H είσοδος της Dacia στην C-SUV κατηγορία είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς το νέο Bigster ξεκινά την εμπορική του πορεία στην χώρα μας και ανταγωνίζεται ονόματα best-sellers, όπως το Peugeot 3008, το Nissan Qashqai και το Toyota C-HR.
O σχεδιασμός του Bigster θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το πρωτότυπο Bigster που έκανε την εμφάνισή του το 2021. Οι μυώδεις αναλογίες του αμαξώματος και τα τετραγωνισμένα πάνελ δημιουργούν ένα καλαίσθητο και «σκληρό» αυτοκίνητο, έτοιμο για όλες τις εκτός δρόμου εξορμήσεις.
Σε αυτό συμβάλλουν και τα προστατευτικά πλαστικά που βρίσκονται στους θόλους, στα μαρσπιέ και στους προφυλακτήρες, τα οποία μένουν άβαφα και κάνουν έτσι τις τυχόν γρατζουνιές πιο δυσδιάκριτες.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω είναι σε σχήμα «Υ», θυμίζοντας αυτά του Duster, ενώ βρίσκονται στις άκρες του αμαξώματος, δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ενός πιο φαρδιού αμαξώματος. Στο κέντρο της γυαλιστερής μαύρης μάσκας βρίσκεται το νέο λογότυπο της Dacia.
Η Dacia ισχυρίζεται ότι το Bigster είναι μία από τις πιο ευρύχωρες προτάσεις στην κατηγορία του και μπορεί να φιλοξενήσει άνετα πέντε επιβάτες και όλες τις αποσκευές τους. Το μήκους 4,57 μέτρων αμάξωμα προσφέρει αποθηκευτικό χώρο στο πορτμπαγκάζ περί τα 667 λίτρα.
Το Bigster βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Duster και το Renault Clio. Θα υπάρχουν τρία υβριδικά κινητήρια σύνολα, ξεκινώντας από την βασική έκδοση TCe 140. Αυτή κινείται από έναν τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα των 1,2 λίτρων, ο οποίος αξιοποιεί ήπια υβριδική τεχνολογία και παράγει συνολικά 140 ίππους και 230 Nm ροπής. Η μέση κατανάλωση, σύμφωνα με την Dacia, φτάνει τα 5,6 λίτρα/100 χλμ.
Ακολουθεί η έκδοση TCe 130 4×4, η οποία έχει τον ίδιο βενζινοκινητήρα – με 130 ίππους αυτή τη φορά – και 230 Nm ροπής. Αποκτά την επιλογή της τετρακίνησης και πέντε νέα προγράμματα, τα οποία διαμορφώνουν το αυτοκίνητο για οδήγηση εκτός δρόμου, σε λασπώδη εδάφη, στην άμμο και στο χιόνι. Και τα δύο κινητήρια σύνολα έρχονται με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Στην κορυφή της γκάμας υπάρχει η full-hybrid έκδοση η οποία αξιοποιεί έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων καθώς και έναν ηλεκτροκινητήρα, μια γεννήτρια για την εκκίνηση του κινητήρα και μια μπαταρία 1,4 kWh. Οι 155 ίπποι και τα 370 Nm ροπής περνάνε στον δρόμο μέσω ενός 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
Τιμές νέου Dacia Bigster
- Bigster essential mild hybrid 140: από 23.800 €
- Bigster expression mild hybrid 140: από 25.700 €
- Bigster journey mild hybrid 140: από 28.300 €
- Bigster extreme mild hybrid 140: από 28.800 €
- Bigster expression mild hybrid 130 4×4: από 30.500 €
- Bigster expression hybrid 155: από 31.500 €
- Bigster extreme mild hybrid 130 4×4: από 32.800 €
- Bigster journey hybrid 155: από 34.300 €
- Bigster extreme hybrid 155: από 34.800 €
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ