Σύμφωνα με τα στοιχεία από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), 10.590 νέα αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν στη χώρα μας τον περασμένο μήνα, δηλαδή 11,3% περισσότερα σε σχέση με τον Ιούλιο του 2020. Από αυτά σχεδόν τα μισά (49.8%) ήταν βενζινοκίνητα, ενώ τον Ιούλιο του 2020 το ποσοστό τους ήταν 61,7%. Σημαντική μείωση παρουσιάζει και το μερίδιο των diesel, που υποχώρησε από το 22,8% στο 15,6%.
Η υβριδική τεχνολογία είναι σίγουρα η πιο ομαλή μετάβαση στο εξηλεκτρισμένο μέλλον που ανακοινώνουν σταδιακά όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες και η ελληνική αγορά δείχνει να ανταποκρίνεται. Τον περασμένο Ιούλιο σχεδόν ένα στα τέσσερα νέα αυτοκίνητα (24,4%) ήταν υβριδικό (χωρίς φόρτιση της μπαταρίας από εξωτερική πηγή). Ταυτόχρονα, το μερίδιο των επαναφορτιζόμενων αυτοκινήτων (αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά) αυξήθηκε από το 1,3% στο 5,8%.
Σταθερά χαμηλή παραμένει η προτίμηση στα οχήματα φυσικού αερίου (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) στο 1,6%, καθώς το ανεπαρκές δίκτυο ανεφοδιασμού αποτελεί τροχοπέδη στην αποδοχή τους από το ελληνικό κοινό. Τα αυτοκίνητα υγραερίου (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) αποτέλεσαν το 2,9% των συνολικών ταξινομήσεων του Ιουλίου.
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- Cupra: Νέο προωθητικό πρόγραμμα για τα E-Hybrid μοντέλα
- Alfa Romeo Junior με χαμηλότερη τιμή από 25.320 €
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
Συνολικά στο πρώτο επτάμηνο του έτους σε σχέση με το αντίστοιχο του 2020 υπάρχει πτώση 5,9 εκατοστιαίες μονάδες στα βενζινοκίνητα και 8,4 μονάδες στα πετρελαιοκίνητα οχήματα, με αντίστοιχη αύξηση στα εξηλεκτρισμένα. Πιο συγκεκριμένα 8,9 μονάδες σε πωλήσεις υβριδικών μοντέλων και 4,5 μονάδες στα αμιγώς ηλεκτρικά και τα plug-in υβριδικά.