Porsche Mission X: Ο απόγονος των Carrera GT και 918 Spyder είναι ηλεκτρικός

Με το πρωτότυπο Mission X η Porsche μας ανοίγει την όρεξη για ένα νέο εμβληματικό hypercar που θα μπορούσε να αποτελέσει την επόμενη ναυαρχίδα της Γερμανικής εταιρίας.

Porsche Mission X: Ο απόγονος των Carrera GT και 918 Spyder είναι ηλεκτρικός

Με το πρωτότυπο Mission X η Porsche μας ανοίγει την όρεξη για ένα νέο εμβληματικό hypercar που θα μπορούσε να αποτελέσει την επόμενη ναυαρχίδα της Γερμανικής εταιρίας.

Στην 75χρονη ιστορία της Porsche είναι πολλά τα μοντέλα που έχουν ξεχωρίσει. Τρία όμως από αυτά, έχουν τον τίτλο της ναυαρχίδας στη γκάμα της Γερμανικής εταιρίας, το καθένα στην εποχή του βέβαια. Μιλάμε φυσικά για τις Porsche 959, Carrera GT και 918 Spyder. Φαίνεται πως ήρθε η ώρα να δούμε το τέταρτο!

Το εντυπωσιακό πρωτότυπο που βλέπετε στις φωτογραφίες ονομάζεται Porsche Mission X και είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Αποκαλύφθηκε στις 8 Ιουνίου 2023, ημερομηνία διόλου τυχαία, καθώς είναι ακριβώς 75 χρόνια μετά από την 356 ‘No. 1′ Roadster – την πρώτη Porsche δηλαδή…

Πρόκειται για ένα διθέσιο hypercar με μήκος περίπου 4,5 μέτρα, πλάτος 2 μέτρα και μεταξόνιο 2,73 μέτρα – κοντά δηλαδή στο μέγεθος των Carrera GT και 918 Spyder. Η αισθητική εξυπηρετεί ξεκάθαρα την αεροδυναμική και την παραγωγή της απαραίτητης κάθετης δύναμης, με τους δημιουργούς του πρωτοτύπου να στοχεύουν σε νούμερα καλύτερα από αυτά της τωρινής 911 GT3 RS.

Στην εμφάνιση της Mission X υπάρχουν αναφορές σε ιστορικά αγωνιστικά μοντέλα της Porsche όπως οι πόρτες που ανοίγουν αρχικά προς τα εμπρός και στη συνέχεια προς τα πάνω, όπως και στην 917, ή οι κατακόρυφοι προβολείς που είναι εμπνευσμένοι από τις 906 και 908. Το πίσω ενιαίο φωτιστικό σώμα, αντίθετα, παραπέμπει στα σύγχρονα μοντέλα της μάρκας αν και σε μια νέα, πιο ιδιαίτερη εκδοχή.

Η Mission X διαθέτει επίσης το νέο λογότυπο της Porsche, το οποίο μπορεί να μη διαφέρει πολύ από το προηγούμενο, αλλά χρειάστηκαν τρία χρόνια για να ολοκληρωθεί! Εντυπωσιακή είναι και η σχεδίαση των τροχών, που έχουν διαστάσεις 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω.

Το εσωτερικό είναι αντίστοιχα ξεχωριστό. Ιδιαίτερα λιτό αλλά με διάχυτη την αύρα της ποιότητας και της πολυτέλειας, χάρη στις δερμάτινες επενδύσεις, τη χρήση ανθρακονήματος, το τιμόνι που είναι σαν να είναι βγαλμένο από αγωνιστικό μονοθέσιο και τις τρεις οθόνες: μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, μία κεντρική αφής για το infotainment και μία μικρότερη στην πλευρά του συνοδηγού με ενσωματωμένο αναλογικό χρονογράφο.

Δυστυχώς η Porsche δεν αποκαλύπτει πληροφορίες για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ή τη μπαταρία της Mission X. Αρκείται μόνο να μας πει ότι η αναλογία βάρους προς ισχύ είναι μόλις 1 κιλό ανά ίππο!

Σύμφωνα με τους Γερμανούς, η Mission X είναι απλώς ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο προς το παρόν, τονίζοντας βέβαια ότι τα πρωτότυπα αυτοκίνητά της πάντα έθεταν τις βάσεις για το μέλλον. Εμείς από την πλευρά μας θα στοιχηματίζαμε πως σύντομα θα δούμε την έκδοση παραγωγής – ενδεχομένως σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων – να κυκλοφορεί στους δρόμους και τις πίστες αυτού του πλανήτη.

Η Porsche διαβεβαιώνει βέβαια πως, αν βάλει τελικά την Mission X σε παραγωγή, θα επιδιώξει να είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στην πίστα του Nurburgring, ξεπερνώντας ρεκόρ γύρου τόσο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το οποίο κατέχει αυτή τη στιγμή το Tesla Model S Plaid, όσο και το απόλυτο ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής που ανήκει στην Mercedes-AMG One.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!