Kia Stonic βενζίνη ή mild hybrid;

Το μικρό SUV αποχαιρέτησε τους κινητήρες diesel και υποδέχτηκε την τεχνολογία 48V

Kia Stonic βενζίνη ή mild hybrid;

Το μικρό SUV αποχαιρέτησε τους κινητήρες diesel και υποδέχτηκε την τεχνολογία 48V

Στην υβριδική εποχή – έστω και στην ήπια μορφή της – πέρασε το Stonic, το οποίο ανανεώθηκε τεχνολογικά από την Kia. Το αστικό SUV «καλωσόρισε» νέες εκδόσεις βενζινοκινητήρων, ενώ είπε… αντίο στους diesel.

Δίπλα στον ατμοσφαιρικό 1.2 με τους 84 ίππους και τον 1.0 turbo με τους 100, προστίθενται οι υβριδικές εκδόσεις που ενσωματώνουν μικρή μπαταρία και ηλεκτρικό σύστημα 48V. Η τεχνολογία mild hybrid συνδυάζεται με τον turbo κινητήρα του 1 λίτρου, σε εκδόσεις με 100 και 120 ίππους. Στην πρώτη περίπτωση κιβώτιο είναι το νέο χειροκίνητο iMT 6 σχέσεων (με ηλεκτρονικό συμπλέκτη) και στη δεύτερη το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7DCT. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, το Stonic 48V Hybrid μπορεί να εκπέμπει λιγότερα από 122 γρ. CO2 ανά χλμ, με αποτέλεσμα να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Kia EV6, το ηλεκτρικό που κάνει το 0-100 σε 3,5 δευτερόλεπτα!

Οι τιμές του Stonic 48V Hybrid αρχίζουν από τα 17.990 ευρώ για το 1.0Τ 100 PS GL Optimum iMT. Η τιμή για την αντίστοιχη έκδοση εξοπλισμού με τους 120 ίππους και το κιβώτιο DCT είναι 20.190 ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!