορισμένα χειριστήρια προέρχονται από μεγαλύτερους κατασκευαστές, όπως το κουμπί που κλειδώνει τις πόρτες, το οποίο ανήκει στη Ford.

Πρέπει να αναφερθεί πως το μοντέλο σε αυτές τις φωτογραφίες είναι ένα λειτουργικό πρωτότυπο μοντέλο, αλλά η Noble υποστηρίζει ότι μοιάζει πολύ με το αυτοκίνητο που θα παραχθεί. Αναμένουμε περισσότερες λεπτομέρειες και προδιαγραφές τους επόμενους μήνες.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!