Το “αντίο” της Lamborghini Aventador γίνεται με στιλ

Η αποχαιρετιστήρια έκδοση του supercar της Lamborghini προσφέρει 780 ίππους και θα παραχθεί σε 600 μονάδες

Το “αντίο” της Lamborghini Aventador γίνεται με στιλ

Η αποχαιρετιστήρια έκδοση του supercar της Lamborghini προσφέρει 780 ίππους και θα παραχθεί σε 600 μονάδες

Η Automobili Lamborghini ανακοινώνει το λανσάρισμα της Aventador LP 780-4 Ultimae, μιας “γιορτής” του σπορ υπεραυτοκινήτου με το V12 κινητήρα σε ένα τελευταίο μοντέλο παραγωγής, το οποίο συγκεντρώνει τα πιο αγνά χαρακτηριστικά όλων των Aventador σε ένα τέλειο φινάλε. 

Η έκδοση Ultimae θα παραχθεί σε 600 αριθμημένα αυτοκίνητα: 350 coupe και 250 roadster. Ο αναβαθμισμένος, κατά το διαμήκη άξονα τοποθετημένος, V12 κινητήρας στέλνει τους 780 ίππους του (στις 8.500 σ.α.λ.) σε μόνιμη βάση σε όλους τους τροχούς, όπως ορίζει το παραδοσιακό παρατσούκλι της “LP 780-4”. Αποδίδει δηλαδή 40 ίππους περισσότερους σε σχέση με την Aventador S και 10 ίππους πιο πάνω από την έκδοση “SVJ”.

Γνωρίζατε ότι ο Ferruccio Lamborghini υπηρετούσε στη Ρόδο κατά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο;

Η Aventador LP 780-4 αξιοποιεί την απόδοση της SVJ έκδοσης και εντείνει την εκλεπτυσμένη κομψότητα της Aventador S, συγκλίνοντας τη σχεδίαση και το δυναμισμό σε ένα αποφασιστικής σημασίας συλλεκτικό κομμάτι σε coupe και roadster αμαξώματα.

Η μοναδικότητα της συγκεκριμένης Aventador έγκειται στην άκαμπτη κατασκευή της, στο εξαιρετικά ελαφρύ monocoque πλαίσιο, που διατηρούν το βάρος της στα 1.550 κιλά. Με αυτά τα δεδομένα, η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ/ώρα για την coupe έκδοση είναι ζήτημα μόλις 2,8 δευτερολέπτων, η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 355 χλμ/ώρα, ενώ η ροπή φτάνει τα 720 Nm. Όσο για την απόδοση των φρένων… κρατηθείτε καλά: 100-0 χλμ/ώρα σε μόλις 30 μέτρα!

Πάντως, ο οδηγός της Aventador LP 780-4 Ultimae δε μένει εκτεθειμένος στις δυνάμεις της φύσης, αφού οι Ιταλοί έχουν εφοδιάσει το αυτοκίνητό τους με τρία συν ένα προγράμματα οδήγησης: το “Strada” (= δρόμος), το “Sport” (δε χρειάζεται μετάφραση) και το “Corsa” (= αγώνας, δηλαδή πίστα). Και το… «συν ένα» είναι το “Ego” (= εγώ), με το οποίο ο οδηγός μπορεί να επιλέξει και να θέσει σε εφαρμογή τις προσωπικές προτιμήσεις του ή να κάνει την τέλεια ρύθμιση στην ενεργή ανάρτηση (LMS) της Aventador. Και, βέβαια, δε χρειάζεται να γίνει πολύς λόγος για τα αναμενόμενα συστήματα ελέγχου της πρόσφυσης, αλλά και τις ρυθμίσεις της σκληρότητας του τιμονιού.

Από την κυκλοφορία της η Aventador LP 780-4 Ultimae θα είναι διαθέσιμη σε coupe και roadster αμαξώματα στο δίκτυο της Lamborghini με εξαίρεση τις αγορές της «ηπειρωτικής» Κίνας, της Νότιας Κορέας, του Βιετνάμ, της Βραζιλίας και της Χιλής.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!