Η σημερινή Porsche Panamera κυκλοφόρησε το 2020, αλλά η γερμανική εταιρεία ετοιμάζει ένα νέο facelift για τον αντίπαλό του Audi A7, που θα δούμε το 2023 και θα επεκτείνει τον κύκλο ζωής του μοντέλου. Δεν περιμένουμε σημαντικές μηχανικές αλλαγές αλλά θα έχει ανανεωμένη καμπίνα επιβατών. Ο κατασκοπευτικός φακός, που ανακάλυψε ένα αυτοκίνητο δοκιμών στη Σουηδία, αποκαλύπτει πολλές σχεδιαστικές αλλαγές σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Το εμπρός μέρος είναι πιο λείο, με ένα ζευγάρι μικρότερους, πιο στρογγυλεμένους αεραγωγούς στις δύο άκρες του προφυλακτήρα και νέα φώτα LED. Η μάσκα έχει ξανασχεδιαστεί και είναι πιο ψηλή και στενή από πριν, ενώ η γρίλια που εκτείνεται πλέον πάνω από την μπροστινή πινακίδα κυκλοφορίας θυμίζει την επερχόμενη, ανανεωμένη, Cayenne. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δοκιμών χρησιμοποιεί της ζάντες του σημερινού μοντέλου, αλλά ενδεχομένως να δούμε νέα σχέδια και νέα χρώματα στη facelift έκδοση της Panamera. Το υπόλοιπο αυτοκίνητο παραμένει όπως το ξέρουμε αλλά θα μπορούσαν να υπάρξουν κι άλλες αλλαγές μέχρι την έκδοση παραγωγής.
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου εξέλιξης ήταν καλυμμένο, επομένως περιμένουμε ανανεώσεις στην καμπίνα των επιβατών. Η διάταξη δεν θα αλλάξει πολύ, αλλά θα μπορούσε να υπάρχει ένας νέος επιλογέας ταχυτήτων (σαν της τελευταίας 911). Η Porsche μπορεί επίσης να εγκαταστήσει έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Σήμερα η Panamera χρησιμοποιεί μια εν μέρει ψηφιακή διάταξη, με αναλογικό στροφόμετρο. Υπάρχει η πιθανότητα να δούμε μια νέα σειρά εσωτερικών επενδύσεων και ταπετσαριών, αλλά η κεντρική οθόνη αφής 12,3 ιντσών της Panamera πιθανότατα θα παραμείνει. Πέρυσι, η Porsche παρουσίασε μια ενημερωμένη έκδοση του συστήματος infotainment PCM έκτης γενιάς της Taycan, με αναβαθμισμένη αναγνώριση φωνής, ταχύτερους υπολογισμούς διαδρομής στο σύστημα πλοήγησης και Android Auto. Αναμένουμε ότι αυτές οι ενημερώσεις θα υπάρχουν στη νέα Panamera.
Η γκάμα των κινητήρων δεν είναι πολύ πιθανό να αλλάξει, αλλά ίσως δούμε μικρές αυξήσεις ισχύος. Η Turbo S E-Hybrid θα εξακολουθήσει να βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας (η τρέχουσα έκδοση αποδίδει ισχύ 700 ίππων). Η ανάρτηση (ελατήρια και αμορτισέρ) είναι πιθανό να επαναρυθμιστούν για να βοηθήσουν στο χειρισμό του αυτοκινήτου.
Η ανανεωμένη Panamera αναμένεται να φτάσει στις εκθέσεις της Porsche το επόμενο έτος, με μια μικρή αύξηση τιμής σε σχέση με την τρέχουσα.