Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA εξέτασε την πρόταση της Επιτροπής της Formula 1, σχετικά με την εφαρμογή υποχρεωτικής στρατηγικής 2 pit stop (τόσο σε βρεγμένες όσο και στεγνές συνθήκες) για το Grand Prix Μονακό, με πρωταρχικό σκοπό τη βελτίωση του αθλητικού θεάματος αυτού του αγώνα, δεδομένης της αξιοσημείωτης δυσκολίας προσπερασμάτων σε αυτή την πίστα.
Λόγω αυτού του χαρακτηριστικού, οι αγώνες τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει διαδικαστικοί, ακόμα και όταν ο επικεφαλής αντιμετωπίζει πρόβλημα, μπορεί να παραμείνει μπροστά, όπως έκανε ο Daniel Ricciardo, που είχε χάσει τους 163 ίππους του υβριδικού συστήματος της Red Bull, αλλά κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα.
Η απόφαση αυτή επιβάλλει τη χρήση τουλάχιστον τριών σετ ελαστικών στον αγώνα, ενώ η απαίτηση να χρησιμοπιοηθούν δύο διαφορετικές γόμες ελαστικών παραμένει, αν πρόκειται για αγώνα σε στεγνή πίστα. Ωστόσο, υπάρχουν ήδη αμφιβολίες για την ορθότητα της επιλογής αυτής.
- 8 μοντέλα που κερδίζουν επάξια τον τίτλο του “Game Changer”
- Τα Skoda Fabia & Skoda Kamiq τώρα με 0% επιτόκιο
- Μικρό μα και μεγαλειώδες SUV με όφελος έως 16.000 €
- Δοκιμάζουμε 4 ηλεκτρικά για την πόλη με τιμή από 9.900 €
- Στυλάτο B-SUV ανανεωμένο και φτηνότερο, από 19.990 ευρώ
Ο Bernadette Collins, πρώην επικεφαλής στρατηγικής της Aston Martin, ανέφερε το ενδεχόμενο η ομάδα ενός οδηγού που έχει βρεθεί στην ουρά της κατάταξης στους πρώτους γύρους, μπορεί να επιλέξει να τον καλέσει στα pits δύο φορές σε διαδοχικά περάσματα για να βγάλει την υποχρέωση, και να περιμένει τους αντιπάλους να κάνουν τα δικά τους υποχρεωτικά pit stop για να βρεθεί μπροστά τους στη συνέχεια, καθώς οι οδηγοί κινούνται συνήθως με μετρημένο ρυθμό.
Το GP Μονακό είναι ένας ιδιάζων αγώνας που διχάζει. Κάποιοι τον αγαπούν, άλλοι τον μισούν. Γεμάτος ιστορία, αποτελεί μία μοναδική πρόκληση για τους οδηγούς στις κατατακτήριες δοκιμές. Αλλά οι δρόμοι του πριγκιπάτου είναι πολύ στενοί για μονοθέσια πλάτους δύο μέτρων και αν δεν βρέξει ή συμβεί κάτι απρόοπτο, οι αγώνες γίνονται διαδικαστικοί. Αλλά η επιβολή δύο pit stop δεν είναι απαραίτητα ο καλύτερος τρόπος να τονωθεί το θέαμα.