Καθώς πλησιάζουμε στη χρονική περίοδο παρουσιάσεων των νέων μονοθεσίων της Formula 1 για το 2025 από τις ομάδες, ολοκληρώνονται και οι τελευταίες προετοιμασίες πριν από το ντεμπούτο τους στην πίστα.
Αυτές περιλαμβάνουν την εκκίνηση του κινητήρα για πρώτη φορά στο εργοστάσιο της ομάδας, μία πολύ σημαντική στιγμή για τους εργαζόμενους σε αυτήν, οι οποίοι συνήθως παρευρίσκονται εκεί για να δουν τους κόπους τους να επιβραβεύονται, καθώς οι περισσότεροι σπάνια έχουν την ευκαιρία να δουν το μονοθέσιο από κοντά.
Είναι η πρώτη φορά που το πλαίσιο, η μονάδα ισχύος και η μετάδοση του μονοθεσίου έχουν συναρμολογηθεί και λειτουργούν μαζί. Η διαδικασία επιτρέπει επίσης στις ομάδες να δοκιμάσουν και τον εξωτερικό εξοπλισμό (όπως ηλεκτρονικοί υπολογιστές) που απαιτείται για την εκκίνηση της μονάδας ισχύος και θα βρίσκονται στην πίστα.
- 8 μοντέλα που κερδίζουν επάξια τον τίτλο του “Game Changer”
- Τα Skoda Fabia & Skoda Kamiq τώρα με 0% επιτόκιο
- Μικρό μα και μεγαλειώδες SUV με όφελος έως 16.000 €
- Δοκιμάζουμε 4 ηλεκτρικά για την πόλη με τιμή από 9.900 €
- Στυλάτο B-SUV ανανεωμένο και φτηνότερο, από 19.990 ευρώ
The sound of 2025 🔊🔥 pic.twitter.com/p7BM568gMR
— McLaren (@McLarenF1) February 5, 2025
Διαδικασία εκκίνησης του κινητήρα της νέας McLaren
Η διαδικασία εκκίνησης του κινητήρα αποτελεί ορόσημο στο ετήσιο πλάνο κάθε ομάδας, για να επιτρέψει στα τμήματα σχεδιασμού, κατασκευής και προγραμματισμού να έχουν ένα κοινό στόχο για την παράδοση των επιμέρους εξαρτημάτων του μονοθεσίου.
Με αυτό τον τρόπο, οι ομάδες επιβεβαιώνουν τη σωστή λειτουργία τους, καθώς ελέγχουν τα δεδομένα για πιθανές ανωμαλίες. Το σύστημα τροφοδοσίας και άλλων υγρών περνούν έναν κύκλο πίεσης και θερμοκρασίας για να διαγνωστούν πιθανές διαρροές.
View this post on Instagram
Πρώτη εκκίνηση κινητήρα Mercedes W16
Πολλοί μηχανικοί βρίσκονται γύρω από το μονοθέσιο με φακούς ελέγχοντας την κατάσταση. Έπειτα από την ολοκλήρωση της διαδικασίας, η ομάδα θα αποσυναρμολογήσει το μονοθέσιο για να το στείλει στην πίστα που θα διεξαχθούν οι πρώτες δοκιμές.
A new F1 season begins… pic.twitter.com/UsM1zK1zKd
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) February 7, 2025
Πρώτη εκκίνηση κινητήρα Ferrari SF-25
H Alpine αποκάλυψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την τοποθέτηση ενός αυτοκόλλητου στο πλαίσιο της νέας A525. Ωστόσο, το αυτοκόλλητο αυτό υποδείκνυε ότι το συγκεκριμένο ήταν το πλαίσιο 05. Αυτό πιθανότατα σημαίνει ότι η γαλλική ομάδα δεν έχει τροποποιήσει καθόλου το περυσινό της πλαίσιο και σκοπεύει να αγωνιστεί με αυτό για δεύτερη σεζόν, ώστε να εξοικονομήσει πόρους για την εξέλιξη του μονοθεσίου του 2026.
It’s the details that make you RISE HIGHER ⚡️ pic.twitter.com/uvxrY7rMCm
— BWT Alpine Formula One Team (@AlpineF1Team) February 11, 2025
Τέλος, ο Ιταλός τεχνικός αναλυτής Paolo Filisetti έγραψε στο ιταλικό εβδομαδιαίο περιοδικό Auto Sprint ότι η μονάδα ισχύς της Red Bull Powertrains για το 2026 αντιμετωπίζει προβλήματα στον τομέα τόσο των επιδόσεων όσο και της αξιοπιστίας.
One week until that new car smell 😮💨#F1 || #RedBullRacing pic.twitter.com/SGHjrqnyUu
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) February 11, 2025