Στο GP Ισπανίας, 10ο γύρο της φετινής σεζόν του Πρωταθλήματος της Formula 1, ο Ferrari επέσπευσε την παρουσίαση ενός αεροδυναμικού πακέτου αναβαθμίσεων κυρίως στο δάπεδο της SF-24 (αλλά όχι μόνο), το οποίο όμως δεν λειτούργησε όπως θα ήθελε το τεχνικό τμήμα του Maranello.
Αυτό το αεροδυναμικό πακέτο έκανε πιο έντονα τα προβλήματα αναπηδήσεων της Ferrari στις γρήγορες στροφές. Για αυτό και η Ferrari έκανε συγκριτικές δοκιμές στις ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής του GP Μ. Βρετανίας, με τον Carlos Sainz να μην το χρησιμοποιεί και τον Charles Leclerc να το έχει στο δικό του μονοθέσιο.
Εντέλει, η Ferrari αποφάνθηκε ότι είχε καλύτερη απόδοση χωρίς τις αναβαθμίσεις της Βαρκελώνης και από το Σάββατο, αμφότερα τα μονοθέσια είχαν προδιαγραφές του πακέτου που παρουσιάστηκε στην Imola νωρίτερα φέτος (7ος γύρος της σεζόν), καθώς αυτό έκανε την SF-24 πιο εύκολη στην οδήγηση στις γρήγορες στροφές του Silverstone.
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Ωστόσο, χρησιμοποιώντας το πακέτο της Imola, η Ferrari έχει βρεθεί πίσω σε απόδοση σε σύγκριση με τις McLaren, Mercedes και Red Bull, που έχουν παρουσιάσει επιτυχημένες αναβαθμίσεις στα δικά τους μονοθέσια τους τελευταίους μήνες. Η ιταλική ομάδα έχει καταλήξει να είναι από 2η δύναμη στην αρχή της σεζόν, σε 4η ομάδα του grid.
Ο Carlos Sainz δήλωσε: «Είναι σαφές ότι δεν είναι καλό. Έχουμε ουσιαστικά το ίδιο μονοθέσιο με αυτό της Imola και από τότε και μετά όλοι έχουν αναβαθμίσει, πιθανότατα έχουν προσθέσει δύο δέκατα στο μονοθέσιο και εμείς έπρεπε να πάμε πίσω».
«Χάσαμε 2-3 μήνες κέρδους απόδοσης στην αεροδυναμική σήραγγα ή απόδοσης που θα μπορούσαμε να είχαμε προσθέσει, οπότε σαφώς δεν πήραμε τις σωστές αποφάσεις τον τελευταίο καιρό. Αλλά είναι ξεκάθαρο ότι οι αντίπαλοί μας βρίσκονται ένα μεγάλο βήμα μπροστά από εμάς».
Ο Sainz δήλωσε επίσης ότι με το καινούργιο δάπεδο, το μονοθέσιο της Ferrari δεν θα μπορεί να οδηγηθεί στις γρήγορες στροφές του Spa-Francorchamps (όπου θα διεξαχθεί ο τελευταίος αγώνας πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα). Ωστόσο, η ιταλική ομάδα ενδέχεται να χρησιμοποιήσει την τελευταία έκδοση εξελίξεων στην πίστα της Ουγγαρίας, η οποία δεν έχει τόσες πολλές γρήγορες στροφές.
Ο Sainz ανέφερε για το Hungaroring: «Θα έχουμε αναπηδήσεις στις στροφές 4 και 11, αλλά μέχρι να έρθει κάτι καλύτερο ίσως χρειαστεί να ζήσουμε με τις αναπηδήσεις για λίγο καιρό. Σε πίστες με γρήγορες στροφές, ίσως χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε το δάπεδο του παλαιότερου πακέτου. Αν δεν το κάνουμε αυτό, το μονοθέσιο δεν θα μπορεί να οδηγηθεί με το άλλο πακέτο».
«Πιστεύω ότι η ομάδα θα κάνει τις σωστές επιλογές από πίστα σε πίστα μέχρι να έρθει ένα πιο σταθερό πακέτο, το οποίο δεν αναπηδά σε υψηλές ταχύτητες και είναι καλό στις αργές στροφές, και τότε θα αρχίσουμε να σκεφτόμαστε να παλεύουμε ξανά με τις τρεις κορυφαίες ομάδες».
Αξίζει να αναφερθεί ότι τον Ιούλιο ξεκίνησε να εργάζεται στο τεχνικό τμήμα του Maranello ως επικεφαλής γκρουπ σχεδιασμού συνθετικών εξαρτημάτων ο Cedric Sambardier, ο οποίος εργαζόταν από το 2017 στη Red Bull.