F1: Υποστροφή στις αργές στροφές για τη Ferrari

O οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc, δήλωσε ότι η επικράτηση στον εναρκτήριο αγώνα της φετινής σεζόν της Formula 1, το GP Μπαχρέιν, θα εξαρτηθεί από τη διαχείριση της υποστροφής στις αργές στροφές, που δυσκόλεψε τη Scuderia στις δοκιμές προετοιμασίας.

F1: Υποστροφή στις αργές στροφές για τη Ferrari

O οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc, δήλωσε ότι η επικράτηση στον εναρκτήριο αγώνα της φετινής σεζόν της Formula 1, το GP Μπαχρέιν, θα εξαρτηθεί από τη διαχείριση της υποστροφής στις αργές στροφές, που δυσκόλεψε τη Scuderia στις δοκιμές προετοιμασίας.

Το δύσκολο ξεκίνημα της Ferrari στην περυσινή σεζόν της Formula 1, οδήγησε σε αλλαγή σχεδιαστικής φιλοσοφίας στα μέσα της χρονιάς. Φέτος, η Scuderia έχει ανασχεδιάσει από τη βάση της τη νέα SF-24. Στόχος της ιταλικής ομάδας ήταν να παρέχει στους πιλότους της ένα μονοθέσιο πιο εύκολο στην οδήγηση.

Σύμφωνα με την αίσθηση των οδηγών της Ferrari, ο στόχος αυτός επετεύχθη, με την SF-24 χωρίς να επηρεάζεται όσο πέρυσι η ισορροπία πρόσφυσης μεταξύ των αξόνων από ριπές ανέμου. Όλα αυτά θα πρέπει να έχουν βελτιώσει και την καταπόνηση ελαστικών. Ο Charles Leclerc πιστεύει ότι επειδή η Ferrari διαθέτει μία καλύτερη πλατφόρμα, θα έχει τη δυνατότητα να επικεντρωθεί στην προσθήκη επιδόσεων αντί να αφιερώνει χρόνο στην κατανόηση προβλημάτων.

Ο Leclerc δήλωσε: «Έχουμε μια ισχυρότερη και πολύ πιο σταθερή βάση σε σύγκριση με πέρυσι, που δεν είχε συνοχή και ήταν πολύ πιο δύσκολο για εμάς να καταλάβουμε προς ποια κατεύθυνση να δουλέψουμε. Έτσι, αυτό μου δίνει την αυτοπεποίθηση για το μέλλον ότι ο ρυθμός εξέλιξης μπορεί να είναι καλύτερος από ό,τι ήταν στο πρώτο μέρος της περασμένης χρονιάς, όπου ίσως ήμασταν λίγο πιο επίπεδοι με τη βελτίωσή μας, επειδή απλά έπρεπε να καταλάβουμε από πού προερχόταν αυτή η έλλειψη συνοχής. Οπότε αυτό είναι θετικό».

Όταν ο Leclerc ρωτήθηκε για τους τομείς στους οποίους θα πρέπει να βελτιωθεί η Ferrari, «Υπάρχουν πολλά πράγματα. Για να μπούμε στις λεπτομέρειες, νομίζω ότι συνολικά είδαμε ότι στις αργές στροφές υπάρχει ακόμα κάποια πρόοδος που πρέπει να γίνει. Έχουμε αρκετή υποστροφή αυτή τη στιγμή, δυσκολευόμαστε στην περιστροφή του μονοθεσίου».

«Νομίζω ότι αυτή είναι η τάση σε όλο το paddock, γιατί όταν κοιτάζω τα onboard πλάνα, νομίζω ότι όλοι φαίνεται να δυσκολεύονται με αυτό. Αλλά το θέμα είναι ποια ομάδα θα είναι αυτή που θα περιοριστεί περισσότερο από την υποστροφή στις αργές στροφές, καθώς έχουμε λίγη δουλειά να κάνουμε σε αυτό. Ωστόσο, δε σταματά εκεί. Υπάρχουν πολλοί τομείς στους οποίους πρέπει να δουλέψουμε».

F1 - Charles Leclerc (Ferrari), GP Μπαχρέιν 2024

«Από την άλλη, προφανώς είναι ένα σχετικό άθλημα και πρέπει να δούμε μετά τις πρώτες κατατακτήριες δοκιμές, μετά τον πρώτο αγώνα, ποιες είναι οι κύριες αδυναμίες σε σύγκριση με τους αντιπάλους μας. Έπειτα από τον πρώτο αγώνα, θα δούμε με σειρά προτεραιότητας ποιες είναι οι μεγαλύτερες αδυναμίες σε σύγκριση με τους άλλους».

Όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα της Ferrari, ο Leclerc δήλωσε: «Προς το παρόν, είναι αδύνατο να καταλάβουμε πού βρισκόμαστε. Ωστόσο, είναι μια πίστα στην οποία ήμασταν δυνατοί στο παρελθόν και ελπίζω ότι μπορούμε να διεκδικήσουμε τη νίκη. Πέρυσι ήταν πολύ δύσκολο να χαμογελάσω για οτιδήποτε, επειδή ήταν ένα πολύ δύσκολο τεστ, ίσως το χειρότερο που έχω βιώσει ποτέ στην καριέρα μου στη Formula 1, καθώς τίποτα δεν πήγαινε καλά».

«Φέτος είναι πιο κοντά σε αυτό που περιμέναμε. Αλλά δεν πρέπει να συγχέουμε την καλύτερη συμπεριφορά του μονοθεσίου με την ανταγωνιστικότητα. Το μονοθέσιο είναι προς το παρόν πολύ πιο εύκολο στην οδήγηση. Ωστόσο, για την ανταγωνιστικότητα, πρέπει ακόμα να το δούμε».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!