F1: Οι γόμες ελαστικών των Grand Prix έως τον Αύγουστο

Η Pirelli ανακοίνωσε τις γόμες ελαστικών που θα έχουν στη διάθεσή τους οι ομάδες της Formula 1 στα Grand Prix Αυστρίας, Μ. Βρετανίας, Βελγίου και Ουγγαρίας.

F1: Οι γόμες ελαστικών των Grand Prix έως τον Αύγουστο

Η Pirelli ανακοίνωσε τις γόμες ελαστικών που θα έχουν στη διάθεσή τους οι ομάδες της Formula 1 στα Grand Prix Αυστρίας, Μ. Βρετανίας, Βελγίου και Ουγγαρίας.

Ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, η Pirelli, ανακοίνωσε τις γόμες που θα είναι διαθέσιμες στα Grand Prix έως το καλοκαιρινό διάλειμμα της φετινής σεζόν. Οι επιλογές για τα GP Αυστρίας και Ουγγαρίας είναι οι ίδιες με πέρυσι, αλλά υπάρχουν σημαντικές αλλαγές για τα GP Μ. Βρετανίας και Βελγίου.

Για τα Grand Prix Αυστρίας (27-29 Ιουνίου) και Ουγγαρίας (1-3 Αυγούστου) οι ομάδες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την C3 γόμα ως σκληρή, την C4 ως μέση και την C5 ως μαλακή. Αυτές οι δύο πίστες έχουν πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά. Η πρώτη είναι πολύ γρήγορη με μόλις 10 στροφές και αρκετά μεγάλες ευθείες, η δεύτερη έχει συνεχείς στροφές με μία μόνο ευθεία, αλλά τα φορτία που ασκούνται στα ελαστικά δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλα.

Σε μία από τις πιο προκλητικές για ελαστικά και οδηγούς πίστες του Πρωταθλήματος της F1, το Silverstone, η Pirelli επέλεγε παραδοσιακά την πιο σκληρή τριάδα από τις διαθέσιμες. Ωστόσο, φέτος αποφασίστηκε να γίνει ένα βήμα πιο μαλακή επιλογή για το GP Μ. Βρετανίας (4-6 Ιουλίου), επομένως η σκληρή είναι η C2, η μέση η C3 και η μαλακή η C4.

Όσον αφορά το Spa-Francorchamps, όπου θα διεξαχθεί το GP Βελγίου μεταξύ 25-27 Αυγούστου, δύο από τις γόμες είναι οι ίδιες με πέρυσι, δηλαδή η C3 ως μέση και η C4 ως μαλακή. Ωστόσο, σε αντίθεση με πέρυσι, που η σκληρή ήταν η C2, αυτή τη φορά θα είναι η C1.

Αυτή η επιλογή έχει γίνει -όπως και σε ορισμένους προηγούμενους αγώνες- με στόχο να επιτραπεί μεγαλύτερη επιλογή στρατηγικών αγώνα, ώστε να είναι εξίσου ελκυστικές τακτικές ενός και δύο pit stop. Στο Silverstone, η πρόκληση θα είναι η διαχείριση της μέσης γόμας, η οποία τα τελευταία δύο χρόνια χρησίμευε στην πραγματικότητα ως μαλακή.

Ενώ στο Spa, το οποίο θα έχει επίσης σπριντ το Σάββατο, όσοι επιλέξουν τη σκληρή γόμα, με σκοπό να κάνουν μόνο ένα pit stop, θα πρέπει να λάβουν υπόψη τη διαφορά απόδοσης που χωρίζει πλέον τη σκληρή C1 από τη μέση C3.

F1 Επιλογές ελαστικών 2025

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!