Οι περιορισμοί στις μετακινήσεις αλλά και στις δραστηριότητες που παραμένουν σε ισχύ λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, συνεχίζουν να έχουν άμεσο αντίκτυπο στις πωλήσεις αυτοκινήτων στη χώρα μας. Σύμφωνα με τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία τους από το ΣΕΑΑ, το Φεβρουάριο οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων ανήλθαν σε 6.690, μειωμένες κατά 14,9% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020 (7.862).
Σε σύνολο διμήνου (Ιανουάριος-Φεβρουάριος), η πτώση φέτος φθάνει στο 18,1% (14.465 ταξινομήσεις το 2021, έναντι 17.647 το 2020).
Κορυφαία κατηγορία της ελληνικής αγοράς παραμένει αυτή των σουπερμίνι (Β-segment) με μερίδιο 31,2% το πρώτο δίμηνο του έτους, ενώ ακολουθούν τα μικρομεσαία SUV (C-SUV) με μερίδιο 21,9%. Τα SUV-Crossover όλων των κατηγοριών μεγέθους αντιστοιχούν σχεδόν σε 1 από τα 2 αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελλάδα (μερίδιο 46,1%).
Την ίδια ώρα, μειώνεται σταθερά το μερίδιο των αυτοκινήτων με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης (βενζίνης ή πετρελαίου), προς όφελος των απλών υβριδικών και των επαναφορτιζόμενων (plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών). Το μερίδιο αυτοκινήτων βενζίνης υποχώρησε στο 48,6% το πρώτο δίμηνο του 2021 (από 58,5% το 2020) και των ντίζελ στο 21,6% (από 27,4%).
Αντιθέτως, τα υβριδικά (HEV) σχεδόν διπλασίασαν το ποσοστό τους στο 22,1% (από 11,8% το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι) και όσα φορτίζουν την μπαταρία τους στην πρίζα (PHEV και BEV) εκτοξεύτηκαν στο 5% από μόλις 0,7% το 2020.