Στην Ελλάδα το ηλεκτρικό scooter Piaggio 1 (τιμές)

Διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, με μία από αυτές να μην χρειάζεται δίπλωμα οδήγησης

Στην Ελλάδα το ηλεκτρικό scooter Piaggio 1 (τιμές)

Διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, με μία από αυτές να μην χρειάζεται δίπλωμα οδήγησης

Το Piaggio Group παρουσιάζει στην ελληνική αγορά το νέο ηλεκτρικό Piaggio 1, που συνδυάζει την ευελιξία και το μικρό βάρος για καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη. Το στιβαρό του πλαίσιο και οι αναρτήσεις προσφέρουν ασφάλεια, άνεση και ευκολία χειρισμού, ενώ διαθέτει και πλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό, που περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων, φωτισμό full LED και σύστημα εκκίνησης keyless.

Υπάρχουν τρεις εκδόσεις Piaggio 1, με δύο διαφορετικούς τύπους μπαταρίας:

Το Piaggio 1 με μέγιστη ταχύτητα 45 χλμ/ώρα, αυτονομία έως και 55 χλμ. σε λειτουργία ECO και έως 48 χλμ. σε λειτουργία SPORT (κύκλος WMTC). Το συγκεκριμένο διατίθεται και σε έκδοση με μέγιστη ταχύτητα 25 χλμ./ώρα, που οδηγείται χωρίς άδεια οδήγησης από όσους  έχουν συμπληρώσει το 15ο έτος της ηλικίας τους.

Το Piaggio 1+ με μέγιστη ταχύτητα 45 χλμ/ώρα, αυτονομία έως και 100 χλμ. σε λειτουργία ECO και έως 68 χλμ. σε λειτουργία SPORT (κύκλος WMTC).

Και το Piaggio 1 Active με μέγιστη ταχύτητα 60 χλμ./ώρα, αυτονομία έως και 85 χλμ. σε λειτουργία ECO και έως 66 χλμ. σε λειτουργία SPORT (κύκλος WMTC). Σε όλες τις εκδόσεις, η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από τη σέλα, αφαιρείται εύκολα και είναι φορητή, ώστε να μπορεί να μεταφερθεί για φόρτιση, στο σπίτι ή το γραφείο.

Τιμές και επιδότηση

Το Piaggio 1 αναμένεται να είναι σύντομα διαθέσιμο στα σημεία πώλησης, σε τιμές που αρχίζουν από τα 2.690 ευρώ για τη βασική έκδοση, 3.090 ευρώ για την Piaggio 1+ και 3.290 ευρώ για την έκδοση Active.

Για την αγορά οποιασδήποτε έκδοσης του Piaggio 1 υπάρχει οικολογικό bonus του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» 20% επί της λιανικής τιμής προ φόρων και δυνατότητα επιπλέον επιδότησης 400 ευρώ σε περίπτωση απόσυρσης ή/και 500 € σε περίπτωση ΑΜΕΑ/Πολυτέκνων.

Το εμπρός μέρος της ποδιάς συνδυάζει μικρές διαστάσεις και μεγάλη προστασία, ενώ στο επάνω μέρος της, περιλαμβάνεται η κλασική «γραβάτα» που χαρακτηρίζει τα Piaggio. Τα φώτα LED ξεχωρίζουν στις πλευρές και στο λεπτό πίσω μέρος.

Μεγάλη προσοχή δόθηκε και στην εργονομία. Παρά τις μικρές διαστάσεις του, προσφέρει άνετη θέση οδήγησης, εν μέρει χάρη στο επίπεδο και ευρύχωρο δάπεδο, ενώ ο συνεπιβάτης χρησιμοποιεί δύο πρακτικά, αναδιπλούμενα μαρσπιέ. Το τιμόνι στο κέντρο του φιλοξενεί μια μεγάλη ψηφιακή, έγχρωμη οθόνη LCD 5.5”, η οποία είναι πάντα ορατή και ευανάγνωστη χάρη στον αισθητήρα φωτεινότητας που προσαρμόζει το χρώμα του φόντου και των ενδείξεων ανάλογα με τον φωτισμό του περιβάλλοντος.

Οι πληροφορίες εμφανίζονται στην οθόνη με τη μορφή γραφικών, τα οποία είναι απλά, ευανάγνωστα, αλλά και υψηλής αισθητικής. Στο κεντρικό τμήμα του πίνακα οργάνων, το ταχύμετρο περιβάλλεται από την ένδειξη επιπέδου ενέργειας (που χρησιμοποιείται ή ανακτάται κατά την οδήγηση), το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, την απόσταση που μπορεί να καλυφθεί σε χλμ. και τις πληροφορίες ταξιδιού που επιλέγονται μέσω του κουμπιού MODE στον πίνακα οργάνων, αλλά και στο αριστερό χειριστήριο. Στις ενδείξεις περιλαμβάνονται επίσης στιγμιαία και μέση κατανάλωση ενέργειας, χρόνος ταξιδιού, ολικός και μερικός χιλιομετρητής. Στο κάτω μέρος της άλλης πλευράς του πίνακα οργάνων εμφανίζονται τα προγράμματα οδήγησης (riding modes), τα οποία μπορούν να επιλεγούν με τη χρήση του ειδικού κουμπιού MAP που υπάρχει στο δεξί χειριστήριο.

Το Piaggio 1 είναι φιλικό προς τον αναβάτη, ώστε να απλοποιεί την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη. Χάρη στο keyless σύστημα εκκίνησης, το Piaggio 1 δεν χρειάζεται το παραδοσιακό κλειδί και μπορεί να ενεργοποιηθεί με τη χρήση του τηλεχειριστηρίου. Το όχημα διαθέτει ένα πρακτικό διακόπτη που αντικαθιστά τον συμβατικό κεντρικό διακόπτη με κλειδί.

Με χρήση του κουμπιού MAP ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ένα από τα δύο διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης: ECO και Sport (επιπλέον της όπισθεν). Στη λειτουργία ECO mode, εξοικονομεί ενέργεια και επεκτείνει την αυτονομία της μπαταρίας: η ταχύτητα περιορίζεται στα 30 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση είναι πιο προοδευτική. Η λειτουργία Sport, αντίστοιχα, είναι το βασικό πρόγραμμα οδήγησης και αξιοποιεί την πλήρη ισχύ του ηλεκτροκινητήρα.

Η έκδοση 1 είναι εφοδιασμένη με μπαταρία 1,4 kWh που ζυγίζει 10 κιλά, ενώ οι εκδόσεις 1+ και 1 Active διαθέτουν μεγαλύτερη μπαταρία 2,3 kWh, η οποία ζυγίζει 15 κιλά. Η φόρτιση δεν θα μπορούσε να είναι απλούστερη. Η μπαταρία ιόντων λιθίου, όπως ισχύει και στα σύγχρονα smartphones, δεν απαιτεί καμία συντήρηση ή ειδική μεταχείριση. Απλά συνδέεται σε οποιαδήποτε παροχή ρεύματος. Ο τυπικός χρόνος για μια πλήρη φόρτιση είναι 6 ώρες (με τάση 220 V). Η μπαταρία παρέχει εξαιρετική αποδοτικότητα για έως και 800 πλήρεις φορτίσεις. Ακόμη και μετά τους 800 κύκλους φόρτισης, η μπαταρία διατηρεί το 70% της χωρητικότητάς της και μπορεί να χρησιμοποιηθεί κανονικά.

Οι εκδόσεις 1 και 1 + είναι εφοδιασμένες με ηλεκτροκινητήρα που παράγει 1,2 kW συνεχούς ισχύος, ενώ η ισχύς της έκδοσης 1 Active είναι 2 kW. Αυτά τα στοιχεία επιτρέπουν επιδόσεις στο επίπεδο ενός συμβατικού σκούτερ 50 κ.εκ., σε συνδυασμό με τη γρήγορη απόδοση της ισχύος από στάση, η οποία χαρακτηρίζει τους ηλεκτροκινητήρες και εγγυάται ευελιξία και απόλαυση στην καθημερινή οδήγηση στην πόλη.

Το Scooter 1 διατίθεται στις αποχρώσεις Forever Grey, Forever White και Forever Black, ενώ υπάρχουν και τρεις διχρωμίες, οι Sunshine Mix, Arctic Mix και Forest Mix οι οποίες χαρακτηρίζονται από το γκρι κάλυμμά της σέλας, το οποίο δημιουργεί μια εξαιρετική αντίθεση με τα γυαλιστερά μαύρα πλευρικά ένθετα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!