Στην Ελλάδα σύντομα το ανανεωμένο Peugeot 2008 (+τιμές)

Το best-seller στην αγορά των Β-SUV για πάνω από τρία χρόνια, Peugeot 2008, προχωρά ένα ακόμα βήμα όσον αφορά τη σχεδίαση, την τεχνολογία και την ηλεκτροκίνηση.

Στην Ελλάδα σύντομα το ανανεωμένο Peugeot 2008 (+τιμές)

Το best-seller στην αγορά των Β-SUV για πάνω από τρία χρόνια, Peugeot 2008, προχωρά ένα ακόμα βήμα όσον αφορά τη σχεδίαση, την τεχνολογία και την ηλεκτροκίνηση.

Το Peugeot 2008, που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2019, έχει ήδη παραχθεί σε 700.000 μονάδες, και ήταν πάντα ανάμεσα στα 3 πρώτα μοντέλα σε πωλήσεις στην κατηγορία B-SUV στην Ευρώπη. Τώρα, το δημοφιλές γαλλικό μοντέλο δέχθηκε ανανέωση, και θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά στο τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς και η τιμή του θα ξεκινά από 24.100 ευρώ.

Η γκάμα του θα περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις: Active, Allure και GT, με τέσσερα κινητήρια σύνολα, συμπεριλαμβανομένης και της νέας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης των 115 kW (156 ίππων), με 15% αυξημένη ισχύ. Η χωρητικότητα της μπαταρίας αυξήθηκε από 50 σε 54 kWh και θα προσφέρει αυτονομία έως και 406 χλμ. (συνδυασμένος κύκλος WLTP), σε σύγκριση με τα 345 χλμ. του προηγούμενου μοντέλου.

Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένας ενσωματομένος μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW, και προαιρετικά ένας τριφασικός 11 kW. Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης από 20 έως 80% είναι 30 λεπτά από δημόσιο σταθμό φόρτισης (100 kW), 4 ώρες και 40 λεπτά από ένα Wall Box (7.4 kW), και 11 ώρες και 10 λεπτά από μία ενισχυμένη παροχή (3,2 kW).

Οι επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου είναι:

  • PureTech 100: ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,2 λίτρων με ισχύ 100 ίππων, διαθέτει σύστημα Stop & Start, και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
  • PureTech 130: ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,2 λίτρων με ισχύ 130 ίππων, διαθέτει σύστημα Stop & Start, και συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ή με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ-8.
  • BlueHDi 130 EAT8: ο 4κύλινδρος κινητήρας diesel με ισχύ 130 ίππων και σύστημα Stop & Start. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ-8.

Στις αρχές του 2024, η γκάμα θα διευρυνθεί με την προσθήκη του νέου υβριδικού κινητήρα 48V Hybrid. Αυτός συνδυάζει έναν νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 136 ίππων, με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, που περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα.

Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές, και έως και 15% μικρότερη κατανάλωση. Στην οδήγηση στην πόλη, το υβριδικό σύστημα κίνησης μπορεί να λειτουργεί περισσότερο από το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.

Το ανανεωμένο Peugeot 2008 εφοδιάζεται, προαιρετικά και ανάλογα με την έκδοση, με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Grip Control), το οποίο διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης: άμμος, λάσπη και χιόνι. Ανάλογα με τη χώρα, η επιλογή του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης συνδυάζεται με ελαστικά all-season «3PMSF».

Το νέο 2008 διατηρεί τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με τον προκάτοχό του: 4,3 μέτρα μήκος, 1,987 μ. πλάτος (συμπεριλαμβανομένων των καθρεπτών) και 1,55 μ. ύψος. Ο χώρος αποσκευών παραμένει αμετάβλητος, στα 434 λίτρα (κάτω από την εταζέρα). Το ανανεωμένο 2008 έχει ένα καινούργιο εμπρός μέρος, που φέρει το νέο σήμα της Peugeot. Είναι πιο φαρδύ και περιλαμβάνει ένα συγκεκριμένο οριζόντιο σχεδιαστικό μοτίβο που συνδέεται με τους προβολείς και τονίζει την κατακόρυφη όψη, και την έντονη προσωπικότητα του αυτοκινήτου.

Μετά το 508 sedan και station wagon, το 2008 είναι το δεύτερο μοντέλο που υιοθετεί τη νέα φωτιστική υπογραφή της Peugeot. Χαρακτηρίζεται από τους τρεις κάθετους φωτεινούς «όνυχες» που είναι ενσωματωμένοι στα μαύρα γυαλιστερά πλαίσια του προφυλακτήρα του νέου 2008. Στις εκδόσεις GT, o σχεδιασμός αυτός επεκτείνεται για πρώτη φορά μέσω των full LED φωτιστικών σωμάτων με τις τριπλές μονάδες φωτισμού. Τα νέα LED πίσω φώτα έχουν ανασχεδιασμένους τους τρεις όνυχες, που αποτελούνται από τρείς επάλληλες οριζόντιες διπλές λωρίδες.

Το νέο 2008 είναι διαθέσιμο σε έξι χρώματα αμαξώματος: Selenium Grey, Artense Grey, Okenite White, Black Perla Nera, Elixir Red και Vertigo Blue. Όλα τα νέα μοντέλα του 2008 θα διαθέτουν μαύρα καλύμματα στους εξωτερικούς καθρέπτες, ανεξάρτητα από το χρώμα του αμαξώματος που έχει επιλεγεί. Eφοδιάζεται με νέες ζάντες αλουμινίου από 16 έως 18 ιντσών, όπως εκείνες που παρουσιάστηκαν στο Peugeot 408.

Βασικό στοιχείο του εσωτερικού είναι το Peugeot i-Cockpit, με το μικρό τιμόνι. Τα μοντέλα με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων διαθέτουν νέο επιλογέα για βελτιωμένη εργονομία. Ο πίνακας οργάνων του νέου 2008 είναι ψηφιακός στις εκδόσεις Allure και GT. Η ψηφιακή οθόνη 10 ιντσών έχει νέο σχεδιασμό και 3D απεικόνιση στις εκδόσεις GT. Το χρώμα της οθόνης, η ιεράρχηση και η διάταξη των πληροφοριών, μπορούν να εξατομικευθούν.

Όλα τα μοντέλα του νέου 2008 διαθέτουν πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό τους κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών και είναι εφοδιασμένα με την τελευταία γενιά των συστημάτων ψυχαγωγίας i-Connect και στις εκδόσεις GT i-Connect Advanced. Αμφότερα προσφέρουν συνδεσιμότητα με λειτουργία ασύρματης αντιστοίχισης (mirroring) με Apple CarPlay και Android Auto.

Οι νέες κάμερες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός και πίσω προσφέρουν πλέον εικόνα υψηλής ανάλυσης. Ανάλογα με την έκδοση, είναι διαθέσιμη η νέα εμπρός κάμερα σε συνδυασμό με το σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων, παρέχοντας εικόνα 360 μοιρών του χώρου γύρω από το αυτοκίνητο. Παράλληλα, μια σειρά συστημάτων που κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη και πιο εύκολη:

  • Adaptive (προσαρμοζόμενο) Cruise Control με λειτουργία Stop and Go, και ρυθμιζόμενη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.
  • Αυτόματο φρενάρισμα κινδύνου με προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης: αναγνωρίζει την παρουσία πεζών και ποδηλατών ημέρα και νύχτα, και λειτουργεί με ταχύτητες απο 7 έως 140 km/h.
  • Διευρυμένο σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης και προβολή στην οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων: πινακίδα stop, απαγόρευσης εισόδου σε μονόδρομο, απαγόρευση προσπέρασης, τέλος απαγόρευσης προσπέρασης, και τις ήδη γνωστές πινακίδες ορίου ταχύτητας.
  • Ενεργό σύστημα προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα με επαναφορά στη λωρίδα.
  • Προειδοποίηση απόσπασης προσοχής οδηγού, που αναγνωρίζει μειωμένη επαγρύπνηση από τη συνεχή οδήγηση με ταχύτητες άνω των 65 km/h, αναλύοντας τις ανεπαίσθητες κινήσεις του τιμονιού.
  • Σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων.
  • Σύστημα αναβαθμισμένης λειτουργίας ελέγχου πρόσφυσης, που διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης: άμμος, λάσπη και χιόνι. Ανάλογα με τη χώρα, η επιλογή του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης συνδυάζεται με ελαστικά all-season «3PMSF»

Οι εκδόσεις Allure και GT του νέου 2008, διαθέτουν πλέον στάνταρ τρείς θύρες USB-C  (δύο μπροστά και μία πίσω) και μία USB-A (πίσω). Οι εκδόσεις ALLURE του 2008 μπορούν να εφοδιαστούν με το προαιρετικό σύστημα επαγωγικής φόρτισης για smartphone, με ισχύ 15W (5W στα προηγούμενο μοντέλο). Το συγκεκριμένο σύστημα διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης GT. Όλες οι εκδόσεις του νέου 2008 διαθέτουν ανανεωμένες υφασμάτινες ταπετσαρίες, και στις εκδόσεις GT διατίθεται προαιρετικά επένδυση από Alcantara.

Οι τιμές του νέου Peugeot 2008 στην Ελλάδα

ΕΚΔΟΣΗ 1.2 PureTech 100 1.2 PureTech 130 1.5 BlueHDi 130 e-2008 (115 kW)
Active 24.100 € 27.200 € 42.000 €
Allure 25.900 € 29.900 € 32.100 € 43.900 €
GT 34.000 € 36.000 € 46.500 €

Δείτε τις τιμές όλων των μοντέλων της Peugeot στην Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!