Ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, η Pirelli, ανακοίνωσε τις γόμες που θα είναι διαθέσιμες στα Grand Prix έως το καλοκαιρινό διάλειμμα της φετινής σεζόν. Οι επιλογές για τα GP Αυστρίας και Ουγγαρίας είναι οι ίδιες με πέρυσι, αλλά υπάρχουν σημαντικές αλλαγές για τα GP Μ. Βρετανίας και Βελγίου.
Για τα Grand Prix Αυστρίας (27-29 Ιουνίου) και Ουγγαρίας (1-3 Αυγούστου) οι ομάδες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την C3 γόμα ως σκληρή, την C4 ως μέση και την C5 ως μαλακή. Αυτές οι δύο πίστες έχουν πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά. Η πρώτη είναι πολύ γρήγορη με μόλις 10 στροφές και αρκετά μεγάλες ευθείες, η δεύτερη έχει συνεχείς στροφές με μία μόνο ευθεία, αλλά τα φορτία που ασκούνται στα ελαστικά δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλα.
Σε μία από τις πιο προκλητικές για ελαστικά και οδηγούς πίστες του Πρωταθλήματος της F1, το Silverstone, η Pirelli επέλεγε παραδοσιακά την πιο σκληρή τριάδα από τις διαθέσιμες. Ωστόσο, φέτος αποφασίστηκε να γίνει ένα βήμα πιο μαλακή επιλογή για το GP Μ. Βρετανίας (4-6 Ιουλίου), επομένως η σκληρή είναι η C2, η μέση η C3 και η μαλακή η C4.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Όσον αφορά το Spa-Francorchamps, όπου θα διεξαχθεί το GP Βελγίου μεταξύ 25-27 Αυγούστου, δύο από τις γόμες είναι οι ίδιες με πέρυσι, δηλαδή η C3 ως μέση και η C4 ως μαλακή. Ωστόσο, σε αντίθεση με πέρυσι, που η σκληρή ήταν η C2, αυτή τη φορά θα είναι η C1.
Αυτή η επιλογή έχει γίνει -όπως και σε ορισμένους προηγούμενους αγώνες- με στόχο να επιτραπεί μεγαλύτερη επιλογή στρατηγικών αγώνα, ώστε να είναι εξίσου ελκυστικές τακτικές ενός και δύο pit stop. Στο Silverstone, η πρόκληση θα είναι η διαχείριση της μέσης γόμας, η οποία τα τελευταία δύο χρόνια χρησίμευε στην πραγματικότητα ως μαλακή.
Ενώ στο Spa, το οποίο θα έχει επίσης σπριντ το Σάββατο, όσοι επιλέξουν τη σκληρή γόμα, με σκοπό να κάνουν μόνο ένα pit stop, θα πρέπει να λάβουν υπόψη τη διαφορά απόδοσης που χωρίζει πλέον τη σκληρή C1 από τη μέση C3.