F1-GP Μονακό: Ποινή 3 θέσεων για τον Charles Leclerc

Ο Charles Leclerc δέχθηκε ποινή 3 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του GP Μονακό, επειδή παρεμπόδισε τον Lando Norris στο Q3 των κατατακτήριων δοκιμών. Δείτε τη νέα σειρά εκκίνησης.

F1-GP Μονακό: Ποινή 3 θέσεων για τον Charles Leclerc

Ο Charles Leclerc δέχθηκε ποινή 3 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του GP Μονακό, επειδή παρεμπόδισε τον Lando Norris στο Q3 των κατατακτήριων δοκιμών. Δείτε τη νέα σειρά εκκίνησης.

Ο Charles Leclerc σημείωσε τον 3ο ταχύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές του GP Μονακό, ωστόσο θα εκκινήσει από την 6η θέση, καθώς οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή 3 θέσεων. Ο Μονεγάσκος κρίθηκε ότι παρεμπόδισε άσκοπα τον Lando Norris (McLaren) στο τέλος του Q3, στο τμήμα του τούνελ.

Ο Leclerc δεν είχε έγκαιρη ενημέρωση από τον μηχανολόγο αγώνα του, Xavier Marcos Padros, ο οποίος ήταν απασχολημένος να του διαβάζει την κατάταξη και δεν τον προειδοποίησε για την προσέγγιση της McLaren. Συνεπώς, έπειτα από την ποινή του Leclerc, στην 3η θέση θα προωθηθεί ο Esteban Ocon (Alpine), εμπρός από τους Carlos Sainz (Ferrari) και Lewis Hamilton (Mercedes), με το Μονεγάσκο να παρατάσσεται πίσω τους.

Η ετυμηγορία των αγωνοδικών ουσιαστικά απάλλαξε τον Leclerc από την ευθύνη για το συμβάν, και ανέφερε ότι η επικοινωνία της ομάδας της Ferrari προς τον οδηγό της ήταν αυτή που το δημιούργησε: «Ο Leclerc είχε ολοκληρώσει τον τελευταίο του γύρο στο Q3 και βρισκόταν στο σύμπλεγμα από την 4η έως τη 10η στροφή. Ο Norris έκανε ένα γρήγορο γύρο και έπιασε τον Leclerc στη μέση του τούνελ και σαφώς παρεμποδίστηκε».

«Και οι δύο οδηγοί συμφώνησαν ότι ο Leclerc δεν μπορούσε να κάνει πολλά πράγματα με ασφάλεια στο τούνελ για να αποφύγει την παρεμπόδιση του Norris, δεδομένης της δυσκολίας στην όραση λόγω της έλλειψης φωτός και της αλλαγής των γραμμών από τη μία πλευρά στην άλλη. Στην πραγματικότητα, οι αγωνοδίκες παρατήρησαν ότι ο Leclerc αντέδρασε με λογικό τρόπο σε μια μπλε σημαία που έδειξαν οι άνθρωποι της πίστας, αλλά σε εκείνο το σημείο ήταν πια πολύ αργά».

«Ωστόσο, οι αγωνοδίκες εξέτασαν τον ασύρματο της ομάδας και η ομάδα του Leclerc δεν του έδωσε καμία προειδοποίηση για την προσέγγιση του Norris, μέχρι που ο Βρετανός ήταν ήδη ακριβώς πίσω του. Επιπλέον, η συζήτηση κατά τη διάρκεια του προηγούμενου τμήματος της πίστας αφορούσε αποκλειστικά τους ανταγωνιστές και όχι την κυκλοφορία πίσω, η οποία αποτελεί κρίσιμο έργο σε αυτή την πίστα».

«Οι αγωνοδίκες πιστεύουν ότι υπάρχουν πολλά που ο Leclerc θα μπορούσε να είχε κάνει πριν από το τούνελ για να αποφύγει την παρεμπόδιση, αν είχε λάβει προειδοποίηση από την ομάδα την κατάλληλη στιγμή, ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι η προσέγγιση του Norris ήταν σαφής στο σύστημα marshalling», με το οποίο οι ομάδες μπορούν να δουν πού βρίσκονται ανά πάσα στιγμή όλα τα μονοθέσια στην πίστα.

F1 - GP Μονακό, Ενημερωμένη σειρά εκκίνησης

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!