BMW X3: Τρισυπόστατη

Η τέταρτη κατά σειρά γενιά της Χ3 προετοιμάζει την έλευσή της υιοθετώντας μια εξορθολογισμένη επί το ηλεκτρικότερο, γκάμα κινητήρων και φυσικά ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση και περισσότερη ψηφιακή τεχνολογία

BMW X3: Τρισυπόστατη

Η τέταρτη κατά σειρά γενιά της Χ3 προετοιμάζει την έλευσή της υιοθετώντας μια εξορθολογισμένη επί το ηλεκτρικότερο, γκάμα κινητήρων και φυσικά ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση και περισσότερη ψηφιακή τεχνολογία

H X3 παίρνει θέση στα πεδία δοκιμών προβάροντας τις αλλαγές που θα φέρει η νέα γενιά της η οποία αναμένεται στις αρχές του 2024 και πιθανότατα θα αποτελέσει την τελευταία γενιά του μοντέλου με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, στην όψη της νέας Χ3 ξεχωρίζει η ευμεγέθης γρίλια η οποία συμπληρώνεται από μια χαμηλότερα τοποθετημένη αναθεωρημένη μικρότερη γρίλια. Τα φωτιστικά σώματα είναι λεπτότερα ακολουθώντας το πρόσφατο παράδειγμα της νέας Σειράς 7 και X7.

Σε προφίλ, προς το παρόν δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της καθώς όλα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την σιλουέτα του βαυαρικού SUV (η χάραξη της οροφής, η γραμμή των παραθύρων που «ανεβαίνει» πηγαίνοντας προς τα πίσω, οι θόλοι)  εξακολουθούν να υφίστανται.

Στο πίσω τμήμα, το επιμελές καμουφλάζ των φωτιστικών σωμάτων δείχνει ότι επίκειται κάτι νέο ενώ μια προσεκτική παρατήρηση αποτυπώνει το σαφώς μεγαλύτερο spoiler.

Αυτό που είναι κάπως παράδοξο σε ό,τι αφορά τον χρόνο άφιξης της νέας Χ3 είναι ότι με δεδομένο το χρονοδιάγραμμα, η νέα Χ3 δεν θα επωφεληθεί από την καινούρια αρχιτεκτονική Neue Klasse την οποία η BMW εξελίσσει με ορίζοντα το 2023.

Έτσι, η νέα Χ3 αναμένεται να εξακολουθήσει να βασίζεται σε μια μετεξέλιξη της πλατφόρμας CLAR η οποία σε κάθε περίπτωση μπορεί να υποδεχτεί κάθε είδος συμβατικής ή εναλλακτικής τεχνολογίας.

Αυτό σημαίνει ότι στις διαθέσιμες επιλογές –και- της νέας Χ3 θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν ήπιες υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις συν την αμιγώς ηλεκτροκίνητη. Ωστόσο, δεν αποκλείεται οι Βαυαροί να διατηρήσουν την ήδη υφιστάμενη ηλεκτρική έκδοση περιμένοντας την έλευση της νέας παραπάνω πλατφόρμας προκειμένου να λανσάρουν την νέα γενιά του EV.

Σε ό,τι αφορά την γκάμα κινητήρων θα αποτελείται κατά πλειονότητα από το γνωστό μείγμα τετρακύλινδρων και εξακύλινδρων συνόλων σε συνδυασμό με ήπια και plug-in υβριδική τεχνολογία.

Εκεί που οι αλλαγές προδιαγράφονται σημαντικότερες είναι σε ό,τι αφορά την κορυφαία Μ έκδοση η οποία με φόντο την έλευση της plug-in υβριδικής ΧΜ, αναμένεται να αποκτήσει πρόσβαση σε plug-in υβριδική τεχνολογία προς όφελος τόσο των υψηλότερων επιδόσεων όσο και ενός φιλικότερου προς το περιβάλλον χαρακτήρα.

Αυτό που επίσης θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι η ψηφιακή μετάβαση στο νεότερο λειτουργικό της BMW, OS 8 το οποίο και στην περίπτωση της Χ3 θα φιλοξενείται σε δύο οθόνες 14,9 και 12,3 ιντσών σε ενιαία διαμόρφωση με τη συνδρομή μιας κοίλης οθόνης.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!