Η Red Bull αποκάλυψε την τελευταία στιγμή τις πραγματικές δυνατότητες του μονοθεσίου της την τελευταία στιγμή στο FP3 του GP Αυστραλίας, την τελευταία ευκαιρία ομάδων και οδηγών να κάνουν αλλαγές στο στήσιμο των μονοθεσίων τους. Κάτι λιγότερο από 10 λεπτά πριν από την καρό σημαία, ο Max Verstappen κατάφερε να σημειώσει την ταχύτερη επίδοση της διαδικασίας, που διεξήχθη σε χαμηλότερες θερμοκρασίες, δημιουργώντας δυσκολίες στους οδηγούς να αναπτύξουν θερμοκρασία στα ελαστικά.
Προς το παρόν, φαίνεται ότι η Red Bull δεν έχει το ίδιο πλεονέκτημα που απολάμβανε στους δύο προηγούμενους αγώνες. Έπειτα από μία δύσκολη Παρασκευή, ο Sergio Perez δυσκολεύτηκε πάρα πολύ με τη μεταβαλλόμενη ισορροπία της RB19, έχοντας πολυάριθμες εξόδους από την πίστα, για να καταλήξει στην 6η θέση. Αντιθέτως, πολύ δυνατή και σταθερή φαινόταν στα χέρια του Fernando Alonso η Aston Martin, επιτρέποντας στον Ισπανό να κινηθεί μόλις 162 χλστ. του δλ. πιο αργά από τον Verstappen, για να καταλάβει τη 2η θέση.
Εντυπωσιακές ήταν οι επιδόσεις των δύο οδηγών της Alpine, με τον Esteban Ocon να καταλαμβάνει την 3η θέση, και τον νέο team-mate του, Pierre Gasly, ο οποίος έχει ζητήσει από τη γαλλική ομάδα περισσότερο χρόνο να προσαρμοστεί, να βρίσκεται στην 5η θέση. Μεταξύ τους, μόλις 17 χλστ. πίσω από τον Ocon, κατετάγη ο George Russell με την πρώτη εκ των δύο Mercedes.
Στην 7η θέση, μόλις 4 χλστ. του δλ. τον Carlos Sainz με τη Ferrari, η οποία επέλεξε να χρησιμοποιήσει νωρίτερα από όλους το σετ μαλακής γόμας που είχε διαθέσιμο. Στις τελικές στιγμές της διαδικασίας, με τη βροχή να έχει κάνει την εμφάνισή της και τα ελαστικά να έχουν χάσει θερμοκρασία, ο Sainz έκανε ένα μικρό ταξίδι στην αμμοπαγίδα, χωρίς συνέπειες.
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα του FP3 από το GP Αυστραλίας
Talk about ‘hairy moments’, this was top of the list from FP3! 😬#AusGP #F1 pic.twitter.com/dfvss4VgjD
— Formula 1 (@F1) April 1, 2023
Ο Lewis Hamilton ήταν 8ος με τη δεύτερη Mercedes, μόλις 11 χλστ. του δλ. πίσω από τον Sainz. Στην 9η θέση βρέθηκε ο Lance Stroll με τη δεύτερη Aston Martin, εμπρός από τον Guanyu Zhou, ο οποίος συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα, με την Alfa Romeo, οι οποία έχει φέρει μερικές αναβαθμίσεις στη Μελβούρνη, μεταξύ των οποίων είναι και ένα πιο μακρύ ρύγχος. Μόλις ολοκλήρωσε το γρήγορο γύρο του, ο Κινέζος βγήκε εκτός πίστας και χτύπησε ελαφρά τον τοίχο στη 2η στροφή. Ο Charles Leclerc βρέθηκε στη 13η θέση και είχε και μία έξοδο από την πίστα στα τελευταία λεπτά.
Λόγω ενός προβλήματος με το συμπλέκτη της McLaren, ο Lando Norris έχασε το δεύτερο μισό της διαδικασίας και δεν κατάφερε να κάνει γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα. Προβλήματα με το αμάξωμα των ψυγείων είχε η AlphaTauri, με τον Nyck de Vries να χάνει ένα κομμάτι των πλευρικών καλυμμάτων και να προκαλεί κόκκινη σημαία στο μέσο περίπου της διαδικασίας. Ο team-mate του, Yuki Tsunoda, έχοντας τραυματίσει το μονοθέσιό του εχθές, χρησιμοποιεί την παλιά έκδοση του δαπέδου της AlphaTauri, η οποία παρουσίασε αναβαθμίσεις για να βελτιώσει την εικόνα της. Όλοι οι οδηγοί βρέθηκαν εντός μόλις 1,6 δλ.