Πώς θα βγάλετε ηλεκτρονικά άδεια τοποθέτησης μεταλλικών εμποδίων για το πάρκινγκ σας

Πρόκειται για μία από τις 14 νέες ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων

Πώς θα βγάλετε ηλεκτρονικά άδεια τοποθέτησης μεταλλικών εμποδίων για το πάρκινγκ σας

Πρόκειται για μία από τις 14 νέες ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων

Άλλες 14 ψηφιακές υπηρεσίες είναι διαθέσιμος στους δημότες της Αθήνας, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό σε 118. Ανάμεσα στις υπηρεσίες που ενεργοποιήθηκαν ψηφιακά από το Δήμο Αθηναίων τη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2021, είναι η χορήγηση άδειας τοποθέτησης μεταλλικών εμποδίων στο πεζοδρόμιο (προστατευτικά κιγκλιδώματα), η χορήγηση άδειας επισκευής πεζοδρομίου και η χορήγηση άδειας υποβιβασμού πεζοδρομίου (ράμπα) για την είσοδο – έξοδο αυτοκινήτων.

Για την είσοδο στην πλατφόρμα https://eservices.cityofathens.gr/ είναι απαραίτητη η χρήση των κωδικών taxisnet. Ακολουθώντας τις οδηγίες, οι δημότες υποβάλλουν την αίτησή τους προς την αρμόδια διεύθυνση του Δήμου Αθηναίων και στη συνέχεια ενημερώνονται ηλεκτρονικά (μέσω της ψηφιακής τους θυρίδας) για τον χρόνο επεξεργασίας του αιτήματός τους. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, το πιστοποιητικό (ή έγγραφο) εκδίδεται ηλεκτρονικά.

Οι 14 νέες ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων

  1. Χορήγηση άδειας τοποθέτησης μεταλλικών εμποδίων στο πεζοδρόμιο (προστατευτικά κιγκλιδώματα)2. Χορήγηση άδειας επισκευής πεζοδρομίου3. Χορήγηση άδειας υποβιβασμού πεζοδρομίου για την είσοδο – έξοδο αυτοκινήτων

    4. Χορήγηση άδειας κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για τεχνικές – οικοδομικές εργασίες

    5. Χορήγηση παράτασης άδειας κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για τεχνικές – οικοδομικές εργασίες

    6. Επιστροφή εγγυητικής επιστολής για την έκδοση άδειας κατάληψης κοινόχρηστου χώρου για τεχνικές – οικοδομικές εργασίες

    7. Κατασκευή εξωτερικής διακλάδωσης ακινήτου (σύνδεση με οριστικό δίκτυο ακαθάρτων)

    8. Εγγραφή στο Μητρώο Αρρένων ανήλικων τέκνων πολιτογραφηθέντων γονέων

    9. Αίτηση διαγραφής από το Μητρώο Αρρένων

    10. Αίτηση διόρθωσης εσφαλμένων στοιχείων

    11. Αίτηση αλλαγής στοιχείων λόγω αναγνώρισης τέκνου εκτός γάμου

    12. Αίτηση αλλαγής στοιχείων λόγω υιοθεσίας

    13. Διαγραφή από το Μητρώο Αρρένων λόγω αλλαγής φυσικής κατάστασης

    14. Πιστοποιητικό για τη μετεγγραφή στο Μητρώο Αρρένων

«Το στοίχημα για τον μετασχηματισμό της Αθήνας σε μια «έξυπνη» πόλη κερδίζεται μέρα με τη μέρα. Με τις 14 νέες υπηρεσίες, ο ψηφιακός «χάρτης» των υπηρεσιών που δημιούργησε ο Δήμος Αθηναίων διευρύνεται, προσφέροντας τη δυνατότητα σε κάθε Αθηναίο δημότη ή επαγγελματία να εξυπηρετείται στον καλύτερο δυνατό χρόνο, χωρίς ταλαιπωρία και με απόλυτη ασφάλεια. Η Αθήνα έχει θέσει ψηλά τον πήχη στις απαιτήσεις της νέας ψηφιακής εποχής αναβαθμίζοντας και με αυτόν τον τρόπο την ποιότητα ζωής των ανθρώπων που ζουν και εργάζονται στην πόλη», δήλωσε σχετικά ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, μέσα σε διάστημα 20 μηνών, συνολικά 130.000 δημότες και επιχειρήσεις έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα. Την ίδια περίοδο έχουν διεκπεραιωθεί ηλεκτρονικά για τις 104 ψηφιακές υπηρεσίες, περισσότερες από 128.000 αιτήσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!