H BYD ανοίγει εργοστάσιο στην Τουρκία

Το εργοστάσιο, το οποίο θα κοστίσει στην BYD 1 δισεκατομμύριο δολάρια, θα τη βοηθήσει να αποφύγει τους δασμούς που επέβαλε η Ευρώπη στα εισαγόμενα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

H BYD ανοίγει εργοστάσιο στην Τουρκία

Το εργοστάσιο, το οποίο θα κοστίσει στην BYD 1 δισεκατομμύριο δολάρια, θα τη βοηθήσει να αποφύγει τους δασμούς που επέβαλε η Ευρώπη στα εισαγόμενα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

H BYD θα κατασκευάσει ένα νέο εργοστάσιο στην Τουρκία, καθώς συνεχίζει να επεκτείνεται και εκτός Κίνας.

Αυτό το νέο εργοστάσιο αναμένεται, σύμφωνα με τουρκικά μέσα, να ξεκινήσει την λειτουργία του έως τα τέλη του 2026 και θα παράγει έως και 150.000 αυτοκίνητα ανά έτος, δημιουργώντας περί τις 5.000 θέσεις εργασίας.

Η κατασκευή αυτού του εργοστασίου έρχεται σχεδόν σαν μια απευθείας απάντηση στην επιβολή δασμών από την Ευρωπαϊκή Ένωση, οι οποίοι αφορούν την εισαγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων από κινεζικές εταιρείες στην ευρωπαϊκή αγορά.

Αυτή η απόφαση έπληξε την BYD με επιπρόσθετο δασμό ύψους 17,4% στα οχήματα που προορίζονται για τους ευρωπαϊκούς δρόμους, ο οποίος προστίθεται στον ήδη υπάρχοντα δασμό εισαγωγής ύψους 10%. Καθώς η Τουρκία είναι μέρος της τελωνειακής ένωσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κάθε όχημα που παράγεται εκεί και εισάγεται στην Ευρώπη μπορεί να αποφύγει τον επιπρόσθετο δασμό.

Η BYD επεκτείνεται με ταχύτατους ρυθμούς, πολλαπλασιάζοντας τις εγκαταστάσεις παραγωγής της εκτός Κίνας. Στα τέλη του περασμένου έτους, η εταιρεία ανακοίνωσε την κατασκευή εργοστασίου παραγωγής και στην Ουγγαρία, η οποία είναι κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Θα είναι μάλιστα το πρώτο εργοστάσιο κατασκευής επιβατικών αυτοκινήτων της εταιρείας στην Ευρώπη και αναμένεται να δημιουργήσει χιλιάδες θέσεις εργασίας.

Την Πέμπτη, η BYD εγκαινίασε ένα ακόμα εργοστάσιο παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ταϊλάνδη – το πρώτο της εργοστάσιο στη Νοτιοανατολική Ασία. Η εταιρεία δήλωσε ότι και αυτό το εργοστάσιο θα μπορεί να παράγει περί τα 150.000 αυτοκίνητα ετησίως και αναμένεται να δημιουργήσει 10.000 θέσεις εργασίας.

Στα πλάνα του κινεζικού κολοσσού φαίνεται πως υπάρχει και η κατασκευή εργοστασίου παραγωγής στο Μεξικό, προκειμένου να αποφύγει τους αντίστοιχους επιπρόσθετους δασμούς και επί Αμερικανικού εδάφους, οι οποίοι φτάνουν έως και το 100% της αξίας του οχήματος.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!