Νέα Mercedes-Benz GLC Coupe από τη θέση του συνοδηγού

Μπορεί να μην καταφέραμε να βρεθούμε πίσω από το τιμόνι της επερχόμενης Mercedes-Benz GLC Coupe, αλλά πήραμε μια «εικόνα» από αυτήν καθισμένοι στη θέση του συνοδηγού.

Νέα Mercedes-Benz GLC Coupe από τη θέση του συνοδηγού

Μπορεί να μην καταφέραμε να βρεθούμε πίσω από το τιμόνι της επερχόμενης Mercedes-Benz GLC Coupe, αλλά πήραμε μια «εικόνα» από αυτήν καθισμένοι στη θέση του συνοδηγού.

Η Mercedes-Benz GLC είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις της γερμανικής εταιρείας και έτσι εκ των πραγμάτων κουβαλάει μεγάλο φορτίο στις «πλάτες» της. Στόχος της νέας γενιά είναι να διατηρήσει τη δημοτικότητα της προκατόχου της και ακόμα μεγαλύτερος της ειδικής έκδοσης Coupe να αγγίξει το 25% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου.

Το αυτοκίνητο που βάλαμε στο «χέρι» είναι ακόμα σε στάδιο εξέλιξης, κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό από το καμουφλάζ που έχει εξωτερικά, με την επίσημη αποκάλυψη όμως να είναι πολύ κοντά. Η GLC Coupe θα ακολουθήσει σε γενικές γραμμές το δρόμο που χάραξε η προηγούμενη γενιά, με τα στιλιστικά στοιχεία, εμπρός και πίσω, την κεκλιμένη οροφή, αλλά και τα πίσω φώτα να της χαρίζουν τώρα μια πιο ανάλαφρη προσέγγιση σε σχέση με την «απλή» έκδοση της GLC. Το εμπρός μέρος από την άλλη είναι σχεδόν ίδιο με αυτό της σημερινής GLC.

Η γκάμα των κινητήρων και το εμπρός μέρος της καμπίνας θα είναι επίσης ίδιο με αυτό της «απλής» έκδοσης του μοντέλου, αλλά ο χώρος για το κεφάλι στο πίσω μέρος είναι πιο περιορισμένος, λόγω της κεκλιμένης οροφής.

Όταν βγήκαμε στο δρόμο με τη νέα GLC Coupe, ακόμα και από τη θέση του συνοδηγού, αυτό που αισθάνεσαι είναι οικείο, αρκεί να μην κοιτάξεις προς τα πίσω, αφού η κεκλιμένη οροφή περιορίζει και την ορατότητα προς τα πίσω.

Δείτε επίσης: Τα σημεία υπεροχής της Mercedes-Benz GLC

Η δική μας GLC Coupe 300 εφοδιάζεται με ένα 2λιτρο κινητήρα βενζίνης που αποδίδει με τη βοήθεια υπερτροφοδότη αποδίδει 258 ίππους και 400 Nm ροπής. Οι επιδόσεις για την GLC Coupe δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί, αλλά αναμένεται να είναι ίδιες με την απλής εκδοχής του μοντέλου. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας επίσης ήταν εξοπλισμένο με αερανάρτηση, η οποία δεν έχει αλλάξει στη νέα γενιά, αφού έρχεται ίδια από την προηγούμενη. Οδηγός είναι ο Dominik Voogdt, μηχανικός της GLC Coupe και όπως μας τόνισε «δεν ήταν απαραίτητο να προβούμε σε αλλαγές στην ανάρτηση της GLC Coupe. Έχουμε το ίδιο μεταξόνιο».

Αυτό που είναι διαφορετικό στην Coupe είναι το σύστημα διεύθυνσης, όπως μας τόνισαν. Είναι κατά 10% πιο άμεσο και σε συνδυασμό με τη σπορ ανάρτηση που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό, στοχεύει να προσφέρει μια πιο σπορ οδηγική εμπειρία. Ωστόσο, από την πρώτη μας δοκιμή της Coupe, (αλλά από τη «λάθος» πλευρά του αυτοκινήτου) δεν φαίνεται να υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία από την «απλή» GLC. Θα περιμένουμε όμως μέχρι να βρεθούμε πίσω από το τιμόνι της για εκφράσουμε τα τελικά μας συμπεράσματα.

Αυτό που μπορούμε να πούμε χωρίς κανέναν ενδοιασμό είναι ότι η Coupe παρουσιάζεται εξίσου ραφιναρισμένη με την «απλή» GLC και στο δρόμο είναι ανάλογα άνετη με την αδελφή έκδοση και συνολικά είναι από τα πιο άνετα αυτοκίνητα στην κατηγορία της.

Σύμφωνα με τη Mercedes, το λογισμικό του MBUX θα ενημερώνεται περιοδικά από το λανσάρισμα και θα συνεχιστεί και μετά την επόμενη γενιά του συστήματος πολυμέσων MB.OS που θα έρθει μέσα στο 2024.

Συμπέρασμα

Η Mercedes-Benz GLC Coupe εξελίσσεται σε μια κομψή και ευέλικτη πρόταση, αν και έχει ένα ελαφρώς μικρότερο επίπεδο πρακτικότητας. Στο δρόμο και στο μάτι είναι καλή, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι να την οδηγήσουμε για να πούμε αν είναι και πιο απολαυστική στην οδηγήση από την «απλή» GLC.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Γιάννης Καλογερόπουλος

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!