Η Honda ανακοίνωσε ότι το νέο Civic Type R, το hot hatch υψηλών επιδόσεων της ιαπωνικής μάρκας, είναι διαθέσιμο πλέον στην Ελλάδα. Με γνώμονα την ανθρωποκεντρική σχεδίαση, τη δυναμική και τη χρηστικότητα που εφαρμόστηκε κατά την ανάπτυξη της 11ης γενιάς Civic, οι μηχανικοί της Honda έχουν τελειοποιήσει κάθε πτυχή του Civic Type R.
Το Type R είναι επίσης χαμηλότερο και φαρδύτερο από το στάνταρ Civic, και έχει δαχθεί προσθήκες όπως λειτουργικό αεραγωγό στο καπό, νέα νέα πίσω αεροτομή και διαχύτη, που εξασφαλίζουν αεροδυναμικά οφέλη, ενώ παράλληλα αναδεικνύουν τη σπορ σιλουέτα.
Η χρήση ελαφριών εξαρτημάτων και η αυξημένη ιπποδύναμη του 2λιτρου 4κύλινδρου βενζινοκινητήρα πετυχαίνουν μία εξαιρετική αναλογία ισχύος/βάρους για την κατηγορία του. Το αναβαθμισμένο σύστημα rev-match με auto blip εξασφαλίζει μία απολαυστική εμπειρία αλλαγής ταχυτήτων με το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
Για το εσωτερικό του Type R, οι σχεδιαστές επέλεξαν κόκκινο χρώμα, ελαφριά σπορ καθίσματα και χειριστήρια εστιασμένα στον οδηγό. Εκτός από τα προκαθορισμένα προγράμματα οδήγησης, η νέα ρύθμιση ‘Individual’ υπόσχεται νέα επίπεδα εξατομίκευσης, επιτρέποντας στους οδηγούς να ρυθμίζουν χαρακτηριστικά όπως η απόκριση του πεντάλ του γκαζιού και η αίσθηση του τιμονιού.
Όπως όλα τα μοντέλα Type R της Honda, το Civic Type R φέρει το εμβληματικό κόκκινο σήμα “H” της μάρκας, το οποίο είναι εμπνευσμένο από την αγωνιστική κληρονομιά της Honda. Χρονολογείται από το 1965 και την επιτυχία του μονοθεσίου RA272 Formula 1 στο Grand Prix του Μεξικού, το οποίο έφερε λευκό χρώμα και έναν κόκκινο ανατέλλοντα ήλιο στο ρύγχος.
Η Honda συνεχίζει να διευρύνει τις κατακτήσεις της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με την τελευταία γενιά Type R να σημειώνει νέο ρεκόρ γύρου προσθιοκίνητου μοντέλου στην παγκοσμίου φήμης πίστα της Suzuka στην Ιαπωνία. Χάρη στη βελτιωμένη σχεδίαση των τροχών ελαφρού κράματος 19” μεγιστοποιείται η απόδοση των ελαστικών της Michelin με διαστάσεις 265/30R19.
Το αποτέλεσμα των αναβαθμίσεων του κινητήρα είναι η αυξημένη απόδοση στις υψηλές στροφές και η μειωμένη κατανάλωση καυσίμου στις χαμηλές. Ο κινητήρας αποδίδει 329 ίππους στις 6.500 σ.α.λ., ενώ η ροπή των 420 Nm είναι διαθέσιμη μόλις στις 2.200 σ.α.λ. και παραμένει διαθέσιμη έως τις 4.000 σ.α.λ., ενώ το όριο περιστροφής του κινητήρα είναι οι 7.000 σ.α.λ. Το Civic Type R επιταχύνει από 0 – 100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα, και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 275 χλμ./ώρα.
Η τιμή του Honda Civic Type R στην Ελλάδα θα είναι 69.900 ευρώ.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ | ΦΠΑ | Ε.Τ.Τ. | ΑΝΩΤΑΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ | |
TYPE-R 2.0 VTEC TURBO MY24 | 43.252 € | 10.381 € | 16.267 € | 69.900 € |
Τεχνικές προδιαγραφές Honda Civic Type R
Μοντέλο | Honda Civic Type R |
Τύπος κινητήρα | 2.0L turbo βενζινοκινητήρας |
Κίνηση στους τροχούς | FWD |
Τύπος μετάδοσης | 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο |
Ονομασία κινητήρα | K20C1 |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1996 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χιλ.) | Διάμετρος: 86 Διαδρομή: 85.9 |
Σχέση συμπίεσης | 9.8:1 |
Valve Train | DOHC τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο VTEC |
Πρότυπο εκπομπών ρύπων | Euro 6D |
Τύπος καυσίμου | Αμόλυβδη βενζίνη (98 ron) |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Μέγιστη ισχύς κινητήρα (PS /σαλ.) | 329 / 6.500 |
Μέγιστη ροπή κινητήρα (NM /σαλ.) | 420 / 2500 – 4000 |
0 → 100 χλμ./ώρα (δευτερόλεπτα) | 5,4 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 275 |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ & ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ | |
WLTC* | |
Χαμηλές εκπομπές – CO2 (γρ./χλμ.) | 260 |
Μεσαίες εκπομπές – CO2 (γρ./χλμ.) | 182 |
Υψηλές εκπομπές – CO2 (γρ./χλμ.) | 161 |
Πολύ υψηλές εκπομπές – CO2 g/km | 182 |
Συνδυασμένες εκπομπές – CO2 (γρ./χλμ.) | 186 |
Χαμηλή κατανάλωση – FC l/100km | 11,4 |
Μεσαία κατανάλωση – FC l/100km | 8,0 |
Υψηλή κατανάλωση – FC l/100km | 7,1 |
Πολύ υψηλή κατανάλωση – FC l/100km | 8,0 |
Συνδυασμένη κατανάλωση – FC l/100km | 8,2 |
Μονοξείδιο του άνθρακα CO (mg/km) | 355,8 |
Υδρογονάνθρακες πλην μεθανίου NMHC (mg/km) | 9,2 |
Οξείδια του αζώτου NOx (mg/km) | 15,4 |
* Εφαρμοστέος Κανονισμός = Εκπομπές Καυσαερίων: Αριθμός της βασικής κανονιστικής πράξης και της τελευταίας τροποποιητικής κανονιστικής πράξης που εφαρμόζεται: EC 715/2007 EU 2017/1347 | |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Μήκος (χιλ.) | 4.594 |
Πλάτος (χιλ.) | 1.890 |
Ύψος – χωρίς φορτίο (χιλ.) | 1.401 |
Μεταξόνιο (χιλ.) | 2.734 |
Εμπρόσθιο Μετατρόχιο (χιλ.) | 1.625 |
Οπίσθιο Μετατρόχιο (χιλ.) | 1.623 |
Απόσταση από το έδαφος – χωρίς φορτίο (χιλ.) | 121 |
Απόσταση από το έδαφος – με πλήρες φορτίο (χιλ.) | 109 |
Κύκλος στροφής αμαξώματος (μ.) | 12,1 |
Κύκλος στροφής στο κέντρο των τροχών (μ.) | 6,2 |
Στροφές τιμονιού από τέρμα σε τέρμα
|
2,1
|
Χωρητικότητα | |
Δεξαμενή καυσίμου (λίτρα) | 47 |
Μέγιστος αριθμός επιβατών | 4 |
Χώρος αποσκευών – Όρθια πίσω καθίσματα (λίτρα, μέθοδος VDA) | 410 |
Χώρος αποσκευών – Πεσμένα / Αναδιπλωμένα πίσω καθίσματα, φόρτωση μέχρι την οροφή (λίτρα, μέθοδος VDA) | 1212 |
Χώρος αποσκευών – Πεσμένα / Αναδιπλωμένα πίσω καθίσματα, φόρτωση μέχρι το παράθυρο (λίτρα, μέθοδος VDA) | 904 |
ΒΑΡΟΣ | |
Απόβαρο (κιλά) | 1.429 |
Μέγιστο επιτρεπτό βάρος (κιλά) | 1.800 |
Μέγιστο επιτρεπτό βάρος στους άξονες – Εμπρός/Πίσω (κιλά) | Εμπρός: 1.010, Πίσω: 800 |
Μέγιστο φορτίο οροφής (κιλά) | 50 |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος κιβωτίου | 6-τάχυτο χειροκίνητο |
Σχέση μετάδοσης 1η | 3,625 |
Σχέση μετάδοσης 2α | 2,115 |
Σχέση μετάδοσης 3η | 1,529 |
Σχέση μετάδοσης 4η | 1,125 |
Σχέση μετάδοσης 5η | 0,911 |
Σχέση μετάδοσης 6η | 0,735 |
Τελική σχέση μετάδοσης | 3,842 |
ΑΣΦΑΛΕΙΑ | |
Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών – ABS | ⬤ |
Αερόσακοι – Εμπρόσθιοι Οδηγού και Συνοδηγού | ⬤ |
Αερόσακοι – Γονάτων (DR) | ⬤ |
Αερόσακοι – Γονάτων (AS) | ⬤ |
Αερόσακοι – Συνοδηγού SRS με διακόπτη απενεργοποίησης | ⬤ |
Αερόσακοι – Πλευρικοί πίσω | ⬤ |
Αερόσακοι – Πλευρικοί (Μπροστά) | ⬤ |
Αερόσακοι – Τύπου κουρτίνας (Μπροστά και Πίσω) | ⬤ |
Πληροφόρηση τυφλού σημείου (Blind Spot Information) με Παρακολούθηση διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Cross Traffic Monitor) |
⬤ |
Υποβοήθηση Πέδησης – Brake Assist (BA) | ⬤ |
Σύστημα πέδησης μετριασμού σύγκρουσης (Collision Mitigation Braking System) | ⬤ |
Έλεγχος γκαζιού για μετριασμό σύγκρουσης (Collision Mitigation Throttle Control) | ⬤ |
Σύστημα προειδοποίησης χαμηλής πίεσης ελαστικών (Deflation Warning System – DWS) | ⬤ |
Αερόσακος SRS Οδηγού (Ενεργοποίηση ενός σταδίου) | ⬤ |
eCall (Europe) | ⬤ |
Ηλεκτρονική κατανομή ισχύος πέδησης (EBD) | ⬤ |
Σινιάλο έκτακτης ακινητοποίησης (Emergency Stop Signal) | ⬤ |
Προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης (Forward Collision Warning – FCW) | ⬤ |
Ζώνες ασφαλείας μπροστά και πίσω με κλείδωμα έκτακτης ανάγκης (ELR) | ⬤ |
Ρυθμιζόμενος περιοριστής ταχύτητας | ⬤ |
Ευφυής περιοριστής ταχύτητας | ⬤ |
Βάσεις πρόσδεσης ISO Fix για παιδικό κάθισμα / I-SIZE | ⬤ |
Ειδοποίηση Απόκλισης από τη Λωρίδα (Lane Departure Warning – LDW) | ⬤ |
Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (Lane Keeping Assist System LKAS) | ⬤ |
Σύστημα Ειδοποίησης για την Αναχώρηση Προπορευόμενου Οχήματος (Lead Car Departure Notification System) | – |
Αναδυόμενο καπό | ⬤ |
Σύστημα Αποφυγής Παρέκκλισης Λωρίδας (Road Departure Mitigation – RDM) | ⬤ |
Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition System – TSR ) | ⬤ |
Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (Vehicle Stability Assist – VSA) | ⬤ |
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ | |
Σύστημα Immobiliser | ⬤ |
Κεντρικό κλείδωμα μέσω τηλεχειριστηρίου με 2 κλειδιά (Key Fobs) | ⬤ |
Συναγερμός Ασφαλείας (Security Alarm System) | ⬤ |
Επιλογή ξεκλειδώματος πόρτας | ⬤ |
Smart Entry & Start | ⬤ |
Super Locking | ⬤ |
Αισθητήρας κλίσης | ⬤ |
Εταζέρα | ⬤ |
Αισθητήρας υπερήχων | ⬤ |
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ | |
Πάνελ εσωτερικού | Matte Black |
Εσωτερικές λαβές θυρών | Platinum Chrome |
Πεντάλ | Sports – Ανοξείδωτο ατσάλι |
Επιλογέας ταχυτήτων | Αλουμίνιο |
Τιμόνι – Δερμάτινο | Συνθετικό Suede |
Ταπετσαρία | Συνθετικό Suede |
Πλαίσιο αεραγωγού | Polarized Gun Metal |
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
Adaptive Performance Damper | ⬤ |
Agile Handle Assist (AHA) | ⬤ |
Πρόγραμμα οδήγησης ECON | ⬤ |
Πρόγραμμα οδήγησης Drive | ⬤ |
Ηλεκτρικό χειρόφρενο με αυτόματη συγκράτηση φρένου | ⬤ |
Συγκράτηση Φρένου (Brake Hold) | ⬤ |
Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση [Electric Power Steering – Motion Adaptive (MA-EPS)] | ⬤ |
Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση (Electric Power Steering) – Μεταβλητός λόγος υποπολλαπλασιασμού | ⬤ |
Σύστημα Ελέγχου Καθόδου (Hill Descent Control – HSA) | ⬤ |
Idle Stop (Petrol)/HEV Mode(Υβριδικά μοντέλα) | ⬤ |
Οθόνη πολλαπλών πληροφοριών | 10.2″ |
Λυχνία προτροπής αλλαγής ταχύτητας (Shift Indicator Light – SIL) | ⬤ |
ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΙΑ | |
Πρίζα φόρτισης | Μπροστά, Χώρος αποσκευών |
Κλιματισμός (A/C) | Διζωνικός αυτόματος |
Air Conditioning – Πίσω αεραγωγός | ⬤ |
Εσωτερικός καθρέπτης με αυτόματη σκίαση | ⬤ |
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες | ⬤ |
Άγκιστρο διχτυού στον χώρο αποσκευών | ⬤ |
Cruise Control – Adaptive | ⬤ |
Εξωτερικοί καθρέπτες – Ασφαιρικοί | Πλευρά οδηγού |
Εξωτερικοί καθρέπτες – Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι | ⬤ |
Εξωτερικοί καθρέπτες – Θερμαινόμενοι | ⬤ |
Εξωτερικοί καθρέπτες – Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι | ⬤ |
Ηλεκτρικά παράθυρα Μπροστά & Πίσω | ⬤ |
Μπροστινό κάθισμα – Μηχανική ρύθμιση ύψους | Πλευρά οδηγού |
Το Key Fob ελέγχει | Καθρέπτες & Παράθυρα |
Αισθητήρες Στάθμευσης (Εμπρός 4: Πίσω 4) | ⬤ |
Διαιρούμενος πάγκος πίσω καθισμάτων | 60/ 40 |
Κάμερα Στάθμευσης | ⬤ |
Καθρέπτες στα σκιάδια | ⬤ |
Τηλεσκοπική κολόνα τιμονιού ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος | ⬤ |
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ | |
Ατμοσφαιρικός φωτισμός (Οροφή) | Λευκός |
Πλαφονιέρα | ⬤ |
Φωτισμός ντουλαπιού | ⬤ |
Σποτ ανάγνωσης (Εμπρός) | ⬤ |
Φωτισμός οργάνων | Λευκός |
Πίσω σποτ ανάγνωσης | ⬤ |
Φωτισμός στο σκιάδιο | ⬤ |
Φωτισμός χώρου αποσκευών | ⬤ |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ & ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | |
BluetoothTM Hands Free Telephone (HFT) | ⬤ |
DAB Ψηφιακό ραδιόφωνο | ⬤ |
Honda CONNECT με Navigation (οθόνη αφής 9″, AM/FM/DAB, Apple Carplay και Android Auto, live traffic info) |
⬤ |
Ενσωματωμένο Honda LogR 2.0 | ⬤ |
Ηχεία | 8 |
Ηχεία – Μπροστινό Tweeter | ⬤ |
Χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι | ⬤ |
USB πρίζες εμπρός | 2 (1 Δεδομένων & 1 Φόρτισης) |
USB πρίζες πίσω | 2 x Φόρτισης |
Ασύρματο Apple Carplay | ⬤ |
Ασύρματη φόρτιση | ⬤ |
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ | |
Τύπος κεραίας | Μαύρη Shark Fin |
Έμβλημα | Type R |
Εξάτμιση | Τριπλό τελικό |
Χειρολαβές θυρών | Χρώμα αμαξώματος |
Μάσκα | Berlina Black |
Χρώμα καθρεπτών | Μαύρο |
Τζάμι υψηλής σκίασης | ⬤ |
Αεροτομή | Με κλίση προς τα επάνω και χυτές αλουμινένιες βάσεις |
Αποκλειστική σχεδίαση εξαρτημάτων | Μοναδικοί εμπρός + πίσω προφυλακτήρες, με πίσω διαχύτη και πλαϊνές ποδιές |
Πλαίσιο παραθύρων | Μαύρο |
ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΦΩΤΑ | |
Αυτόματοι Προβολείς | ⬤ |
Ρυθμιστής αυτόματων προβολέων | ⬤ |
Φώτα Ημέρας LED | ⬤ |
Χρονοδιακόπτης αυτόματης ενεργοποίησης και απενεργοποίησης προβολέων (15 δευτερόλεπτα) (λειτουργία Coming Home/Leaving Home) | ⬤ |
Χρώμα προέκτασης προβολέα | Μαύρο |
Τύπος προβολέα | LED |
Σύστημα υποστήριξης μεγάλης σκάλας φώτων – High Beam Support System (HSS) | ⬤ |
Πίσω φώτα | LED |
Μπροστινά φλας | LED |
ΤΡΟΧΟΙ & ΕΛΑΣΤΙΑ | |
Λύση Flat tyre | Κιτ Επισκευής Ελαστικών |
Ελαστικά Εμπρός & Πίσω | 265/30/R19 Michelin Pilot Sport 4S |
Ζάντες αλουμινίου | ⬤ |
Διάσταση και σχέδιο ζαντών | 19″ Matte Black |