F1: Οι γόμες ελαστικών των πρώτων Grand Prix

Η Pirelli ανακοίνωσε τις γόμες που θα είναι διαθέσιμες στα πέντε πρώτα Grand Prix της φετινής σεζόν της Formula 1.

F1: Οι γόμες ελαστικών των πρώτων Grand Prix

Η Pirelli ανακοίνωσε τις γόμες που θα είναι διαθέσιμες στα πέντε πρώτα Grand Prix της φετινής σεζόν της Formula 1.

O επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, η Pirelli, ανακοίνωσε τις γόμες που θα έχουν στη διάθεσή τους οι ομάδες στα πέντε πρώτα Grand Prix του φετινού Πρωταθλήματος. Φέτος, η συνολική γκάμα της Pirelli περιλαμβάνει έξι γόμες διαφορετικής μαλακότητας και αντοχής (από C1 έως C6), τρεις εκ των οποίων επιλέγονται για κάθε αγωνιστικό τριήμερο, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της πίστας.

Για το εναρκτήριο GP Αυστραλίας (14-16 Μαρτίου), με το λείο ασφαλτοτάπητα, έχουν επιλεγεί σχετικά μαλακές γόμες C3 (σκληρή), C4 (μέση), C5 (μαλακή). Ένα σκαλοπάτι πιο σκληρές γόμες θα είναι διαθέσιμες για το GP Κίνας (C2, C3 και C4), το οποίο είναι πολύ απαιτητικό όσον αφορά την καταπόνηση του εμπρός αριστερού ελαστικού, λόγω δύο παρατεταμένων στροφών 300 μοιρών.

Για τον 3ο γύρο της σεζόν, το GP Ιαπωνίας, οποίο διεξάγεται στην πίστα της Suzuka, που χαρακτηρίζεται από ταχύτατες στροφές, ασκώντας υψηλά πλευρικά φορτία στα εμπρός ελαστικά και αυξημένη θερμική καταπόνηση που δημιουργεί ο ασφαλτοτάπητας, η Pirelli επέλεξε τις τρεις πιο σκληρές γόμες: C1, C2 και C3.

Formula 1 Testing in Bahrain Day 2

Την ίδια επιλογή ελαστικών, δηλαδή τις τρεις πιο σκληρές γόμες, θα έχουν οι ομάδες και στο GP Μπαχρέιν, με το φθοροποιό ασφαλτοτάπητα και τις πολυάριθμες επιταχύνσεις από αργές στροφές που επιβαρύνουν τα ελαστικά του πίσω άξονα.

Τέλος, η Pirelli ανακοίνωσε ότι στο GP Σαουδικής Αραβίας, στο ταχύτατο σιρκουί πόλης της Jeddah, θα παράσχει ελαστικά που είναι ένα σκαλοπάτι πιο μαλακά από την περυσινή επιλογή της ιταλικής εταιρείας στο συγκεκριμένο αγώνα. Συνεπώς, στη Jeddah η C3 θα είναι η σκληρή γόμα, η C4 η μέση και η C5 η μαλακή.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Mario Isola, δήλωσε για την αλλαγή επιλογής στο GP Σαουδικής Αραβίας: «Το 2024, 18 από τους 20 οδηγούς είχαν ξεκινήσει με τη μέση γόμα, δηλαδή τη C3 και ένα πρώιμο αυτοκίνητο ασφαλείας ώθησε 14 από αυτούς να αλλάξουν αμέσως στη C2, η οποία ήταν τότε η σκληρή, την οποία διατήρησαν μέχρι το τέλος. Με μια πιο μαλακή τριάδα, πιστεύουμε ότι αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια κατάσταση όπου θα μπορούσε να υπάρξει ένας συνδυασμός μεταξύ στρατηγικών ενός ή δύο pit stop».

F1 Γόμες ελαστικών 5 πρώτων GP του 2025

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!