To 2013 ο Jari-Matti Latvala είχε στεφθεί νικητής στο Ράλλυ Ακρόπολις, οδηγώντας ένα Volkswagen Polo. Στα χρόνια που μεσολάβησαν, ο εθνικός μας αγώνας βρέθηκε εκτός του WRC και ο ίδιος εγκατέλειψε την ενεργό δράση.
Επέστρεψε όμως στη χώρα μας ως επικεφαλής της Toyota Gazoo Racing WRT, στοχεύοντας πλέον από άλλη θέση να πανηγυρίσει τη νίκη στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Λίγο πριν την εκκίνηση του αγώνα κάτω από τον Ιερό Βράχο, ο 36χρονος Φινλανδός μίλησε στο MotorOne.gr για τις συμβουλές που έδωσε στους οδηγούς της Toyota και τις δυσκολίες που προκύπτουν από τις ευμετάβλητες καιρικές συνθήκες.
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Tο νέο crossover της smart που αποτελεί το ιδανικό κίνητρο για να κινείστε ηλεκτρικά
- Το Leapmotor T03 τώρα με νέα τιμή από 13.950 ευρώ
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
«Έχω σπουδαίες αναμνήσεις από το 2013. Ήλπιζα μετά από εκείνη τη νίκη να επιστρέψω στο Ράλλυ Ακρόπολις. Δεν το έκανα ως οδηγός, είναι όμως σπουδαίο που έχω την ευκαιρία να είμαι πάλι εδώ ως επικεφαλής της ομάδας της Toyota. Το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν τα παλιά χρόνια το δεύτερο πιο σκληρό του πρωταθλήματος, μετά από το Σαφάρι. Ο αγώνας έχει πλέον αλλάξει, οι ειδικές διαδρομές είναι σε αρκετά καλύτερη κατάσταση. Υπάρχουν όμως ορισμένα σημεία στις ειδικές που παραμένουν δύσκολα».
Πόσο έχει αλλάξει τα πλάνα η βροχή που έχει πέσει σε αρκετές ειδικές διαδρομές;
«Αυτό που είπα στους οδηγούς μας είναι να προσπαθήσουν να κατανοήσουν ότι υπάρχουν σημεία όπου πρέπει να πιέσουν 100% και άλλα – δύσκολα – σημεία, όπου πρέπει να ρίξουν το ρυθμό τους. Αυτό είναι συνήθως το Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά φέτος υπάρχουν περιοχές όπου έχει βρέξει αρκετά και ορισμένες ειδικές είναι λασπωμένες και γλιστερές. Πιθανόν την Παρασκευή να δούμε ένα τυπικό Ακρόπολις στην περιοχή του Λουτρακίου και το Σαββατοκύριακο γύρω από την Λαμία οι ειδικές να είναι γεμάτες λάσπη».