Η BMW ετοιμάζει ένα ακόμα μέλος που θα προστεθεί στην οικογένεια της Σειράς 4. Είναι ακόμα πιο σκληροπυρηνικό από την M4 και έχει τα διακριτικά CS, εστιάζοντας στην απόλυτη οδηγική ευδαιμονία.
Έτσι, μετά την BMW M5 CS που παρουσιάστηκε πρόσφατα και θα δούμε την επόμενη χρονιά στις εκθέσεις, στα σκαριά βρίσκεται και η M4 CS. Βρίσκεται σε στάδιο εξέλιξης ακόμα και σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε από τους συνεργάτες μας του Autoexpress, θα έχει και πιο άγρια εμφάνιση.
Πιο έντονη θα είναι η μάσκα της, με πιο χαμηλό σπόιλερ, όπως θα συμβαίνει και στο πλάι, ενώ στο πίσω μέρος θα έχει πιο άγριο diffuser και μια αεροτομή ενσωματωμένη στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Όπως και στην M5, θα πρέπει να περιμένουμε το καπό να είναι από ανθρακονήματα.
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
Ωστόσο, αυτή η M4 CS δεν θα στέκεται μόνο στην εμφάνιση. Οι μηχανικοί της BMW έκαναν σοβαρή δουλειά όσον αφορά τις ρυθμίσεις του πλαισίου της M4, τοποθετώντας χαμηλότερη ανάρτηση και νέα αμορτισέρ. Επίσης, τα φρένα θα είναι διάτρητα και μεγαλύτερα από της M4.
Παράλληλα, πέρα από τις βελτιώσεις στα φρένα και την ανάρτηση, η BMW θα φροντίσει, όπως έκανε και στην M5 CS, να μειώσει δραστικά το βάρος της M4 CS και θα πρέπει να περιμένουμε η… δίαιτα αυτή να αποδώσει ρίχνοντας το δείκτη της ζυγαριάς κατά περίπου 70 κιλά.
Στο εσωτερικό η εικόνα θα είναι πιο… αγωνιστική, με μπάκετ καθίσματα από ανθρακονήματα, ζώνες με μπλε και κόκκινες ρίγες και τιμόνι με επένδυση από Alcantara. Επιπλέον, αναμένεται να αναβαθμιστεί και το σύστημα πολυμέσων με μεγαλύτερη οθόνη 12,3 ιντσών, που θα έχει και νέα γραφικά.
Τέλος, ο κινητήρας θα παραμείνει ο γνωστός 3λιτρος 6κύλινδρος σε σειρά διπλά υπερτροφοδοτούμενος, ο οποίος όμως πιθανότατα να έχει αυξημένη ισχύ, από 510 σε 540 ίππους.