F1 – GP Μεξικού FP1: «1-2» για τη Ferrari

Οι δύο Ferrari κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις στο FP1 του GP Μεξικού, με τους οδηγούς της Red Bull ακριβώς πίσω τους να σημειώνουν πανομοιότυπο χρόνο.

F1 – GP Μεξικού FP1: «1-2» για τη Ferrari

Οι δύο Ferrari κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις στο FP1 του GP Μεξικού, με τους οδηγούς της Red Bull ακριβώς πίσω τους να σημειώνουν πανομοιότυπο χρόνο.

Ο Carlos Sainz σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της πρώτης περιόδους ελεύθερων δοκιμών του GP Μεξικού, με διαφορά μόλις 46 χλστ. του δλ. από τον team-mate του στη Ferrari, Charles Leclerc. O Μονεγάσκος έχασε περίπου 20 λεπτά από τη διαδικασία, καθώς η Ferrari διέγνωσε ότι υπήρχε απώλεια πίεσης σε ένα από τα ελαστικά του πρώτου σετ -σκληρής γόμας- που χρησιμοποίησε. Συνεπώς ο Leclerc ήταν ο πρώτος που τοποθέτησε τα μαλακά ελαστικά στο μονοθέσιό του.

Πίσω από τις δύο Ferrari βρέθηκαν οι δύο Red Bull, με αμφότερους τους οδηγούς της αυστριακής ομάδας να αναγκάζονται να εγκαταλείψουν την αρχική τους προσπάθεια με το δεύτερο σετ ελαστικών. Ο Sergio Perez, στην πρώτη του προσπάθεια με τα ελαστικά μαλακής γόμας, καθυστέρησε υπερβολικά το φρενάρισμά του για την πρώτη στροφή και εγκατέλειψε το γύρο.

Στη δική του πρώτη προσπάθεια με τη μαλακή γόμα, ο Max Verstappen πάτησε άτσαλα το kerb της εσωτερικής της 10ης στροφής, προσπάθησε να διορθώσει, αλλά δεν τα κατάφερε και κατέληξε να διαγράψει τετ-α-κέ, τραυματίζοντας ελαφρώς τα ελαστικά του. Οι δύο Red Bull σημείωσαν ακριβώς τον ίδιο χρόνο μέχρι τελευταίου χιλιοστού: 1:20.827.

Οι πρώτοι 6 βρίσκονταν εντός μόλις 0,2 δλ., στην 3η μικρότερη πίστα της χρονιάς, με τον Lewis Hamilton στην 5η θέση. Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes δεν άφησε καλή εντύπωση σε μερικούς από τους αντιπάλους του κινούμενος πολύ αργά στην προετοιμασία του για ένα γρήγορο γύρο, αλλάζοντας γραμμές να μην τους εμποδίσει στην είσοδο του σταδίου.

Ο Fernando Alonso βρέθηκε στην 6η θέση με την Alpine, με πίσω του τον Valtteri Bottas (Alfa Romeo), o οποίος κινήθηκε ταχύτερα από τη McLaren του Lando Norris. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Pierre Gasly (AlphaTauri) και Sebastian Vettel (Aston Martin).

Ο Daniel Ricciardo έχασε αρκετό χρόνο στα pits, με πρόβλημα στα φρένα, ενώ λίγο μετά το μέσο της διαδικασίας, ο Guanyu Zhou παρέμεινε ακινητοποιημένος για αρκετή ώρα στην έξοδο του pit lane, καθώς δεν μπορούσε να ανεβάσει σχέσεις στο κιβώτιο. Συνεπώς, ο Κινέζος έσβησε τον κινητήρα για να μην υπερθερμανθεί. Επειδή όμως είχε περάσει τη γραμμή εξόδου του pit lane, οι μηχανικοί του δεν μπορούσαν να προσεγγίσουν το μονοθέσιό του.

Οι άνθρωποι της πίστας έσωσαν την κατάσταση και απέτρεψαν την χρήση κόκκινης σημαίας, κάτι που έγινε απαραίτητο όμως μόλις μερικές στιγμές αργότερα. Ο Βραζιλιάνος Pietro Fittipaldi, που οδηγούσε τη Haas του Kevin Magussen, με το που εξήλθε από τα pits με ένα καινούργιο σετ μαλακών ελαστικών, αντιμετώπισε πρόβλημα με αστοχία στην MGU-K κινητήρα του και αναγκάστηκε να παρκάρει το μονοθέσιο στη 2η στροφή.

O επικεφαλής της αμερικανικής ομάδας, Günther Steiner, δήλωσε ότι ενδέχεται να χρειαστεί να χρησιμοποιήσει καινούργια μονάδα ισχύος αυτό το Σαββατοκύριακο. Επίσης, η διαδικασία τερματίστηκε πρόωρα και για άλλον ένα νεαρό οδηγό, τον Jack Doohan, όταν η Alpine διέγνωσε πρόβλημα στην τηλεμετρία της μονάδας ισχύος.

Μόλις τέσσερα λεπτά πριν από την καρό σημαία, ο Νεοζηλανδός Liam Lawson αναγκάστηκε να σταματήσει στην είσοδο του σταδίου, με πρόβλημα στον κινητήρα της AlphaTauri. Στη συνέχεια πήραν φωτιά τα φρένα λόγω υπερθέρμανσης. Αυτό έφερε πρόωρο τέλος στο FP1.

Ο Logan Sargeant Όλες οι ομάδες αποφάσισαν να «ξεφορτωθούν» ένα σετ σκληρών ελαστικών στην αρχή του FP1, που η πίστα είναι αρκετά σκονισμένη, καθώς φαίνεται ότι θα προτιμήσουν τις πιο μαλακές γόμες για τον αγώνα. O Logan Sargeant δεν συμπλήρωσε 100 χλμ. με τη Williams, άρα αυτή τη φορά δεν πήρε επιπλέον βαθμό για τη superlicence.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!