H Nissan βραβεύτηκε με το “Customer Experience Excellence 2023”

Είναι η δεύτερη συνεχή χρονιά που η Nissan Europe απονέμει στην Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε το συγκεκριμένο βραβείο.

H Nissan βραβεύτηκε με το “Customer Experience Excellence 2023”

Είναι η δεύτερη συνεχή χρονιά που η Nissan Europe απονέμει στην Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε το συγκεκριμένο βραβείο.

Η Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. κατέκτησε για 2η συνεχή χρονιά το βραβείο Customer Experience Excellence 2023” της Nissan Europe.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η βράβευση επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο την σταθερή δέσμευσή της για την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες της.

Το βραβείο παρέλαβε ο κος Τάκης Θεοχαράκης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., στο πλαίσιο του πρόσφατου ετήσιου συνεδρίου ανεξάρτητων αντιπροσώπων της Nissan Europe.

Οι δύο βασικοί παράγοντες που αξιολογήθηκαν και στους οποίους πρώτευσε το εξουσιοδοτημένο δίκτυο της ιαπωνικής μάρκας στην Ελλάδα είναι οι εξής :

  • Άριστη απόδοση στις έρευνες ικανοποίησης πελατών Sales & After Sales
  • Άριστα αποτελέσματα των συμβούλων πωλήσεων στα εκπαιδευτικά προγράμματα.

Η εν λόγω βράβευση για 2η συνεχή χρονιά, είναι το αποτέλεσμα μιας συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, με κύριο γνώμονα της εταιρείας το “χτίσιμο” μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη, δίνοντας πάντα έμφαση στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και τον υψηλό βαθμό ικανοποίησης.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!