F1 – Max Verstappen: Η επαφή με τις μπαριέρες με βοήθησε

Ο νικητής του GP Μονακό, Max Verstappen, δήλωσε ότι η επαφή με τις μπαριέρες της στροφής Portier τον βοήθησε να σταματήσει το γλίστρημα που είχε ξεκινήσει και να συνεχίσει τον αγώνα και να θριαμβεύσει.

F1 – Max Verstappen: Η επαφή με τις μπαριέρες με βοήθησε

Ο νικητής του GP Μονακό, Max Verstappen, δήλωσε ότι η επαφή με τις μπαριέρες της στροφής Portier τον βοήθησε να σταματήσει το γλίστρημα που είχε ξεκινήσει και να συνεχίσει τον αγώνα και να θριαμβεύσει.

Ο Max Verstappen κατέκτησε τη νίκη στο GP Μονακό, η οποία τον έκανε τον πιο επιτυχημένο οδηγό στην ιστορία της Red Bull, καθώς ξεπέρασε τις νίκες του Sebastian Vettel με την αυστριακή ομάδα. Ωστόσο, ο Ολλανδός Πρωταθλητής αναγκάστηκε να παλέψει σκληρά για να επικρατήσει, καθώς αναγκάστηκε να κάνει 55 γύρους με τη μέση γόμα, ενώ δεν ήταν αρχικά προγραμματισμένο να παρατείνει τόσο πολύ το πρώτο του stint.

Ωστόσο, η απειλή της βροχής ανάγκασε το pit wall να περιμένει πάρα πολύ έως ότου τον καλέσει στα pits, για να αποφύγει να κάνει δεύτερο pit stop. H Aston Martin είχε εφοδιάσει στην εκκίνηση τον Fernando Alonso με τη σκληρή γόμα, οπότε ο Ισπανός μπορούσε να περιμένει περισσότερο στην πίστα την έλευση της βροχής. Όταν όμως άλλαξε ο καιρός, η βρετανική ομάδα προέβλεψε ότι η ψιχάλα θα έφευγε γρήγορα και εφοδίασε τον Alonso με σλικ ελαστικά, πριν τον καλέσει ξανά στα pits στον επόμενο γύρο για ενδιάμεσα.

Στο μεταξύ, ο Max Verstappen, με καταπονημένη μέση γόμα, δεν έβρισκε πρόσφυση στο βρεγμένο κομμάτι της πίστας και γλίστρησε στην Portier, χτυπώντας ελαφρά τις μπαριέρες. Αν η Aston Martin είχε επιλέξει εξαρχής ενδιάμεσα ελαστικά για τον Alonso, αυτό το γλίστρημα του Verstappen θα μπορούσε να έχει καθορίσει την έκβαση του αγώνα.

Ωστόσο, ο Ολλανδός δήλωσε ότι η επαφή με τις μπαριέρες τον βοήθησε να σταματήσει το γλίστρημα: «Μπλόκαρα τον πίσω άξονα και δεν μπορούσα να βγω από αυτή την κατάσταση. Οπότε, απλά προσπαθούσα να το ελέγξω με λίγο drift. Ευτυχώς, κατά κάποιο τρόπο ο τοίχος το σταμάτησε από το να γλιστρήσει ακόμα περισσότερο».

«Ήταν αρκετά δύσκολο, επειδή αρχικά ήμασταν με τη μέση γόμα και ο Fernando είχε τη σκληρή. Δεν θέλαμε να επεκτείνουμε πολύ (το stint), αλλά έπρεπε να παραμείνουμε έξω. Η βροχή ερχόταν, δεν ξέραμε πραγματικά τι συνέβαινε. Τα ελαστικά παρουσίασαν graining, χρειάστηκαν μερικοί γύροι για να ξεπεράσουμε αυτή τη φάση. Μετά ο ρυθμός ανέβηκε λίγο, αλλά (το μονοθέσιο) ήταν ακόμα πολύ δύσκολο στην οδήγηση.

«Άρχισε να βρέχει γύρο με το γύρο περισσότερο, οπότε έπρεπε να πάρουμε την απόφαση να πάμε στα ενδιάμεσα ελαστικά, αλλά γλιστρούσε απίστευτα. Όταν βρίσκεσαι τόσο πολύ μπροστά, δεν θέλεις να πιέσεις πολύ, αλλά επίσης δεν θέλεις να χάσεις πολύ χρόνο, οπότε είναι αρκετά δύσκολο σε αυτό το σενάριο. Χτύπησα στους τοίχους μερικές φορές, ήταν εξαιρετικά δύσκολα εκεί έξω, αλλά έτσι είναι το Μονακό».

F1 - Max Verstappen (Red Bull), GP Μονακό 2023

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!