Νωρίτερα φέτος, η FIA ξεκίνησε τη διαδικασία διαγωνισμού, ώστε να ανακηρύξει τον επίσημο προμηθευτή ελαστικών της Formula 1 από το 2025 έως το 2027, με δυνατότητα παράτασης έως το 2028. Οι ενδιαφερόμενοι έπρεπε να υποβάλουν τις προτάσεις τους μέχρι τις 15 Μαΐου και η FIA εξετάζει επί του παρόντος τις υποβολές των ενδιαφερόμενων.
Στις 16 Ιουνίου, η Διεθνής Ομοσπονδία θα ανακοινώσει τους εγκεκριμένους υποψήφιους που θα προχωρήσουν στην επόμενη φάση της διαδικασίας αξιολόγησης. Μόλις επιλεγούν, οι επιτυχόντες υποψήφιοι θα συμμετάσχουν σε περαιτέρω συζητήσεις με τη Liberty Media, κάτοχο των εμπορικών δικαιωμάτων της F1, στο πλαίσιο του επόμενου σταδίου της διαδικασίας.
Κατά τη διάρκεια του προηγούμενου διαγωνισμού της FIA για τον προμηθευτή ελαστικών της F1, που διήρκεσε από το 2020 έως το 2023, η Pirelli αντιμετώπισε ανταγωνισμό από τη νοτιοκορεατική εταιρεία Hankook, αλλά επικράτησε. Λόγω της πανδημίας, που προκάλεσε καθυστερήσεις στην εφαρμογή των νέων τεχνικών κανονισμών, η Pirelli έλαβε παράταση ενός έτους, μέχρι το τέλος του 2024.
Μετά την πρόσφατη λήξη της προθεσμίας υποβολής υποψηφιοτήτων για το διαγωνισμό προμηθευτή ελαστικών για το χρονικό διάστημα 2025-2027, φαίνεται ότι η Pirelli δεν είναι ο μοναδικός υποψήφιος. Αν και η FIA δεν έχει αποκαλύψει επίσημα τον αριθμό ή την ταυτότητα των υποψηφίων, πηγές αναφέρουν ότι η ιαπωνική Bridgestone έχει υποβάλει αίτηση.
H Brisdgestone συμμετείχε με τα ελαστικά της στη Formula 1 από το 1997 έως το 2010, με ανταγωνισμό αρχικά την Goodyear και στη συνέχεια τη Michelin, που αποφάσισε να αποχωρήσει από το σπορ στο τέλος του 2006. Αυτό άφησε την Bridgestone ως τον μοναδικό προμηθευτή ελαστικών της F1 από το 2007 έως το 2010. H ιαπωνική εταιρεία είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής του αμερικανικού Πρωταθλήματος μονοθεσίων IndyCar, μέσω της θυγατρικής Firestone.
H Bridgestone αρνήθηκε να επιβεβαιώσει αν έχει καταθέσει υποψηφιότητα στο διαγωνισμό της FIA. Δεν αποτελεί μυστικό ότι από το 2011 μέχρι σήμερα, η Pirelli έχει δεχθεί αρκετή κριτική για την ποιότητα των ελαστικών της με ορισμένους οδηγούς να αναπολούν στα πρώτα χρόνια της μετάβασης τα ελαστικά της Bridgestone. Παρά την εμπλοκή της στο IndyCar, η ιαπωνική εταιρεία απέχει θα απέχει 15 χρόνια από τη Formula 1 έως το 2025.
Οι καινούργιες διαστάσεις τροχών (18 ιντσών) των μονοθεσίων ίσως συνέβαλαν στην απόφαση της Bridgestone να θέσει υποψηφιότητα, παράλληλα με την αύξηση της δημοτικότητας της Formula 1. To ερώτημα είναι αν η Bridgestone είναι ικανή να παρέχει καλύτερη ποιότητα ελαστικών για τη Formula 1 από την Pirelli. Κάποιοι ήδη πιστεύουν ότι έχει αυτή τη δυνατότητα.
Πέραν όμως από την ποιότητα των προϊόντων της, η Bridgestone θα πρέπει να προσφέρει και ένα δελεαστικό εμπορικό πακέτο για τη Liberty Media, καθώς η Pirelli προσφέρει αρκετά έσοδα στη Formula 1, «αγοράζοντας» χώρο στις διαφημιστικές πινακίδες που υπάρχουν εντός της πίστας, ενώ έχει αποτελέσει το βασικό σπόνσορα αρκετών Grand Prix.