F1: Αναβαθμίσεις αξιοπιστίας στον V6 της Ferrari

O επικεφαλής της ομάδας της Ferrari στη Formula 1, Mattia Binotto, επιβεβαίωσε ότι η ιταλική ομάδα παρουσίασε αναβαθμίσεις αξιοπιστίας στον κινητήρα που χρησιμοποίησε ο Charles Leclerc στο GP ΗΠΑ.

F1: Αναβαθμίσεις αξιοπιστίας στον V6 της Ferrari

O επικεφαλής της ομάδας της Ferrari στη Formula 1, Mattia Binotto, επιβεβαίωσε ότι η ιταλική ομάδα παρουσίασε αναβαθμίσεις αξιοπιστίας στον κινητήρα που χρησιμοποίησε ο Charles Leclerc στο GP ΗΠΑ.

Παρότι έχει παγώσει η εξέλιξη των μονάδων ισχύος στη Formula 1 έως το τέλος του 2025, οι κατασκευαστές έχουν το δικαίωμα να πραγματοποιήσουν τροποποιήσεις αξιοπιστίας. Στο GP ΗΠΑ, o Charles Leclerc δέχθηκε ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης, διότι η Ferrari είχε τοποθετήσει στο μονοθέσιό τον 6ο φετινό κινητήρα εσωτερικής καύσης και turbo.

Κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου του GP ΗΠΑ, υπήρχαν αντικρουόμενες απόψεις για το αν η Ferrari παρουσίασε αναβαθμίσεις αξιοπιστίας στη μονάδα ισχύος της. Ωστόσο, γερμανικές πηγές αναφέρουν ότι ο επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, επιβεβαίωσε ότι υπήρξαν τροποποιήσεις, αν και ο Ιταλός δεν είναι σίγουρος ότι αυτές θα επιλύσουν πλήρως τα προβλήματα αξιοπιστίας που αντιμετωπίζει η Ferrari. Τόνισε όμως ότι οι αλλαγές αποτελούν ένα ξεκάθαρο βήμα προόδου.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι τροποποιήσεις έχουν πραγματοποιηθεί στις βαλβίδες, πιθανότατα όσον αφορά το υλικό κατασκευής τους. Μερικές φορές οι κινητήρες αστοχούσαν πριν καν φτάσουν τα 2.000 χλμ., κάτω δηλαδή κάτω από το μισό του επιθυμητού «προσδόκιμου» διάρκειας ζωής τους.

Ορισμένα ιταλικά μέσα αποδίδουν το σχεδιασμό του 6κύλινδρου 066/7 στον Γερμανό Wolf Zimmerman, o οποίος έχει προϋπηρεσία στον βελτιωτικό οίκο της Mercedes, την AMG, την αυτοκινητοβιομηχανία της Lotus, καθώς και την AvL, την αυστριακή εταιρεία κατασκευής εξοπλισμού δοκιμών και προσομοιώσεων που συνεργάζεται με αρκετούς κατασκευαστές μονάδων ισχύος στην F1.

Ωστόσο, ήταν στρατηγική απόφαση του Mattia Binotto να ρισκάρουν οι τεχνικοί του Maranello για να πετύχουν υψηλότερη απόδοση πριν από το πάγωμα της εξέλιξης των μονάδων ισχύος, χωρίς να ανησυχούν για την αξιοπιστία, γνωρίζοντας ότι θα μπορούν να επέμβουν σε αυτή, αλλά όχι στην εξέλιξη για εύρεση απόδοσης.

Αρχικά, το σχέδιο πήγε αρχικά καλά για τη Ferrari, πριν παρουσιαστούν τα προβλήματα αξιοπιστίας από το GP Ισπανίας και έπειτα. Στη συνέχεια της σεζόν, η Ferrari ήταν αναγκασμένη να υιοθετήσει πιο συντηρητικές ρυθμίσεις στη μονάδα ισχύος, για να περιορίσει την πιθανότητα αστοχιών, γεγονός που πιθανότατα αντικατοπτρίστηκε και στην πτώση της απόδοσης των πελατειακών της ομάδων Alfa Romeo και Haas, που ξεκίνησαν πολύ δυνατά τη χρονιά.

Υπάρχει πιθανότητα να τοποθετηθεί ο αναβαθμισμένος κινητήρας στο μονοθέσιο του Carlos Sainz για το GP Μεξικού, με αποτέλεσμα ο Ισπανός να δεχθεί τουλάχιστον 5 θέσεις ποινή στη σειρά εκκίνησης του αγώνα στην πίστα Hermanos Rodriguez.

F1 - Charles Leclerc (Ferrari), GP ΗΠΑ 2022

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!