F1: O George Russell έχασε ένα σίγουρο βάθρο

O George Russell ήταν απογοητευμένος έπειτα από το GP Μονακό, καθώς ένα λάθος στο βρεγμένο του κόστισε μία «άνετη», όπως τη χαρακτήρισε, θέση στο βάθρο.

F1: O George Russell έχασε ένα σίγουρο βάθρο

O George Russell ήταν απογοητευμένος έπειτα από το GP Μονακό, καθώς ένα λάθος στο βρεγμένο του κόστισε μία «άνετη», όπως τη χαρακτήρισε, θέση στο βάθρο.

Το pit wall της Mercedes λειτούργησε άψογα στο χάος που δημιούργησε η άφιξη της βροχής στα τελικά στάδια του GP Μονακό. Έχοντας εκκινήσει με τη σκληρή γόμα, ο George Russell είχε βρεθεί σε πλεονεκτική θέση, καθώς οι περισσότεροι οδηγοί μπροστά του (Ocon, Sainz, Hamilton, Leclerc, Gasly) είχαν εισέλθει στα pits πριν από την έλευση της βροχής. Συνεπώς, ήταν ο πρώτος από τους κορυφαίους συνδυασμούς που τοποθέτησε τα ενδιάμεσα ελαστικά στο μονοθέσιό του.

Όταν εξήλθε από τα pits, o Russell είχε διατηρήσει την 3η θέση, έχοντας κάνει ένα pit stop λιγότερο από τους προαναφερθέντες αντιπάλους του. Ωστόσο, στην προσέγγιση της Mirabeau, όπου είχε βγει εκτός πίστας ο Lance Stroll, ο Βρετανός οδηγός της Mercedes είδε κίτρινες σημαίες να ανεμίζουν και προσπάθησε να επιβραδύνει, ωστόσο κατέληξε και αυτός στην περιοχή διαφυγής της στροφής.

Έχασε αρκετό χρόνο προσπαθώντας να φύγει από το στενό σημείο, με τους Esteban Ocon και Lewis Hamilton να τον προσπερνούν. Επιπλέον, όταν επέστρεψε στην πίστα είχε επαφή με τον Sergio Perez, που περνούσε εκείνη τη στιγμή από το συγκεκριμένο σημείο. Οι αγωνοδίκες έκριναν ότι ο Russell είχε επιστρέψει στην πίστα με μη ασφαλή τρόπο και του επέβαλε ποινή 5 δλ. Μάλιστα, η σύγκρουση τραυμάτισε τη Mercedes του Βρετανού, ο οποίος μείωσε πολύ το ρυθμό του στα τελικά στάδια του αγώνα, για να διασφαλίσει ότι θα φτάσει έως την καρό σημαία.

Δεδομένου ότι ο ρυθμός του Charles Leclerc δεν ήταν καθόλου καλός με τα ενδιάμεσα ελαστικά, ο Russell είχε την πολυτέλεια να χάσει 17 δλ. και να παραμείνει στην 5η θέση, 5,6 δλ. εμπρός από το Μονεγάσκο οδηγό της Ferrari. Ωστόσο, έπειτα από τον αγώνα, ο Russell εξέφρασε την απογοήτευσή του για την απώλεια του βάθρου.

«Κλωτσάω τον εαυτό μου γιατί η 3η θέση ήταν σχεδόν εγγυημένη», ανέφερε ο Russell, συνεχίζοντας: «Υπήρχε κίτρινη σημαία, επιβράδυνα και μόλις ακούμπησα τα φρένα μπλόκαραν, και ακολούθησα τον Stroll στο χώρο διαφυγής. Αυτό είναι μάλλον ένα μάθημα ότι στην πραγματικότητα όταν δεν είσαι συγκεντρωμένος, κάνεις αυτά τα λάθη. Πιθανώς, αν δεν υπήρχε κίτρινη σημαία, θα ήμουν πιο συγκεντρωμένος. Δεν θα είχα βγει εκτός και δεν θα κόστιζα στην ομάδα μια άνετη 3η θέση».

«Σίγουρα προκάλεσα ζημιά στο μονοθέσιο. Δεν ήμουν σίγουρος ότι θα μπορούσα να συνεχίσω, αλλά τα πράγματα τακτοποιήθηκαν από μόνα τους όσο περνούσαν οι γύροι. Νομίζω ότι οι σύνδεσμοι της ανάρτησης λύγισαν στο πίσω μέρος. Ένιωσα πολύ άβολα μέσα στο μονοθέσιο, αλλά ήμασταν οι ταχύτεροι στην πίστα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Έτσι, δεν ξέρω πραγματικά τι συνέβαινε».

Όταν ο Russell βρέθηκε πίσω από τον Hamilton, ρώτησε τη Mercedes στον ασύρματο αν θα ήταν πρόθυμη να πει στον team-mate του να του παραχωρήσει τη θέση του, αν ο Leclerc τον πλησίαζε, για να εξασφαλίσει ότι θα τερμάτιζε 5 δλ. εμπρός από το Μονεγάσκο. Όταν έγινε προφανές ότι ο Leclerc δεν αποτελούσε απειλή, ο Russell ζήτησε μία ευκαιρία να επιτεθεί αυτός στον Ocon, που βρισκόταν ακριβώς μπροστά από τον Hamilton.

«Με καθυστερούσαν ο Ocon και ο Lewis και ο Charles με πλησίαζε. Σίγουρα δεν επρόκειτο να ρισκάρω τίποτα με τον Lewis σε τέτοιες συνθήκες. Αλλά με αυτή την ποινή των 5 δλ. θα μπορούσε να ήταν μία καλή διαφορά, αν ο Charles με είχε προλάβει. Εντέλει δεν χρειάστηκε, και είπα στην ομάδα ότι δεν είχε καμία υποχρέωση και καμία πίεση από την πλευρά μου. Στη συνέχεια, μόλις ήξερα ότι ήμασταν ασφαλείς με τον Charles, απλά έφερα το μονοθέσιο στον τερματισμό. Αλλά ναι, είναι μια πικρή απογοήτευση όταν κάνεις τα πάντα σωστά για το 98% του αγώνα, αλλά αυτό το ένα μικρό λάθος κοστίζει τα πάντα».

F1 - George Russell (Mercedes), GP Μονακό 2023

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!