F1: Αποχωρεί από τη FIA και ο τεχνικός διευθυντής Tim Goss

Ο κορυφαίος μηχανολόγος Tim Goss, εγκατέλειψε το ρόλο του τεχνικού διευθυντή του τμήματος μονοθεσίων της FIA. Πρόκειται για την τρίτη αποχώρηση υψηλόβαθμου στελέχους της FIA μέσα σε ένα μήνα.

F1: Αποχωρεί από τη FIA και ο τεχνικός διευθυντής Tim Goss

Ο κορυφαίος μηχανολόγος Tim Goss, εγκατέλειψε το ρόλο του τεχνικού διευθυντή του τμήματος μονοθεσίων της FIA. Πρόκειται για την τρίτη αποχώρηση υψηλόβαθμου στελέχους της FIA μέσα σε ένα μήνα.

Το τμήμα μονοθεσίων της FIA μετρά άλλη μία πολύ σημνατική απώλεια εντός πολύ μικρού χρονικού διαστήματος, καθώς ο τεχνικός διευθυντής, Tim Goss, παραιτήθηκε. Ο σεβαστός τεχνικός αναμένεται να προσχωρήσει σε ομάδα της Formula 1 και η παραίτησή του αυτή του αθλητικού διευθυντή Steve Nielsen και την αποχώρηση της επικεφαλής της επιτροπής γυναικών της FIA, Deborah Mayer.

Ο Nielsen θα αντικατασταθεί από τον Tim Malyon, διευθυντή ασφαλείας της FIA από το 2021. Η FIA δεν έχει ακόμη προβεί σε διορισμό για την αντικατάσταση του Goss. Ο 60χρονος Goss, είχε μια μακρά καριέρα στη McLaren, καταλαμβάνοντας τη θέση του τεχνικού διευθυντή από το 2014 έως το 2018.

Ο διευθυντής του τμήματος μονοθέσιων της FIA, Νικόλας Τομπάζης, δήλωσε: «Είμαστε απογοητευμένοι που χάνουμε ένα άτομο του διαμετρήματος του Tim από τον οργανισμό. Ο Tim έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο τεχνικό τμήμα και λειτουργούσε πάντα στο υψηλότερο επίπεδο. Καταλαβαίνουμε ότι η καριέρα του παίρνει μια νέα κατεύθυνση στο μέλλον και υποστηρίζουμε και σεβόμαστε την επιθυμία του να ακολουθήσει μια άλλη πορεία».

Ο Tim Goss δήλωσε: «Πιστεύω ότι ο οργανισμός βρίσκεται σε σταθερή βάση όσον αφορά την τεχνική εμπειρογνωμοσύνη για τα καθήκοντα που βρίσκονται μπροστά, ιδιαίτερα για την εισαγωγή των κανονισμών του 2026».

Tim Goss
Tim Goss

Tim Malyon

Ο Malyon εντάχθηκε στη FIA το 2019 ως επικεφαλής της έρευνας και στο παρελθόν είχε εργαστεί ως επικεφαλής μηχανολόγος της ομάδας της BMW στο Πρωτάθλημα αμιγώς ηλεκτρικών μονοθεσίων της Formula E. Ο Καναδός ήταν επικεφαλής μηχανολόγος της Sauber στην F1 από το 2015 έως το 2016, πριν ενταχθεί προσχωρήσει στην BMW στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού DTM, ενώ πριν από αυτό ήταν μηχανολόγος της Red Bull στην F1.

Ο Τομπάζης δήλωσε: «Ο Tim έχει πλούσια εμπειρία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και τεχνογνωσία υψηλότατου επιπέδου. Θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο καθώς συνεχίζουμε να φέρνουμε αυστηρότητα στις αγωνιστικές πρακτικές, τους κανονισμούς και τις διαδικασίες μας, και θα προωθήσει την καινοτομία που έχουμε φέρει στη λειτουργία του αγωνιστικού ελέγχου».

Ο Niels Wittich θα συνεχίσει στο ρόλο του διευθυντή αγώνων, τον οποίο ανέλαβε το 2022 μετά την αποχώρηση από τη FIA του προκατόχου της θέσης του Michael Masi. Ο Wittich θα αναφέρεται στο Malyon, ο οποίος διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στη δημιουργία του Κέντρου Απομακρυσμένων Λειτουργιών (ROC) της F1 και εκτελεί τα επιχειρησιακά καθήκοντα επικεφαλής του εγχειρήματος ROC από το Μάιο του 2022.

Tim Malyon (FIA)
Tim Malyon

Κακή εικόνα για τη FIA

Η απώλεια τριών υψηλόβαθμων στελεχών σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα δεν αποτελεί καλή εικόνα για τη FIA. Αναφέρεται ότι ο Nielsen -σεβαστή προσωπικότητα εντός της F1, με τρεις δεκαετίες εμπειρίας- αποχώρησε επειδή πίστευε ότι η FIA δεν ήταν πρόθυμη να κάνει τις αλλαγές που θεωρούσε ότι απαιτούνταν για τον καλύτερο έλεγχο των αγώνων.

To BBC αναφέρει ότι ο Goss είχε παρόμοιες απογοητεύσεις με τις εσωτερικές λειτουργίες της FIA, καθώς και δυσαρέσκεια για τη διαδικασία δημιουργίας των νέων τεχνικών κανονισμών που θα εισαχθούν στη Formula 1 το 2026. Αν και οι τρεις αποχωρήσεις διαφέρουν ως προς τη φύση τους, η αναταραχή εντός της FIA θα εγείρει περαιτέρω ερωτήματα σχετικά με την ηγεσία του προέδρου Mohammed Ben Sulayem, ο οποίος έχει εμπλακεί σε αρκετές αντιπαραθέσεις από τότε που εξελέγη τον Δεκέμβριο του 2021.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!