Ο Maximilian Günther ηγήθηκε του Jean-Eric Vergne στο «1-2» της DS Penske στον πρώτο αγώνα της Formula E στη Σαγκάη αυτό το Σαββατοκύριακο, σε έναν περίπλοκο στρατηγικά αγώνα. Ήταν η πρώτη φορά που η μορφή αγώνων με pit boost ταχείας φόρτισης χρησιμοποιήθηκε σε μια πίστα όπου η τακτική της υψηλής εξοικονόμησης ενέργειας ήταν πολύ πιθανή.
Η προσθήκη υποχρεωτικών pit stop σε αγώνες που ήδη χαρακτηρίζονταν με τη διαμόρφωση από τρενάκια μονοθεσίων και δύο από τις νέες ισχυρές λειτουργίες Attack Mode έμοιαζαν ότι θα προκαλούσαν σύγχυση στην έναρξη της σεζόν.
Αλλά με όλους τους αγώνες με pit stop να διεξάγονται μέχρι στιγμής σε πιο στενές πίστες, όπου η τακτική του εξοικονόμησης ενέργειας δεν ήταν απαραίτητη, ο πρώτος αγώνας στην τροποποιημένη χάραξη της πίστας της Formula 1 στην Κίνα ήταν η πρώτη ευκαιρία να δούμε αν ο συνδυασμός των μορφών λειτουργούσε.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Παρότι που ο poleman Max Günther κατέκτησε τη νίκη με τεράστια διαφορά -για τα δεδομένα της Formula E- 7 δευτερολέπτων, αυτό οφείλεται στην εξαιρετική τακτική να έχει μικρής λειτουργίας Attack Mode και έχοντας εξοικονομήσει περισσότερη ενέργεια από τους άλλους πρωτοπόρους όταν ολοκληρώθηκε το παράθυρο των pit stop και το grid επανήλθε κοντά. Αυτό επέτρεψε στον Günther να επιτεθεί στον πρωτοπόρο του Πρωταθλήματος Oliver Rowland και να καταφέρει να προσπεράσει.
Αλλά πίσω του, μόλις 2,7 δευτερόλεπτα χώριζαν τη 2η με τη 10η θέση, με τον team-mate του Guenther στην DS Penske, Jean-Eric Vergne να κερδίζει δύο θέσεις και να ανεβαίνει από την 4η στη 2η με μια βουτιά στο τελικό chicane, προσπερνώντας τους Taylor Barnard (ο οποίος συμπλήρωσε το βάθρο με τη McLaren και ανέβηκε στη 2η θέση της βαθμολογίας) και Dan Ticktum (Cupra Kiro).
Ο επικεφαλής της βαθμολογίας, Oliver Rowland, τερμάτισε με το μονοθέσιο της εργοστασιακής ομάδας της Nissan στην 5η θέση, αλλά κατάφερε να επεκτείνει το -κυριαρχικό- βαθμολογικό του προβάδισμα από τους 77 στους 86 βαθμούς.