O επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, η Pirelli, ανακοίνωσε τις γόμες που θα έχουν στη διάθεσή τους οι ομάδες στα πέντε πρώτα Grand Prix του φετινού Πρωταθλήματος. Φέτος, η συνολική γκάμα της Pirelli περιλαμβάνει έξι γόμες διαφορετικής μαλακότητας και αντοχής (από C1 έως C6), τρεις εκ των οποίων επιλέγονται για κάθε αγωνιστικό τριήμερο, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της πίστας.
Για το εναρκτήριο GP Αυστραλίας (14-16 Μαρτίου), με το λείο ασφαλτοτάπητα, έχουν επιλεγεί σχετικά μαλακές γόμες C3 (σκληρή), C4 (μέση), C5 (μαλακή). Ένα σκαλοπάτι πιο σκληρές γόμες θα είναι διαθέσιμες για το GP Κίνας (C2, C3 και C4), το οποίο είναι πολύ απαιτητικό όσον αφορά την καταπόνηση του εμπρός αριστερού ελαστικού, λόγω δύο παρατεταμένων στροφών 300 μοιρών.
Για τον 3ο γύρο της σεζόν, το GP Ιαπωνίας, οποίο διεξάγεται στην πίστα της Suzuka, που χαρακτηρίζεται από ταχύτατες στροφές, ασκώντας υψηλά πλευρικά φορτία στα εμπρός ελαστικά και αυξημένη θερμική καταπόνηση που δημιουργεί ο ασφαλτοτάπητας, η Pirelli επέλεξε τις τρεις πιο σκληρές γόμες: C1, C2 και C3.
- 8 μοντέλα που κερδίζουν επάξια τον τίτλο του “Game Changer”
- Τα Skoda Fabia & Skoda Kamiq τώρα με 0% επιτόκιο
- Μικρό μα και μεγαλειώδες SUV με όφελος έως 16.000 €
- Δοκιμάζουμε 4 ηλεκτρικά για την πόλη με τιμή από 9.900 €
- Στυλάτο B-SUV ανανεωμένο και φτηνότερο, από 19.990 ευρώ
Την ίδια επιλογή ελαστικών, δηλαδή τις τρεις πιο σκληρές γόμες, θα έχουν οι ομάδες και στο GP Μπαχρέιν, με το φθοροποιό ασφαλτοτάπητα και τις πολυάριθμες επιταχύνσεις από αργές στροφές που επιβαρύνουν τα ελαστικά του πίσω άξονα.
Τέλος, η Pirelli ανακοίνωσε ότι στο GP Σαουδικής Αραβίας, στο ταχύτατο σιρκουί πόλης της Jeddah, θα παράσχει ελαστικά που είναι ένα σκαλοπάτι πιο μαλακά από την περυσινή επιλογή της ιταλικής εταιρείας στο συγκεκριμένο αγώνα. Συνεπώς, στη Jeddah η C3 θα είναι η σκληρή γόμα, η C4 η μέση και η C5 η μαλακή.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Mario Isola, δήλωσε για την αλλαγή επιλογής στο GP Σαουδικής Αραβίας: «Το 2024, 18 από τους 20 οδηγούς είχαν ξεκινήσει με τη μέση γόμα, δηλαδή τη C3 και ένα πρώιμο αυτοκίνητο ασφαλείας ώθησε 14 από αυτούς να αλλάξουν αμέσως στη C2, η οποία ήταν τότε η σκληρή, την οποία διατήρησαν μέχρι το τέλος. Με μια πιο μαλακή τριάδα, πιστεύουμε ότι αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια κατάσταση όπου θα μπορούσε να υπάρξει ένας συνδυασμός μεταξύ στρατηγικών ενός ή δύο pit stop».