F1 – GP Μεξικού FP2: O Russell επικεφαλής στο τεστ ελαστικών

Ο George Russell, που δεν συμμετείχε στο FP1 και είχε την ελευθερία να ολοκληρώσει το δικό του πρόγραμμα, σε αντίθεση με την πλειονότητα των οδηγών που πραγματοποιήσαν τεστ των ελαστικών του 2023.

F1 – GP Μεξικού FP2: O Russell επικεφαλής στο τεστ ελαστικών

Ο George Russell, που δεν συμμετείχε στο FP1 και είχε την ελευθερία να ολοκληρώσει το δικό του πρόγραμμα, σε αντίθεση με την πλειονότητα των οδηγών που πραγματοποιήσαν τεστ των ελαστικών του 2023.

Όπως είχε συμβεί και στο FP2 του GP ΗΠΑ, με το τεστ ελαστικών της Pirelli για το 2023, οι τρεις ταχύτεροι οδηγοί ήταν αυτοί που είχαν το δικαίωμα να κάνουν το δικό τους πρόγραμμα στο πρώτο μισό της διαδικασίας, επειδή είχαν αντικατασταθεί από νεαρούς οδηγούς στο FP1.

O George Russell με τη Mercedes ήταν ο ταχύτερος εξ αυτών (παρά τα παράπονα για έλλειψη πρόσφυσης στον ασύρματο), όπως και οι Yuki Tsunoda και Esteban Ocon που τον ακολούθησαν στον πίνακα των χρόνων, εμπρός από όλους τους υπόλοιπους οδηγούς που διεξήγαγαν μόνο το τεστ ελαστικών του 2023.

Ο ταχύτερος εξ αυτών ήταν ο Lewis Hamilton, εμπρός από τους δύο οδηγούς της Red Bull, τους οποίους ακολούθησαν αυτοί της Ferrari. Στο 35ο λεπτό περίπου της διαδικασίας, ο Charles Leclerc έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου του, στηριζόμενος ίσως υπερβολικά στο εξωτερικό kerb στην είσοδο της στροφής 7, της πρώτης από τη γρήγορη ακολουθία στο δεύτερο sector.

Η Ferrari χτύπησε με το πίσω μέρος στις TecPro μπαριέρες και καταστράφηκε ο πίσω άξονας και η αεροτομή, αφήνοντας τους μηχανικούς της ιταλικής ομάδας με αρκετή δουλειά για σήμερα το βράδυ, σε ένα φαινομενικά ασήμαντο τεστ ελαστικών.

Τρεις ομάδες αναγκάστηκαν να αντικαταστήσουν κινητήρες μεταξύ του FP1 και του FP2, έπειτα από τα προβλήματα στην πρώτη διαδικασία του τριημέρου: η Alpine, στο μονοθέσιο του Esteban Ocon, η AlphaTauri στο μονοθέσιο του Yuki Tsunoda και η Haas στο μονοθέσιο του Kevin Magnussen, o οποίος ήταν ο τελευταίος που εξήλθε από τα pits και επειδή ήταν ο 6ος φετινός του V6, θα δεχθεί ποινή 5 θέσεων στη σειρά εκκίνησης.

Ο Guanyu Zhou έφερε πρόωρο τέλος και σε αυτή τη διαδικασία, με κόκκινη σημαία, λόγω προβλήματος στα υδραυλικά της Alfa Romeo, που τον ανάγκασε να την παρκάρει στην περιοχή του σταδίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Mario Isola, παραδέχθηκε ότι η επιλογή ελαστικών για το GP Μεξικού ίσως ήταν λίγο συντηρητική και θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν πιο μαλακές γόμες.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!