F1 – GP Μονακό FP1: Ο Charles Leclerc επικεφαλής

Παρότι ο Charles Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο των πρώτων ελεύθερων δοκιμών του GP Μονακό, οι διαφορές είναι πολύ μικρές μεταξύ των οδηγών των δύο κορυφαίων ομάδων.

F1 – GP Μονακό FP1: Ο Charles Leclerc επικεφαλής

Παρότι ο Charles Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο των πρώτων ελεύθερων δοκιμών του GP Μονακό, οι διαφορές είναι πολύ μικρές μεταξύ των οδηγών των δύο κορυφαίων ομάδων.

Αυτό προμηνύει ότι η μάχη για την επικράτηση στους δρόμους του πριγκιπάτου θα είναι συναρπαστική, καθώς φαίνεται ότι η διαφορά απόδοσης μεταξύ των δύο κορυφαίων μονοθεσίων είναι πολύ μικρή. Ο Charles Leclerc είχε διαφορά μόλις 39 χλστ. του δλ. από τον 2ο, Sergio Perez. Ο Carlos Sainz βρέθηκε στην 3η θέση 70 χλστ. του δλ. από τον επικεφαλής team-mate του, ενώ ο Max Verstappen σημείωσε τον 4ο χρόνο, όντας 181 χλστ. του δλ. πίσω από τον Μονεγάσκο.

Η Ferrari ήταν η μοναδική ομάδα που ξεκίνησε τη διαδικασία με τη μέση γόμα, ενώ όλοι οι άλλοι επέλεξαν να ξεφορτωθούν ένα σετ σκληρής γόμας στη «χλωρή» πίστα, για να περάσουν μετά στη μέση (ή τη μαλακή, στην περίπτωση των Aston Martin και Williams). Η Ferrari χρησιμοποίησε όμως δύο σετ μέσης γόμας στο FP1.

O Sainz αναγκάστηκε να εγκαταλείψει δύο γύρους στους οποίους ήταν ταχύτερος, τον ένα λόγω μποτιλιαρίσματος και τον άλλο λόγω εξόδου στο chicane μετά το τούνελ. Εκεί έχασε τα φρένα και ο Leclerc σε γρήγορη προσπάθειά του. Ο Μονεγάσκος είχε έξοδο και στην πρώτη στροφή, όπου εκτός πίστας βγήκαν και οι δύο οδηγοί της Red Bull.

Τα αρχικά σημάδια δείχνουν ότι η McLaren είναι ανταγωνιστική, όπως και πέρυσι στο Μονακό, καθώς ο Lando Norris βρέθηκε στην 5η θέση και ο Daniel Ricciardo στην 7η. Μένει να αποδειχθεί αν θα έχει τη δυνατότητα να διατηρήσει την καλή αυτή εικόνα και στο υπόλοιπο Σαββατοκύριακο.

Καλή εικόνα έδειξε και η AlphaTauri, με τον Pierre Gasly να χωρίζει τις δύο McLaren, παρότι ο Γάλλος τραυμάτισε μια ζάντα στις μπαριέρες. Ίσως το μικρότερο μεταξόνιο της AT03 βολεύεται καλύτερα στους δρόμους του πριγκιπάτου, αν και για την ιταλική ομάδα μένει να αποδειχθεί αν θα διατηρήσει αυτή την καλή εικόνα.

Πιο δύσκολα έδειχναν τα πράγματα για τους οδηγούς της Mercedes. Ιδιαίτερα ο Lewis Hamilton (10ος) είχε συνεχή παράπονα για αναπηδήσεις στο μονοθέσιό του. Η W13 έδειχνε αρκετά πιο άκαμπτη από τους περισσότερους αντιπάλους της, με πιο σκληρές αναρτήσεις και αδυναμία να ανταπεξέλθει στις ανομοιομορφίες του οδοστρώματος αποτελεσματικά.

Εν γένει τα φετινά, πιο βαριά, άκαμπτα και δυσκίνητα μονοθέσια είναι αρκετά νευρικά στους δρόμους του Μονακό, δυσχεραίνοντας το έργο των οδηγών, που παλεύουν περισσότερο με το τιμόνι. Τα παράπονα ήταν πολυάριθμα στον ασύρματο και οι οδηγοί δεν μπορούσαν να ανακτήσουν έλεγχο στα μπλοκαρίσματα φρένων και τις στιγμές υπερστροφής.

Ο Sebastian Vettel σημείωσε τον 9ο χρόνο, χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα, ενώ ο Valtteri Bottas αντιμετώπισε πρόβλημα με το την MGU-K της Ferrari, το οποίο η ομάδα της Alfa Romeo ξεκίνησε να αντικαθιστά κατά τη διάρκεια της διαδικασίας με τον Φινλανδό να έχει συμπληρώσει μόλις δύο γύρους.

Προβλήματα με την MGU-K της Ferrari αντιμετώπισε στο 20ό περίπου λεπτό του FP1 και ο Mick Schumacher, ο οποίος δεν κατάφερε να επιστρέψει στο γκαράζ της Haas, καθώς το μονοθέσιό του ακινητοποιήθηκε στην είσοδο του pit lane, προκαλώντας κόκκινη σημαία. Το πρόβλημα δημιούργησε ζημιά και στο ημιαξόνιο του μονοθεσίου του Γερμανού.

Ο κινητήρας του Schumacher o πρώτος φετινός, που χρησιμοποιείται πλέον μόνο στις ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής. Η Haas θα πάρει την υγιή MGU-K από τη φετινή μονάδα, θα την συνδυάσει με τον πρώτο κινητήρα για το FP2 και αύριο θα τοποθετήσει και τα υπόλοιπα εξαρτήματα της δεύτερης μονάδας, με την οποία θα αγωνιστεί ο Γερμανός. Ο Bottas χρησιμοποιούσε τη 2η φετινή μονάδα του και θα χρειαστεί να «δανειστεί» την MGU-K από τον 3ο κινητήρα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!