Thierry Neuville στο MotorOne: Θα ήθελα η ειδική στην Αθήνα να είναι μεγαλύτερη

Στο περιθώριο της παρουσίασης των νέων Hyundai N στα Μέγαρα, ο Βέλγος οδηγός μας μίλησε για το Ράλλυ Ακρόπολις και τις αλλαγές που έρχονται το 2022 στο WRC

Thierry Neuville στο MotorOne: Θα ήθελα η ειδική στην Αθήνα να είναι μεγαλύτερη

Στο περιθώριο της παρουσίασης των νέων Hyundai N στα Μέγαρα, ο Βέλγος οδηγός μας μίλησε για το Ράλλυ Ακρόπολις και τις αλλαγές που έρχονται το 2022 στο WRC

Είχαμε τη χαρά να συναντήσουμε τον Thierry Neuville στην παρουσίαση των νέων Hyundai i20 N, i30 N και Kona N, στην πίστα των Μεγάρων. Ο Βέλγος οδηγός μίλησε για τα τρία μοντέλα και τη συμμετοχή του στην εξέλιξη των i20 N και i30 Ν πριν κάνει μερικούς γρήγορους γύρους μέσα στην πίστα. Επίσης αναφέρθηκε στις αλλαγές των κανονισμών και τα υβριδικά αυτοκίνητα στο WRC την επόμενη χρονιά. Μετά την παρουσίαση δέχτηκε να παραχωρήσει στο MotorOne μία σύντομη αποκλειστική συνέντευξη για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

Ποιες είναι οι εντυπώσεις σου από την Athens Stage του Ράλλυ Ακρόπολις;

Είναι σημαντικό να πηγαίνεις το ράλλυ κοντά στους ανθρώπους. Πάντα απολαμβάνω τις υπερειδικές διαδρομές γιατί είναι ένα δυνατό ξεκίνημα για τον αγώνα και νομίζω ότι κάνουν καλό στο σπορ. Βέβαια ήταν πολύ μικρή, θα μπορούσε να είναι λίγο μεγαλύτερη, θα ήταν πολύ ωραίο γιατί μόλις 50 δευτερόλεπτα αγώνα είναι πάρα πολύ λίγο, αλλά είχε ένταση. Για την επόμενη χρονιά θα ήθελα να ζητήσω να γίνει λίγο μεγαλύτερη, ώστε να έχουν και περισσότεροι θεατές πρόσβαση σε αυτή, γιατί είδα πολύ κόσμο να βλέπει από πολύ μακριά αφού δεν υπήρχε χώρος για όλους.

Πώς θα σου φαινόταν αν γινόταν μια «κόντρα» δύο αυτοκινήτων, όπως έγινε στο Ολυμπιακό στάδιο της Αθήνας το 2005, με 60.000 θεατές; Δεν ξέρω αν έτυχε να δεις πλάνα.

Ναι, το γνωρίζω. Θα ήταν ωραίο, έχει γίνει και σε άλλα ράλλυ. Είχαμε μια City Stage στην πόλη στο ξεκίνημα και κατά τη διάρκεια του αγώνα υπήρχε μια διαδρομή μέσα σε στάδιο. Θα μπορούσαμε την Παρασκευή το βράδυ, πηγαίνοντας προς τη Λαμία, να σταματήσουμε σε ένα στάδιο και να κάνουμε μια υπερειδική διαδρομή εκεί. Ειδικά το βράδυ που μπορούν να μας παρακολουθήσουν οι θεατές μετά τη δουλειά και μάλιστα οι οργανωτές θα μπορούσαν να κάνουν εκεί και μια συναυλία μετά τον αγώνα. Θα ήταν μια ωραία ιδέα.

Σχετικά με τις επικείμενες αλλαγές στο WRC την επόμενη χρονιά. Η ιδέα της αφαίρεσης στοιχείων όπως τα paddles στο τιμόνι, ορισμένων αεροδυναμικών βοηθημάτων αλλά οι περιορισμοί στο setup, που ανέφερες στην παρουσίαση της γκάμας «Hyundai N», δεν σου θυμίζουν λίγο τις αλλαγές στους κανονισμούς της Formula 1 το 1994 που κόστισαν δύο ζωές;

Είναι αλήθεια ότι τα αυτοκίνητα γίνονται πιο γρήγορα, και αφαιρούνται στοιχεία που βοηθούν. Αλλά εξακολουθεί να υπάρχει ο εξοπλισμός ασφάλειας, τα καθίσματα, τα πολύ καλά roll cage και οι φόρμες, τα κράνη, τα HANS κτλ. Δεν μπορώ να πω ότι νιώθω ανασφάλεια όταν οδηγώ το αυτοκίνητο. Βέβαια θα υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να βγούμε από το δρόμο επειδή τα αυτοκίνητα θα χάσουν σε ευστάθεια, θα είναι πιο «νευρικά», πιο βαριά και πιο γρήγορα. Ενδεχομένως να δούμε περισσότερες εξόδους, αλλά δεν πιστεύω ότι θα έχουμε τραυματισμούς. Θα περάσουμε από μια φάση προσαρμογής τόσο τεχνικά όσο και οδηγικά.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!