Ράλλυ Ακρόπολις: Σεπτέμβριο και το 2022

Η FIA ανακοίνωσε το πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ για την επόμενη σεζόν

Ράλλυ Ακρόπολις: Σεπτέμβριο και το 2022

Η FIA ανακοίνωσε το πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ για την επόμενη σεζόν

To 2022 σηματοδοτεί την υβριδική εποχή του WRC, με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της κορυφαίας κατηγορίας Rally1 να φέρουν και ηλεκτρικό μοτέρ πέρα από τον 1.6 κινητήρα βενζίνης των 380 ίππων. Όπως ήταν γνωστό εδώ και καιρό, στο πρόγραμμα θα βρίσκεται και το Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο έχει εξασφαλίσει την παρουσία του στο θεσμό και το 2023. Το καλεντάρι που ανακοίνωσε η FIA περιλαμβάνει 13 αγώνες, με το Ακρόπολις να είναι ο 10ος και να διεξάγεται ξανά το Σεπτέμβριο και συγκεκριμένα από τις 8 έως τις 11 του μήνα. Στο πρωτάθλημα που είναι το 50ό, συμπεριλαμβάνεται και το Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας, για πρώτη φορά από το 2012. Επίσης, θα διεξαχθεί και πάλι το ασφάλτινο ράλλυ της Κροατίας, αλλά και οι αγώνες σε Κένυα (Σαφάρι) και Ιαπωνία (φινάλε στις 10-13 Νοεμβρίου). Η αρχή θα γίνει όπως κάθε χρόνο στο Μόντε Κάρλο (20-23 Ιανουαρίου).

«Ο εθνικός μας αγώνας επανήλθε αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις και επανασυστήθηκε με το νέο, σύγχρονο πρόσωπό του σε παλιούς και νέους φίλους. Αυτό το νέο πρόσωπο του αγώνα δεν εξαντλείται σε μία και μόνο χρονιά. Για την ακρίβεια, έχουμε ήδη εξασφαλίσει την παρουσία της χώρας μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ τουλάχιστον μέχρι και το 2023, ωστόσο από σήμερα κιόλας βάζουμε τις βάσεις για την αμέσως επόμενη χρονιά, το 2022. Από σήμερα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε την ημερομηνία του επόμενου ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, κάτι που σημαίνει ότι δεν υπάρχει κανένα περιθώριο ανάπαυλας. Ο αγώνας μας, έπειτα και από την επιτυχή διοργάνωσή του υπό άστατες καιρικές συνθήκες, βρήκε μια νέα θέση στο ημερολόγιο του WRC, αφού και για το 2022 η διεξαγωγή του θα γίνει το Σεπτέμβριο. Και η Πολιτεία αυτό που θα εγγυηθεί είναι ακόμα μία εξαιρετική -με πολλές εκπλήξεις- διοργάνωση!», δήλωσε ο Υφυπουργός Αθλητισμού και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, Λευτέρης Αυγενάκης.

Οι κανονισμοί του WRC για το 2022 επιβάλλουν τη χρήση υβριδικής τεχνολογίας με τον κοινό για όλες τις ομάδες ηλεκτροκινητήρα της γερμανικής Compact Dynamics, ισχύος 136 ίππων. Λαμβάνει ενέργεια από μπαταρία χωρητικότητας 3,9 kWh, η οποία θα φορτίζει τόσο κατά την επιβράδυνση όσο και από εξωτερική πηγή, κατά τη διάρκεια του σέρβις. Η φόρτιση από το 20% στο 80% θα διαρκεί περίπου 20 λεπτά.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!