Η απάντηση της Γαλλίας στο Kia EV9 είναι σχεδόν εδώ, καθώς η Peugeot ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει το νέο ηλεκτρικό επταθέσιο SUV E-5008 τον Μάρτιο, και μας έδωσε μια κρυφή ματιά στο εσωτερικό του, το οποίο διαθέτει τεράστιες οθόνες. Πρόκειται για την τελευταία εξέλιξη του i-Cockpit της Peugeot, με την αιωρούμενη οθόνη υψηλής ευκρίνειας 21 ιντσών να συνδυάζει τόσο τον πίνακα οργάνων όσο και την κεντρική οθόνη αφής infotainment σε ένα ενιαίο, ελαφρώς καμπυλωτό πάνελ.
Το ταμπλό του E-5008 αποκτά άλλη μια οθόνη, που παρέχει προσαρμόσιμα κουμπιά συντομεύσεων, ή «i-Toggles», όπως τα αποκαλεί η Peugeot. Αυτά παρέχουν γρήγορη πρόσβαση σε έως και 10 από τις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες λειτουργίες του οδηγού, όπως η εκκίνηση της πλοήγησης σε τακτικούς προορισμούς, η κλήση μιας συγκεκριμένης επαφής ή η ρύθμιση του κλιματισμού στην ιδανική θερμοκρασία.
Όπως όλα τα σύγχρονα Peugeot, στα πλαίσια της διάταξης i-Cockpit, το E-5008 διαθέτει ένα σχετικά μικρό τιμόνι, και υποτίθεται ότι θα κοιτάτε πάνω από αυτό για να δείτε τις ενδείξεις του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Ο νέος τετραγωνισμένος σχεδιασμός του τιμονιού ενσωματώνει επίσης χειριστήρια με ευαισθησία αφής.
Όλα αυτά τα στοιχεία συναντώνται και στο μικρό αδελφάκι του E-5008, το Peugeot E-3008 που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Όμως, το E-5008 θα διαφοροποιηθεί προσφέροντας θέσεις για έως και επτά άτομα, με την Peugeot να υποστηρίζει ότι θα διαθέτει «γενναιόδωρα επίπεδα εσωτερικού χώρου» και «εύκολη πρόσβαση σε άνετα καθίσματα της τρίτης σειράς».
Έχουμε ήδη εντοπίσει ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο του Peugeot E-5008 σε δοκιμές. Φαίνεται ότι το μεγάλο SUV θα υιοθετήσει αρκετά στυλιστικά στοιχεία από το E-3008, αλλά για να εξασφαλιστεί περισσότερος χώρος στην καμπίνα, το E-5008 έχει ένα πιο παραδοσιακό σχήμα SUV σε σύγκριση με το αδελφάκι του, που μοιάζει περισσότερο με coupe-SUV.
Όπως και το 3008, το E-5008 θα χρησιμοποιεί επίσης τη νέα πλατφόρμα STLA Medium και θα πρέπει να είναι διαθέσιμο με τις ίδιες διαμορφώσεις μπαταριών και κινητήρων. Αυτό σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα εισαγωγικού επιπέδου θα διαθέτουν μπαταρία 79 kWh και αυτονομία περίπου 480 χλμ., ενώ εκείνα που είναι εξοπλισμένα με την μπαταρία 98 kWh θα μπορούσαν να ξεπεράσουν τα 640 χλμ.
Η πλειονότητα της γκάμας θα χρησιμοποιεί έναν μονό ηλεκτροκινητήρα που θα μεταδίδει κίνηση τους μπροστινούς τροχούς, αλλά θα είναι διαθέσιμη και μια διάταξη διπλού κινητήρα με τετρακίνηση και 240 kW (326 ίππους), που θα προσφέρεται πιθανότατα στις κορυφαίες εκδόσεις.
Ωστόσο, η πλατφόρμα STLA Medium μπορεί να φιλοξενήσει επίσης υβριδικά και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης, τα οποία θα πρέπει να συμπεριληφθούν και στην επόμενη γενιά του 5008. Θα γνωρίζουμε με βεβαιότητα όταν το αυτοκίνητο αποκαλυφθεί τις επόμενες εβδομάδες.