Αντικατάσταση του Renault Kadjar από νέο ηλεκτρικό SUV

Το νέο ηλεκτρικό SUV θα βρίσκεται πάνω από το Megane E-Tech Electric, και η αποκλειστική εικόνα μας, δείχνει πώς θα μπορούσε να μοιάζει

Αντικατάσταση του Renault Kadjar από νέο ηλεκτρικό SUV

Το νέο ηλεκτρικό SUV θα βρίσκεται πάνω από το Megane E-Tech Electric, και η αποκλειστική εικόνα μας, δείχνει πώς θα μπορούσε να μοιάζει

Η Renault θα παρουσιάσει ένα ολοκαίνουργιο αμιγώς ηλεκτρικό οικογενειακό SUV που θα βρίσκεται πάνω από το Megane E-Tech Electric, που αποκαλύφθηκε πρόσφατα και θα το δούμε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2022, σύμφωνα με τους υπεύθυνους μάρκας.

Ο Gilles Le Borgne, Vice president for engineering της Renault, δήλωσε στο Auto Express ότι η μάρκα «εργάζεται ήδη πάνω σε ένα νέο αυτοκίνητο ανάμεσα στο Megane (E-Tech Electric) και το Nissan Ariya (με το οποίο το Renault θα μοιραστεί την πλατφόρμα του) για την επόμενη χρονιά».

Το δεύτερο ηλεκτρικό crossover της γαλλικής εταιρείας θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMF-EV και σύμφωνα με τον Le Borgne, μπορεί έχει μήκος έως 4,7 μέτρα, με μεταξόνιο έως 2,780 μέτρα.

Το Kadjar, το υπάρχον μεσαίου μεγέθους SUV της Renault με συμβατικό κινητήρα, έχει μήκος 4,489 μέτρα και μεταξόνιο 2,646 μέτρα Επομένως ακόμα και αν ο ηλεκτρικός αντικαταστάτης του Kadjar έχει παρόμοιο μήκος, οι τροχοί θα πρέπει να μετακινηθούν προς τις άκρες του αυτοκινήτου, αυξάνοντας τον χώρο για να τοποθετηθεί στο πάτωμα η μπαταρία.

Ο Le Borgne ανέφερε ότι η νέα σειρά θα χωρά εύκολα την μπαταρία 60 kWh και η μέγιστη ενέργεια θα είναι 87kWh. Αυτό θα προσφέρει αυτονομία περίπου 500 χιλιομέτρων, ενώ με ταχεία φόρτιση DC 130kW θα μπορεί η μπαταρία να φτάσει από το 10% στο 80% σε 35 λεπτά, προσθέτοντας περίπου 300 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Η Renault έχει αναπτύξει μια εξαιρετικά λεπτή μπαταρία για την πλατφόρμα CMF-EV, με ύψος μόλις 110mm, που θα βοηθήσει να μη μειωθεί ο χώρος των επιβατών. Το νέο SUV αναμένεται να προσφέρει περισσότερο χώρο αποσκευών από τα 472 λίτρων του Kadjar.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ένας ηλεκτροκινητήρας 215 ίππων τοποθετημένος εμπρός θα τροφοδοτεί τα μοντέλα με μπαταρία 60kWh, ενώ μια πιο ισχυρή μονάδα 239 ίππων θα χρησιμοποιείται από τα εμπροσθιοκίνητα μοντέλα με την μπαταρία των 87kWh. Ωστόσο, ο Le Borgne δήλωσε στο Auto Express ότι, σε αντίθεση με το «δίδυμο» το  Ariya, το Renault δεν θα έχει άλλον έναν ηλεκτροκινητήρα πίσω για να γίνει τετρακίνητο. Αυτό θα συμβεί στην έκδοση Alpine.

Μέσα στην καμπίνα, θα τοποθετηθεί το νέο Android Automotive infotainment της OpenR, με μια οθόνη 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και άλλη μια, 12 ιντσών με κάθετο προσανατολισμό που θα δέχεται ενημερώσεις λογισμικού over-the-air.

Όπως φαίνεται στην αποκλειστική μας εικόνα, το επόμενο SUV της Renault θα ακολουθήσει την τελευταία σχεδιαστική γραμμή της μάρκας, με το νέο, απλό λογότυπο να χωρίζει τις λεπτές φωτιστικές μονάδες LED και τα μεγάλα φωτιστικά σώματα. Θα υπάρχουν επίσης επίπεδες χειρολαβές στις πόρτες για μείωση της αντίστασης και βελτίωση της αυτονομίας.

Σύμφωνα με τον Arnaud Belloni, vice-president, global marketing της Renault, το αυτοκίνητο μπορεί να έχει ένα διαφορετικό όνομα. Όταν ρωτήθηκε για τη δύναμη του ονόματος Kadjar και αν θα μπορούσαμε να δούμε ένα νέο όνομα, με βάση το γεγονός ότι η Renault επανέφερε το Megane, το R5 και (σύντομα) το R4 , είπε: «Θα μπορούσαμε. Το όνομα είναι απλό. Είτε το αυτοκίνητο ήταν επιτυχημένο και λέμε : «Πάμε για άλλη μια γενιά», ή επιστρέφουμε σε ένα θρυλικό όνομα. Το Clio είναι θρύλος. Το Megane είναι θρύλος. Το Espace είναι θρύλος, θα εκπλαγείτε. Αλλά θα έχουμε και νέα ονόματα ».

Η παράλειψη αναφοράς του ονόματος Kadjar σε αυτήν τη δήλωση σημαίνει ότι είναι πολύ πιθανό το επόμενο SUV της Renault να έχει διαφορετικό όνομα. Πρόσθεσε επίσης τη φράση :  «το ραντεβού είναι τον επόμενο χρόνο», επομένως περιμένουμε το αυτοκίνητο να κυκλοφορήσει το 2023 μετά το ντεμπούτο του, προς το τέλος του επόμενου έτους.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!