Περισσότερα από εβδομήντα κλασσικά αυτοκίνητα, τα οποία κατασκευάστηκαν μεταξύ των αρχών του 20ού αιώνα και του 1970, συμμετείχαν στον διαγωνισμό “Roma Eternal Beauties – The REB Concours”. Εκεί αξιολογήθηκαν από κριτική επιτροπή που περιελάμβανε ονόματα από διάφορους τομείς, την τέχνη, τη μόδα, την ψυχαγωγία, ακόμη και την πολιτική.
Στην εκδήλωση συμμετείχε επίσης το Τμήμα Κληρονομιάς της Stellantis, παρουσιάζοντας τις ιστορικές -αλλά και εξαιρετικά σπάνιες- Alfa Romeo 8C 2900 B (1938) και 33 Stradale Prototipo (1967), οι οποίες ήταν εκτός συναγωνισμού. Η 8C μάλιστα έλαβε μέρος στις 24 ώρες του Le Mans το 1938, ενώ η 33 Stradale Prototipo έχει παραχθεί σε 18 μόνο αντίτυπα και φέρει δίλιτρο κινητήρα V8, που αποδίδει 230 ίππους.
Δίπλα τους, βρέθηκε η (εμπνευσμένη από την Giulia GTA του 1965) Alfa Romeo Giulia GTAm, το πιο ισχυρό αυτοκίνητο που έχει παραχθεί ποτέ από τη φίρμα του Biscione.
Το συγκεκριμένο μοντέλο (θα κατασκευαστεί σε 500 μόνο αντίτυπα) που έκανε έτσι την παρθενική του εμφάνιση στην κεντρική Ιταλία, “φοράει” Bi-Turbo 2.9 V6 βενζινοκινητήρα, που αποδίδει 540 ίππους, το οποίο εμφανίζει αναλογία 187 ίππων/λίτρο.
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Τα τρία συγκεκριμένα μοντέλα μπορεί να βρέθηκαν εκτός του διαγωνισμού, κέρδισαν όμως το θαυμασμό του παρευρισκόμενου κοινού, με την Alfa Romeo 6C 1750 Sport του 1929 να κερδίζει το βραβείο “The Gentlemen Drivers”, το οποίο ο κάτοχός της παρέλαβε από τα χέρια του πρώην πρωταθλητή ράγκμπι, Andrea Lo Cicero.