Επτά χρόνια (2014-2020) χωρίς το Ράλλυ Ακρόπολις να αποτελεί κομμάτι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, ήταν πολλά. Φέτος, το τριήμερο 10-12 Σεπτεμβρίου τα ελληνικά βουνά θα γεμίσουν και πάλι από τους ήχους όχι μόνο των “θηρίων” του WRC αλλά και από τις επευφημίες των Ελλήνων θεατών.
Ένας από τους πλέον φανατικούς, ο Γιάννης Μωραΐτης, μας μίλησε για την αναμονή και τα σχέδιά του για το φετινό αγώνα.
Ποιο ήταν το πρώτο Ράλλυ Ακρόπολις που είδες από κοντά και σε ποια ηλικία;
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
Το πρώτο μου Ακρόπολις ήταν το 1998 σε ηλικία 22 ετών.
Πώς ήταν αυτά τα 7 χρόνια χωρίς Ράλλυ Ακρόπολις στο WRC;
Δύσκολα χρόνια. Έχασα την ιεροτελεστία της μελέτης των ειδικών για να βρούμε τα σημεία που θα κάτσουμε και το πρόγραμμα που θα κάνουμε. Μα πιο πολύ μου έλειψε φυσικά η μυρωδιά και ο ήχος των αγωνιστικών και η πανηγυρική ατμόσφαιρα, το χρώμα του αγώνα.
Τι ήταν αυτό που σου έλειψε περισσότερο; Το θέαμα ή η προετοιμασία για την επιλογή και την παρακολούθηση μίας ειδικής διαδρομής;
Και τα δύο. Είναι πιστεύω αναπόσπαστο κομμάτι του αγώνα για τον θεατή.
Ποιες ειδικές διαδρομές θα παρακολουθήσεις φέτος;
Τους Αγίους Θεοδώρους 1 και 2, τους Βωξίτες, την Παύλιανη 2 και τον Ταρζάν 1 και 2.
Τι είπαν οι φίλοι από το εξωτερικό όταν έμαθαν ότι επιστρέφει ο αγώνας στο WRC;
Ενθουσιάστηκαν και μέσα σε 15 ημέρες είχαν κλείσει εισιτήρια να μας επισκεφθούν για να τον παρακολουθήσουν μαζί μας τον αγώνα.