Κάνοντας χρήση ήπιων υβριδικών συστημάτων 48V, η Mercedes-Benz κάνει πράξη το downsizing στην περίπτωση της νέας C-Class. Το best seller μοντέλο της γερμανικής μάρκας κατά την τελευταία δεκαετία θα είναι διαθέσιμο μόνο με τετρακύλινδρους κινητήρες. Βασικό μοτέρ βενζίνης είναι ο 1.5 με 170 ή 204 ίππους, που εφοδιάζει αντίστοιχα τις εκδόσεις C 180 και C 200. Στην πλευρά των diesel, η γκάμα αρχίζει από το 2λιτρο με 200 ίππους της C 220d.
Η παραγωγή της C-Class άρχισε με τις εκδόσεις sedan και station wagon στο εργοστάσιο της Βρέμης, δίπλα στα SUV GLC, GLC Coupe και την ηλεκτρική EQC. Μετά τη Βρέμη θα ακολουθήσουν σύντομα οι μονάδες παραγωγής στο Πεκίνο της Κίνας και στο East London της Νοτίου Αφρικής.
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Αργότερα θα κυκλοφορήσουν οι plug-in υβριδικές παραλλαγές, με την μπαταρία χωρητικότητας 25,4 kWh να φορτίζει στην πρίζα και να χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία έως τα 100 χλμ. Η πλήρης φόρτισή της σε ταχυφορτιστή 55 kW DC θα διαρκεί περίπου μισή ώρα.
Mercedes-AMG: 25 χρόνια safety car στη Formula 1
Το υβριδικό σύστημα της C-Class αποτελείται από 2λιτρο βενζινοκινητήρα και ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 129 ίππων, που προσφέρει κίνηση χωρίς εκπομπές ρύπων σε ταχύτητες έως 140 χλμ/ώρα. Στη συνέχεια η νέα C-Class, τόσο ως Saloon όσο και ως Estate, θα είναι διαθέσιμη και ως plug-in με diesel κινητήρα.