F1-GP Μπαχρέιν FP2: «1-2» της Mercedes, με τον Hamilton επικεφαλής

Οι δύο Mercedes βρέθηκαν στην κορυφή των χρόνων της μοναδικής αντιπροσωπευτικής περιόδου ελεύθερων δοκιμών της πρεμιέρας της φετινής σεζόν της Formula 1, το GP Μπαχρέιν, με το Lewis Hamilton επικεφαλής, εμπρός από τον George Russell.

F1-GP Μπαχρέιν FP2: «1-2» της Mercedes, με τον Hamilton επικεφαλής

Οι δύο Mercedes βρέθηκαν στην κορυφή των χρόνων της μοναδικής αντιπροσωπευτικής περιόδου ελεύθερων δοκιμών της πρεμιέρας της φετινής σεζόν της Formula 1, το GP Μπαχρέιν, με το Lewis Hamilton επικεφαλής, εμπρός από τον George Russell.

To FP2 είναι η μοναδική περίοδος ελεύθερων δοκιμών του GP Μπαχρέιν, τον εναρκτήριο αγώνα της φετινής σεζόν της Formula 1, που διεξάγεται σε αντιπροσωπευτικές συνθήκες, στις θερμοκρασίες που θα πραγματοποιηθούν οι κατατακτήριες δοκιμές και ο αγώνας. Θα πρέπει να θεωρείται έκπληξη ότι οι Mercedes βρέθηκαν στην κορυφή των χρόνων, αλλά υπάρχει η υποψία ότι χρησιμοποίησαν πιο επιθετικές ρυθμίσεις μονάδας ισχύος.

Ο Lewis Hamilton ξεκίνησε τη διαδικασία με ένα πολύ καλό χρόνο (1:30.751) στο ξεκίνημα του FP2 με τη μαλακή γόμα. Παράλληλα, ο Charles Leclerc βγήκε εκτός πίστας στην τελευταία στροφή της πρώτης του γρήγορης προσπάθειας. Η τελευταία στροφή δυσκόλεψε και το Lando Norris στο 25ο λεπτό, στο μοναδικό του γρήγορο γύρο με το δεύτερο σετ μαλακής γόμας ελαστικών. Ο Βρετανός, που στην αρχή της διαδικασίας ανέφερε ότι η McLaren του ακουμπούσε στο έδαφος περισσότερο από το πρωί, κατέληξε στην τελευταία θέση.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Μπαχρέιν

Στην αντίστοιχη προσπάθειά του, ο Leclerc μπλόκαρε τα φρένα του στην 4η στροφή, ενώ ο Hamilton μείωσε κατά 0,4 δλ. την προηγούμενη επίδοσή του. Αμέσως μετά έκανε τη δική του προσπάθειά του ο Max Verstappen, ο οποίος έκανε πολλές διορθώσεις στις πρώτες στροφές, βγήκε εκτός ορίων πίστας στην 4η στροφή και βρέθηκε 0,477 δλ. πίσω από τη Mercedes του 7 φορές Πρωταθλητή.

Αμέσως μετά, ο George Russell πλησίασε τον team-mate του στα 0,2 δλ., σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στο 3o sector. Λίγα λεπτά αργότερα, ο Fernando Alonso τοποθέτησε την Aston Martin του στην 3η θέση, έχοντας κάνει (όπως και στο FP1) το γύρο του πιο αργά από τους κύριους αντιπάλους του, με την πρόσφυση της πίστας να έχει αυξηθεί.

Ο Alonso βρέθηκε 0,286 δλ. μακριά από την κορυφή, εμπρός από το συμπατριώτη του, Carlos Sainz με τη Ferrari. O Sainz ήταν 0,4 δλ. μακριά από τον επικεφαλής, και μόλις 15 χλστ. του δλ. εμπρός από τον Oscar Piastri. O Verstappen ήταν 6ος, με το Nico Hulkenberg να κάνει την έκπληξη με τη Haas στην 7η θέση, ενώ οι Lance Stroll (Aston Martin), Leclerc και Sergio Perez (Red Bull), συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Η Red Bull έδειξε όμως την υπεροχή της στις προσομοιώσεις αγώνα, όπου μπορούσε να διαχειριστεί καλύτερα τα ελαστικά της. O Verstappen είχε τη δυνατότητα να παραμείνει κάτω από το 1:37 έως το τέλος του stint του, σε αντίθεση με όλους τους υπόλοιπους αντιπάλους του. Ωστόσο, οι αρχικοί χρόνοι ήταν πολύ κοντά με αυτούς της Mercedes. O Verstappen εξέφρασε και πάλι παράπονα για τη συμπεριφορά του κιβωτίου στα ανεβάσματα στην προσομοίωση εκκίνησης.

O Leclerc δεν ήταν ευχαριστημένος με το Lance Stroll και μία από τις RB, που βρίσκονταν σε αργό γύρο και κατά τη γνώμη του δεν έκαναν στην άκρη εγκαίρως, διότι δεν κοιτούσαν τους καθρέπτες τους. Όπως γνωρίζαμε από τις δοκιμές προετοιμασίας, το ξεκίνημα της σεζόν θα είναι δύσκολο για την Alpine, η οποία φημολογείται ότι είναι 10 κιλά πάνω από το όριο βάρους, γεγονός που της κοστίζει τουλάχιστον 0,3 δλ. στο γύρο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!