Kυκλοφοριακό: Η νέα έξοδος στη Μεταμόρφωση και τα ανοιχτά μέτωπα της Αττικής

Νέα έξοδος στη Μεταμόρφωση. Στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ το σύνολο των έργων χωρίς αναπροσαρμογή των διοδίων. Προχωρεί ο κόμβος Σκαραμαγκά.

EUROKINISSI

Kυκλοφοριακό: Η νέα έξοδος στη Μεταμόρφωση και τα ανοιχτά μέτωπα της Αττικής

Νέα έξοδος στη Μεταμόρφωση. Στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ το σύνολο των έργων χωρίς αναπροσαρμογή των διοδίων. Προχωρεί ο κόμβος Σκαραμαγκά.

Η Αθήνα κατατάσσεται πλέον ανάμεσα στις πιο επιβαρυμένες πόλεις της Ευρώπης από πλευράς κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους, ο μέσος οδηγός χρειάζεται 30 λεπτά για να διασχίσει μόλις 10 χιλιόμετρα, χάνοντας συνολικά 111 ώρες τον χρόνο στην κίνηση.

Στην Αττική Οδό, από το 2023 έως σήμερα, η κυκλοφορία έχει αυξηθεί κατά 9,5%, ενώ μέχρι το 2050 προβλέπεται εκτίναξη 50%–55%. Ο Κηφισός είναι στα όρια της αντοχής του, με το οικονομικό κόστος των χαμένων εργατοωρών να ανέρχεται σε 80–90 εκατ. ευρώ ετησίως.

Διαβάστε το πλήρες άρθρο της Μαρίας Καλούδη στο powergame.gr.
Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!