Επιστροφή στη Dijon μετά από 25 έτη

Η σπάνια Bugatti ΕΒ 110 Sport Competizione θυμήθηκε ημέρες δόξας

Επιστροφή στη Dijon μετά από 25 έτη

Η σπάνια Bugatti ΕΒ 110 Sport Competizione θυμήθηκε ημέρες δόξας

Στις 9 Ιουνίου του 1996 η EB 110 SC (Sport Competizione) πήρε θέση για την εκκίνηση του δίωρου αγώνα στην πίστα της Dijon, φέροντας τον αριθμό 18. 25 χρόνια μετά τη συμμετοχή της για τελευταία φορά σε διεθνή αγώνα, η Bugatti επέστρεψε στην πίστα, στην κεντρική Γαλλία.

Πίσω από το τιμόνι της EB 110 SC βρισκόταν ο Μονεγάσκος επιχειρηματίας και οδηγός αγώνων Gildo Pallanca-Pastor. Σε ηλικία 29 ετών ήταν ιδιοκτήτης της Monaco Racing Team, με τα χρώματα της οποία συμμετείχε η EB 110 SC. Στον πρώτο αγώνα τερμάτισε στην 3η θέση. Μερικά χρόνια αργότερα πούλησε το αγωνιστικό σε έναν θαυμαστή της Bugatti.

Η EB 110 παραγωγής εφοδιαζόταν με V12 χωρητικότητας 3,5 λίτρων, με τέσσερα turbo, μέγιστης ισχύος 610 ίππων. Επιτάχυνε έως τα 351 χλμ/ώρα, αριθμός ρεκόρ για αυτοκίνητο παραγωγής εκείνη την εποχή.

Το αγωνιστικό αυτοκίνητο είναι πολύ σπάνιο, καθώς κατασκευάστηκαν μόλις δύο, ισχύος 700 ίππων. Το πρώτο, μία μπλε EB 110 LM, συμμετείχε στις 24 Ώρες του Le Mans το 1994. Το δεύτερο, η EB 110 Sport Competizione, ακολούθησε έξι μήνες αργότερα. Τα αρχικά πλάνα αφορούσαν την κατασκευή τριών αγωνιστικών, όμως δεν κατέστη δυνατό λόγω οικονομικών δυσκολιών και προβλημάτων με προμηθευτές.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!