F1 – GP Μονακό FP2: «1-2» για τη Ferrari, με Leclerc επικεφαλής

Αμφότερες οι Ferrari είχαν διαφορά 0,3 δλ. από την ταχύτερη Red Bull στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής.

F1 – GP Μονακό FP2: «1-2» για τη Ferrari, με Leclerc επικεφαλής

Αμφότερες οι Ferrari είχαν διαφορά 0,3 δλ. από την ταχύτερη Red Bull στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής.

Αφότου ολοκλήρωσε το FP1 επικεφαλής ο Charles Leclerc ήταν ταχύτερος και στη δεύτερη διαδικασία διάρκειας 60 λεπτών της Παρασκευής. Ο Carlos Sainz έκανε το «1-2» για τη Ferrari, όντας μόλις 0,044 δλ. πίσω από τον team-mate του. Στο στρατόπεδο της Red Bull, ο Sergio Perez ήταν και πάλι ταχύτερος από τον Max Verstappen, ο οποίος αντιμετώπιζε δυσκολίες στην προσέγγιση της πρώτης στροφής.

Εκεί, ο Perez ήταν έως και 0,25 δλ. ταχύτερος από τον team-mate του στην 1η στροφή μόνο σε μερικές προσπάθειες, φρενάροντας πιο αργά. Ο Verstappen ανέφερε στον ασύρματο ότι το μονοθέσιο προσεγγίζει με τα τέσσερα τη συγκεκριμένη στροφή και δε «θέλει» να φρενάρει αργά. Η διαφορά και των δύο Ferrari από τον Perez ξεπέρασε τα 0,3 δλ. Αμφότεροι οι οδηγοί της Red Bull δήλωσαν ότι η Ferrari έχει το πλεονέκτημα και δεν περίμεναν τη διαφορά να είναι τόσο μεγάλη. Ο Verstappen ανέφερε ότι δοκίμασε κάποια πράγματα με το στήσιμο, αλλά προτιμούσε τη συμπεριφορά της RB18 στο FP1.

Στις προσομοιώσεις αγώνα, η Ferrari δεν έκανε πολλούς γύρους. Ο Leclerc έκανε ορισμένους με τη μαλακή γόμα, δεδομένης της παράξενης στρατηγικής της Scuderia να χρησιμοποιήσει δύο σετ μέση γόμας στο FP1 και τη σκληρή στο FP2, με την οποία πραγματοποίησε και τη δοκιμαστική εκκίνηση στο τέλος της διαδικασίας, ενώ το ελαστικό αυτό μάλλον δε θα χρησιμοποιηθεί την Κυριακή στον αγώνα. Η McLaren συνέχισε να δείχνει ανταγωνιστική, τουλάχιστον στα χέρια του Lando Norris, ο οποίος σημείωσε και πάλι την 5η επίδοση, όντας ο ταχύτερος από τους «υπόλοιπους», παρότι αναρρώνει ακόμα από την αμυγδαλίτιδα από την οποία υπέφερε και στο GP Ισπανίας.

Πιο κακή ήταν η ημέρα για τον Daniel Ricciardo, ο οποίος στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια, έπειτα από είχε υποστροφή στο πρώτο κομμάτι του ταχύτατου chicane της Πισίνας, προσπάθησε να τη διορθώσει, αλλά το μονοθέσιο κατευθύνθηκε προς τις μπαριέρες, στις οποίες προσέκρουσε με ορμή, φέρνοντας την κόκκινη σημαία. Ο Αυστραλός δήλωσε ότι δοκίμαζε κάτι στο στήσιμο που αποδείχθηκε υπερβολικά επιθετικό, πιθανώς μαλακότερες ρυθμίσεις στην πίσω ανάρτηση, που έκαναν το μονοθέσιο πιο νευρικό.

Ο George Russell με την Mercedes βρέθηκε πίσω από το συμπατριώτη του στον πίνακα των χρόνων. O Βρετανός είχε τη δυνατότητα να κινηθεί αρκετά ανταγωνιστικά (αν και ακούμπησε λίγο τις μπαριέρες κάποια στιγμή), όντας 0,85 δλ. ταχύτερος του Lewis Hamilton, που κατετάγη 12ος. Η Mercedes παρουσιάζει πολλές αναπηδήσεις, αλλά όχι από αεροδυναμικά αίτια. Πιο πολύ επειδή προέρχονται από το γεγονός ότι η W13 έχει πολύ σκληρές ρυθμίσεις, για να είναι πιο γρήγορη. Ο Hamilton δήλωσε ότι πάλευε με το μονοθέσιο, ενώ ο Russell δεν είναι σίγουρος ότι η Mercedes μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο. Η Mercedes είναι πολύ γρήγορη στο πρώτο sector, αλλά χάνει πολύ χρόνο στις αργές στροφές του δεύτερου τμήματος.

Ο Pierre Gasly βρέθηκε στην 7η θέση και ο Yuki Tsunoda στη 10η, με την AlphaTauri να είναι η μοναδική ομάδα, πέραν από τις δύο κορυφαίες- που είδε αμφότερους τους οδηγούς της εντός της πρώτης δεκάδας. Στην πρώτη δεκάδα βρέθηκε επίσης και ο Fernando Alonso (8ος), ο οποίος ήταν 1,3 δλ. ταχύτερος από τον έτερο οδηγό της Alpine, Esteban Ocon, που κατέληξε στην 10 θέσεις πίσω.

Όπως επίσης και ο Sebastian Vettel (9ος), που πραγματοποίησε ένα εκπληκτικό σώσιμο εκεί όπου είχε το ατύχημά του ο Ricciardo. Ο Γερμανός κινήθηκε κάτι λιγότερο από 0,6 δλ. ταχύτερα από τον team-mate του στην Aston Martin, Lance Stroll, που κατετάγη 16ος. Αντίστοιχη περίπου διαφορά υπήρχε μεταξύ και των οδηγών της Haas, με την αμερικανική ομάδα να έχει αντικαταστήσει την MGU-K και το κιβώτιο στο μονοθέσιο του Mick Schumacher.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!